AKARYAKIT ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
Alt unt a ş B elediy esi B a ş ka nlı ğ ı
2012 yılında kullanılacak 40.000 litre Euro Dizel, 3.000 Litre Kurşunsuz Benzin ve 500 Litre 20x50 Sentetik
Yağ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/194709
1-İda re nin
a) Adresi : Altuntaş Kasabası Camikebir Mahallesi Fatih Sultan Caddesi 4
42565 Akşehir Konya
b) Telefon ve faks numarası : 3328157329 - 3328157013
c) Elektronik Posta Adresi : altuntas42_1967@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : kurşunsuz benzin istasyondan alınacaktır. motorin ve yağlar ihalesi üzerinde kalan firma tarafından belediye alanına kurulacak depolama tesisine teslim edilecektir. (teslim edilecek motorin için
kurulacak tesis yükleniciye ait olacak olup işin teslim süresi bittikten sonra tesisi yüklenici firma geriye teslim alabilecektir. kurulacak tesiste oluşacak hasarlar yüklenici firmaya aittir.)
c) Teslim tarihi : Yüklenici üstlendiği malı 01.01.2012-31.12.2013 tarihleri arasında Belediyenin yetkilisinin telefon/ fax veya yazı ile talep etmesi ve miktarını bildirmesi halinde istenilen mal yükleniciye bildirilmesi tarihinden en geç 2 saat için maı teslim etmekle yükümlüdür. yüklenici ödeme ile ilgili geçikmeleri bahane ederek mal teslimini durduranaz geçiktiremez ve erteleyemez. Şayet yüklenici mal tesliminde problem çıkarırsa idare hizmetlerinin aksamaması için
ihtiyaçlarını başka yüklenicilerden karşılayabilir her ne sebeple olursa olsun mal tesliminden dolayı ortaya çıkacak zararlardan yüklenici sorumludur.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : altuntaş belediyesi meclis toplantı salonu
b) Tarihi ve saati : 20.12.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
5015 sayılı Petrol Piyasası Kanunu Gereğince EPDK dan alınmış bayilik lisansı belgesinin aslı veya noter tastikli
sureti.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Yüklenici Belediyeye kuracağı tesisin hertürlü bakım ve onarım giderini üstlendiğine dair taahütname
verecektir.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İşyeri Faaliyet Belgesi (işyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı)
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Altuntaş Belediyesi
Tahsilat Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Altuntaş Belediyesi Fen işleri müdürlüğüne adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 50 (Elli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|