• İhale No
    2013/106480
  • İhale Adı
    AKARYAKIT VE KALORİFER YAKITI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Akaryakıt ve Petrol Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Ağustos 2013 10:00
  • İdare
    MERSİN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    06 Ağustos 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

AKARYAKIT VE KALORİFER YAKITI SATIN ALINACAKTIR

MERSİN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Kalorifer yakıtı, Motorin ve Benzin alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/106480
1-İdarenin
a) Adresi : Nusratiye Mahallesi Kuva-i Milliye Caddesi 132 33050 Akdeniz AKDENİZ/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 3243363950 - 3243360258
c) Elektronik Posta Adresi : khb33.mb.@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kalrifer Yakıtı ( 4 ) Numara 310.000 Kg. Mersin devlet Hastanes deposuna 180.000Kg. Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastane deposuna , Motorin (Euro Dizel) 13.000 LitreMersin Devlet Hastanesi Jeneratörleri ve Hastane araçlarına, Benzin 95 Oktan 1.500 Litre Mersin Devlet Hastanesi Hastane araçlarına Motorin ve Benzin gurubuna teklif veren istekliler araçların yakıt alabilmesi için Mersin şehir merkezinde bir istasyon göseterecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmeden sonra ilgili birimin siparişinden sonra malzemeler ilgisine göre ( Kalorifer yakıtı) 24 saat içerisinde idari ve teknik şartnameye uygun olarak Mersin Devlet Hastanesi ve Mersin Kadın Doğum ve Çocuk hastalıkları Hastanesi Tüketim deposuna teslim edilecektir. Motorin Mersin Devlet Hastanesi jeneratör ve binek araçları için, Yine Benzin Mersin Devlet Hastanesi Binek araçlarına) 30/06/2014 tarihinde sona erer.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mersin İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Mersin devlet Hastanesi konferans salonu
b) Tarihi ve saati : 28.08.2013 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

- Sıvı Petrol ürünleri için teklif verecek istekliler; İl sanayi ve Ticaret Müdürlüğünden alınacak sıvı yakıt satış izin belgesi;


- İstekli Akaryakıt dağıtım ve pazarlama kuruluşu ise; Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı Petrol işleri Genel Müdürlüğünden ihalenin yapıldığı yıl içerisinde alınmış teklif sahibinin akaryakıt dağıtım ve pazarlama kuruluşu olduğunu tevsik eden belgenin asıl veya Noter tasdikli sureti veya aslı idaremizce görülerek tasdik edilmiş sureti;


İstekli firmalar akaryakıt bayisi olduğuna dair; Katagoriye göre istasyonlu bayi veya istasyonsuz bayi olarak faaliyet gösterdiğine dair Enerji piyasası Düzenleme Kurumu tarafından verilen bayilik lisansını ibraz edecektir.


Ayrıca EPDK tarafından yürütülen Ulusal marker uygulaması kapsamında akaryakıt ürünlerinde Başbakanlığın Ulusal markır uygulaması 2007/25 Sayılı Genelgeye istinaden;


Satın alınacak akaryakıtın Ulusal Marker kontrolünün yapılması zorunlu olacaktır.


Akaryakıt istasyonlarında araçlara yapılacak akaryakıt ikmalleri hariç olmak üzere akaryakıtın toplu olarak Hastanenin tank ve deposuna teslimi esnasında Ulusal marker kontrolünün yapılması sağlanacaktır.


Firmalara ödeme yapılmadan önce ilgili Saymanlıkça Ulusal Marker kontrolünün yapıldığına dair belge alınacaktır.
 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

İlgisine göre Kamu veya Özel kuruluşlarda yapılan ve aynı özellikleri taşıyan Kalorifer yakıtı, Motorin, Benzin alım satım, dağıtım gibi işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin İli kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satınalma birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Mersin İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Türkiye Halk Bankası Mersin Metrepol Şubesi İban No. TR640001200959400005000021 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kalorifer yakıtı ( 4 Numara) Mersin Devlet Hastanesi 310.000Kg Mersin Kadın Doğum 180.000 Kg. Toplam 490.000 Litre 490.000 Kg.
Mersin Devlet Hastanesi Motorin ( Euro dizel) Hastane araçları ve jeneratörler için Toplam 13.000 Litre 13.000 Litre
Benzin 95 oktan Hastane araçları için Toplam 1.500 Litre 1.500 Litre