• İhale No
    1913083
  • İhale Adı
    AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI ENVANTERINE KAYITLI 557288 PLAKALI MASTAS BEKO LODER MARKA 2004 MODEL IS MAKINASI ARIZA ONARIMI MAL ALIMI
  • Sektör
    İş Makineleri ve Ekipmanları Alımı, Kiralanması, Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    16 Ağustos 2019 14:00
  • İdare
    AKSAZ BAKIM ONARIM VE İSTİHKAM KOMUTANLIĞI - MUĞLA
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Yayın Tarihi
    15 Ağustos 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


 

DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI 
AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI 

 

1. AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile Aksaz Deniz Filolari saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi, orjinal garanti belgesi olamamasi durumunda % 0,948 garanti damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın 24 ay(yirmi dört) süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 10(ON) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI`na teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 16/08/2019 saat 14:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI teslim etmenizi rica ederim.

 9. Malzemelerde aranacak özellikler : 
      a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir. 
      b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir. 
      c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir. 
      d) Sadece Orj-Oiap malzemeler için teklif verilecektir. Malzemelerin bu kaliteyi saglamamasi muayenesinin red edilmesine sebeptir. 
NOT 1 ORJ: Orjinal ana malzeme imalatçisi tarafindan imal edilen ve kendi ticari ismi ve parça numarasi altinda ambalajlanan parçadir. 
NOT 2 OIAP: Orijinal ana malzeme imalatçisi tarafindan orjinal parça ile ayni teknik özelliklerde olmak kaydiyla, belli bir firmaya ürettirilen, üretim bandinda kullanilmis ve orijinal ana malzeme imalatçisinin ticari isim ve parça numarasi altinda ambalajlanmis parçadir. Itilafa düsülmesi durumunda ana fabrikadan üretimde kullanildigina dair belge satici tarafindan ibra edilecektir. 

e) Malzemelere ait gecikmelerde yükleniciye taninan sürenin bitiminden itibaren, ilk on gün için toplam hakedis üzerinden %0,5 (binde bes) gecikme cezasi uygulanacak, on günün sonunda malzemeler teslim edilmemis olursa alim iptal edilecektir. Yüklenici muayeneden geçmeyen malzemeleri kendisine taninan sürede degistirebilir, fakat cezali sürede gecikme cezasi yine uygulanacaktir. Yüklenici bu belgeyi imzalayarak bu hususlari kabul etmis olacaktir. 

  f) Alimla ilgili teknik bilgiyi  0252 4411000 / dahili 2560 numarali telefon?dan ögrenebilirsiniz. 
 

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir. 
    NOT 2 : AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz. 
    NOT 3 : E-posta adresimiz aksaz.bakonriskom@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 252  4411000 , faks numaramiz 252  4210266 
   

 

TEKLİF MEKTUBUDUR 

AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 165

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)
(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 1*270170856   UNITE YURUYUS KONTROL PARÇA NU-2903215(GOSTERGE BUZER KARTI ILE BERABER)  AD         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         

 



 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim