İhale Dosya Nu. | : | 2018-115 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | AKSAZ DENIZ ÜS KOMUTANLIGI ANA SALT MERKEZI AMIRLIGI BÖLGESI KAMERALI FIZIKI GÜVENLIK SISTEMI KURULUMU YAPIM ISI. |
İlan Kategorisi | : | YAPIM / INSAAT ISLERI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(252) 421 0161 Fax:(252) 421 0266AKSAZ BAKIM ONARIM VE IST. K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | MUGLAMUGLA |
İhale Tarihi * | : | 29.05.2018 |
İhale Saati * | : | 14:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 23.05.2018 |
İhale Türü | : | Hizmet AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 127605 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. BAK.ONR.VE IS.K.LIGI/AKSAZ'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili SÖZLESME YAPILACAK,SGK DOSYASI AÇILACAK, %6 TEMINAT ALINACAKTIR.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile AKSAZ DENIZ FILOLARI saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 2,465 (%0,948 damga vergisi, %0,569 karar damga vergisi, % 0,948 sozlesme damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan yapim isinin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 24 (YIRMIDÖRT) AY süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 20 (YIRMI) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00a kadar taahhüt edildiği şekilde YAPIM ISININ YAPILDIGI YERDE teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 29/05/2018 saat 14:00 a kadar, faks yada kapalı zarf içinde AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGINA teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
d)YAPIM ISINE AIT EVSAF BILGILERI ASAGIDA BELIRTILDIGI GIBIDIR.
-BU YAPIM ISI IÇIN SÖZLESME YAPILACAK,SGK DOSYASI AÇILACAK,12 AY SÜRELI %6 KESIN TEMINAT ALINACAKTIR.
-YÜKLENICI FIRMA MILLI SAVUNMA BAKANLIGI ONAYLI TESIS GÜVENLIK BELGESINE SAHIP OLACAK VE TESIS GÜVENLIK BELGESINI IBRAZ EDEN FIRMALARA SARTNAME YOLLANACAKTIR.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz aksazbakon@dzkk.tsk.mil.tr , telefon numaramiz 252 4411000 , faks numaramiz 252 4210266.TEKNIK BILGI IÇIN SVL.ME.ELK.MÜH. ÖMER ÇALISGAN 2522 DAHILI
İlgili harcama talimatı no: 115
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | - | KAMERALI FIZIKI GÜVENLIK SISTEMI KURULUMU YAPIM ISI. | -- | 1 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|