• İhale No
    2011/134715
  • İhale Adı
    ALABALIK
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Eylül 2011 10:00
  • İdare
    KOCAELİ MUHAREBE HİZMET DESTEK EĞİTİM KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ALABALIK
Milli Savunma Bakanlığı Genel Kurmay Başkanlığı Bağlıları Ve Müsteşarlık Muharebe Hizmet Destek
Eğitim Komutanlığı
Alabalık alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/134715
1-İdarenin
a) Adresi : Dumlupınar Mah. Sakıp Sabancı Cad. No:134 41058 Kartepe
Kocaeli
b) Telefon ve faks numarası : 2623732221 - 2623732603
c) Elektronik Posta Adresi : ihlkom_muhhizdesegt@kkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Muh.Hiz.Des.Eğt.K.Lığı. Tük.129 Mal Say.Lığı Sakıp Sabancı
Caddesi No:134 Köseköy / Kartepe / Kocaeli
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasını müteakip, idare tarafından yükleniciye ayrıca bir işe başlama tebligatı gönderilmeyecek olup; teslim tarihi 01 Kasım 2011 tarihinde başlatılacaktır. İşin süresi 182 takvim günüdür. (Ancak sözleşme verilen tarihlerden sonra
yürürlüğe girdiği takdirde, ilgili mal kalemi için işe (mal teslimatına) sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihte başlanacak, işin süresi de bu tarihten itibaren hesaplanacaktır.) 10.3.2. Taahhüt konusu mallar günlük (İdarenin isteğine ve yüklenicinin mutabakatına göre; iki, üç günlük sürede olabilir.) ihtiyaçlar nispetinde olmak üzere, Tük-129
Mal Say.?lığınca (KÖSEKÖY) düzenlenecek aylık tebligat çizelgelerindeki miktar ve günlerde teslim edilecektir. Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde RED edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir. (Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı Kh. ve Des.Gr.K.lığı Tük. 129 Mal
Say.lığı, idari şartnamenin 2.1.c. maddesinde yazılı miktarı aşmayacaktır.) 10.3.3. Taahhüt edilen malların hangi günlerde teslim
edileceği, bu husus düzenlenecek aylık tebligat çizelgeleri ile ayın başlamasından en geç üç gün evvelinden yüklenicinin kendisine, kanuni vekiline imzalatılması suretiyle veya sözleşmede belirtilen
tebligat adresine posta ile (Resmi İadeli Taahhütlü) yapılacaktır. Tebliğ edilen miktarlar tahmini beslenme miktarları olduğundan
yüklenici bir gün sonrası için getireceği net mal miktarını
saymanlıktan öğrenmek zorundadır. 10.3.4. Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları 10.3.4.1. Her gün ne miktar mal alınacağı : İdari şartnamenin 2/ç maddesinde yazılı teslim yerindeki saymanlıktan verilecek aylık tebligatlarla belirtilecektir. Bu tebligat listesi yüklenicinin şahsına veya kanuni vekiline veyahut ihalede belirttiği kanuni ikametgahına en az üç (3) gün evvelden ulaştırılacaktır.( Elden veya Resmi İadeli Taahhütlü) 10.3.4.2. Aylık alınacak mal tebligatı tahmini rakamlar üzerinden hesaplandığından yüklenici aylık tebligata ilaveten her gün ne miktarda mal getireceğini bir gün önceden bizzat kendisi veya kanuni vekili tarafından mal vereceği mal saymanlığından öğrenmek zorundadır.
Bu maksatla teslim yerinde bir tebligat defteri tutulacaktır. Yüklenici veya kanuni vekili bu defteri imza edecektir. Bu mecburiyete riayet etmediği takdirde ihtiyaç miktarlarını öğrenmiş sayılacak ve mal getirmediği veya eksik getirdiği takdirde yüklenicinin o günkü taahhüdünü ifa etmediği kabul edilecektir. Fazla mal getirmesi durumunda gelen fazlalık kendisine iade edilecektir. 10.3.4.3. İdarenin lüzum ve ihtiyacına göre tekrar tebligat yapmak şartı ile aylık teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapabilirler. 10.3.4.4. Yüklenici getirdiği malın fiziki muayenesinde bizzat bulunabilecek veya kanuni vekilini bulundurabilecektir. Hazır bulunduğu halde yazılan raporu imzalamadığı takdirde, keyfiyet rapora yazılacak ve müteahhide tebliğ edilmiş sayılacaktır. 10.3.4.5. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece bir defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır. 10.3.4.6.
Malların tartı, istif, gruplama, işci hizmetleri ve diğer bütün masrafları yükleniciye aittir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Muh.Hiz.Des.Eğt.K.Lığı. İhale Kom. Bşk. Lığı Sakıp Sabancı
Caddesi No:134 Köseköy / Kartepe / Kocaeli
b) Tarihi ve saati : 13.09.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
İstekliler alımı yapılacak ürünle ilgili Ürün Kalite Belgesi olarak,
a. TSE Belgesi veya
b. Türk Standartları Enstitüsünden alınan Uygunluk raporu veya c. Ürüne ait TSEK Belgesi (Kalite Uygunluk Belgesi) veya
d. Ürünün Avrupa Standartlarına (EN) veya uluslar arası standartlara (ISO veya EIC) uygunluğunu gösteren Deney Raporu (Yurt dışından gelen ürünlerde, deney raporunun yeminli mütercim tarafından yapılmış olan tercümesiyle düzenleyen laboratuarın akredite edilmiş olduğunu gösteren ilgili ülkedeki T.C. Elçilik / Konsolosluğu tarafından onaylı veya Apostille kaşeli belge) veya
e. Yurt dışından gelen ürünlerde ürün üzerindeki CE veya e veya E işareti ve işaretle ilgili belgeler verecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı. İhale Kom. Bşk. lığı Sakıp Sabancı Caddesi No:134 Köseköy / Kartepe / Kocaeli adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı.İhale Komisyon Başkanlığı Sakıp Sabancı Caddesi No:134 Köseköy / Kartepe / Kocaeli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ALABALIK (ORTA BOY (200-250 GR.LIK), TAZE TİP, EKSTRA VEYA SINIF A TAZELİK KATEGORİSİNDE, SOFRALIK GRUP, GÖKKUŞAĞI TÜRÜ) 8000,000 KG