• İhale No
    2018/322268
  • İhale Adı
    ALKOLSÜZ GAZLI İÇECEK VE AMBALAJLI İÇME SUYU ALIMI
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Temmuz 2018 14:00
  • İdare
    Çanakkale İl Emniyet Müdürlüğü
  • İhale İli
    Çanakkale
  • İşin İli
    Çanakkale
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    27 Haziran 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ALKOLSÜZ GAZLI İÇECEK VE AMBALAJLI İÇME SUYU ALIMI

ÇANAKKALE İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ POLİSEVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

ALKOLSÜZ GAZLI İÇECEK VE AMBALAJLI İÇME SUYU ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/322268
1-İdarenin
a) Adresi : Kemal Paşa Mahallesi Kayserili Ahmetpaşa Caddesi no: 3 ÇANAKKALE MERKEZ/ÇANAKKALE
b) Telefon ve faks numarası : 286 213 80 89 - 286 212 18 44
c) Elektronik Posta Adresi : canakkalesatinalma@egm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 6 kalem Alkolsüz Gazlı İçecek Ve Ambalajlı İçme Suyu Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1: Kemalpaşa Mahallesi Kayserili Ahmetpaşa Caddesi No: 3 (Polisevi Şube Müdürlüğü Restaurant , Mutfak 2: Barbaros Mahallesi Atatürk Caddesi Bölge Trafik Karşısı (Emniyet Müdürlüğü Denizevi Sosyal Tesisleri 3: Kemalpaşa Mahallesi Lise Caddesi Emniyet Müdürlüğü Hizmet Binası 1. Kat Kafeterya
c) Teslim tarihi : SÖZLEŞME İMZALANDIKTAN SONRA İHTİYACA BİNAEN SİPARİŞ TARİHİNDEN İTİBAREN 1 (BİR) İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE 365 (ÜÇYÜZALTMIŞBEŞ) TAKVİM GÜNÜDÜR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kemalpaşa Mahallesi Kayserili Ahmetpaşa Caddesi No: 3 Merkez / Çanakkale
b) Tarihi ve saati : 09.07.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1- Doğal Mineralli İçme Suyu Satılmasına dair resmi makamlardan alınmış Ruhsat veya Belge 

2- İçme Suyu ile ilgili Gıda Yönetmeliğine ve Sağlık Bakanlığı normlarına uygun olduğuna dair belge

3- Üretici Firmaya Sağlık Bakanlığından verilen işletme izin belgesi

4- Suyun Dezenfeksiyonunun ilgili yönetmeliğe uygun yöntemlerle yapıldığına dair belge

5- İlgili Kaynaktan alınan suyun 2017- 2018 Yılı içerisinde yapılmış Su Analiz Raporu, Pc Analiz Raporu ve  Pet Analiz Raporu 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Sözleşme imzalanmasına müteakip teslim edilcek olan 5 Adet Yeni Su Sebilini ve dolapların her türlü bakım onarım (yedek parça dahil) ve değiştirme faaliyetleri ile ilgili tüm yükümülükler yüklenici firmaya ait olup 6 ayda bir Sebillerin Dezenfeksiyon işlemleri de yüklenici firma tarafından yapılacak olup yapılan her işleme ait servis veya bakım formu idareye teslim edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Satınalma Muhasebe Büro Amirliği adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Satınalma ve Muhasebe Büro Amirliği adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
0,5 LİTRE DOĞAL MİNERALLİ İÇME SUYU 95.000 adet
1,5 LİTRE DOĞAL MİNERALLİ İÇME SUYU 25.000 adet
19 LİTRE DOĞAL MİNERALLİ İÇME SUYU 1.000 adet
BARDAK SU 75.000 adet
SADE SODA 20.000 adet
MEYVELİ SODA 7.000 adet