• İhale No
    2013/119516
  • İhale Adı
    ALTINEKİN OO-1 EĞİTİM GÖRMEKTE OLAN, TAŞIMALI 155 ÖĞRENCİYE 180 İŞ GÜNÜ 2013-2014 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA (16 EYLÜL 2013 İLE 13 HAZİRAN 2014 ARASINDA) TAŞIMALI OLARAK OKUL MERKEZLERİNDE TABLDOT USULÜ SICAK ÖĞLE YEMEĞİ VERİLMESİ
  • Sektör
    Yemek, Catering Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Eylül 2013 13:30
  • İdare
    Altınekin İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ALTINEKİN OO-1 EĞİTİM GÖRMEKTE OLAN, TAŞIMALI 155 ÖĞRENCİYE 180 İŞ GÜNÜ 2013-2014 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA (16 EYLÜL 2013 İLE 13 HAZİRAN 2014 ARASINDA) TAŞIMALI OLARAK OKUL MERKEZLERİNDE TABLDOT USULÜ SICAK ÖĞLE YEMEĞİ VERİLMESİ
ALTINEKİN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ- MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

ALTINEKİN OO-1 eğitim görmekte olan, taşımalı 155 öğrenciye 180 İş Günü 2013-2014 Eğitim Öğretim yılında (16 Eylül 2013 ile 13 Haziran 2014 arasında) taşımalı olarak okul merkezlerinde tabldot usulü sıcak öğle yemeği verilmesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/119516
1-İdarenin
a) Adresi:Ölmez Mahallesi Hastane Sokak No:1 42450 ALTINEKİN/KONYA
b) Telefon ve faks numarası:3326312257 - 3326312179
c) Elektronik Posta Adresi:altinekin42@meb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:ALTINEKİN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
c) Süresi : İşe başlama tarihi 16.09.2013, işin bitiş tarihi 13.06.2014

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:ALTINEKİN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
b) Tarihi ve saati:06.09.2013 - 13:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

Gıda Üretim İzin Belgesi veya 17.12.2011 tarih ve 28145 sayılı resmi gazete de yayınmlanan yönetmelik kapsamında alınan işletme onay belgesi.
I) Çalışanların sağlık kontrolü ve portör muayenesini yaptırılması ve ihaleye başvuruda istenen evraklar arasına eklenecektir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

İstekli İhale konusu hizmetin ifası sırasında, yemek taşıma işine uygun yeterli sayıda üzeri kapalı panelvan veya minibüs gibi servis aracının kendi adına olduğuna ait belgeleri veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş ise kira sözleşmesini noter onaylı olarak sunacaktır. Ayrıca ihale ilk ilan tarihine kadar olan kiraların ödendiğini gösteren belgeyi de sunacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

KAMU VEYA ÖZEL SEKTÖR'DE YAPILMIŞ OLAN HER TÜRLÜ SICAK ÖĞLE YEMEĞİ HİZMETİ ALIMI BENZER İŞ KABUL EDİLECEKTİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı ALTINEKİN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ALTINEKİN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ALTINEKİN OO-1 eğitim görmekte olan, taşımalı 155 öğrenciye 180 İş Günü 2013-2014 Eğitim Öğretim yılında (16 Eylül 2013 ile 13 Haziran 2014 arasında) taşımalı olarak okul merkezlerinde tabldot usulü sıcak öğle yemeği verilmesi 27.900 GÜNXÖĞRENCİ SAYISI (155*180)