T.C.POSTA VE TELGRAF TEŞKİLATI A.Ş. SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI
3 Adet Ambalajlama/Etiketleme Sistemi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/97760 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Sehit Tegmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus ALTINDAĞ/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3125095420 - 3123095616 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | yatirim@ptt.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 3 Adet Ambalajlama/Etiketleme Sistemi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren 10 ay içerisinde Ankara, İstanbul Anadolu Yakası ve İstanbul Avrupa Yakası'nda PTT tarafından gösterilen yerlere montajları yapılacaktır. |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasını müteakip Teknik Şartnamenin "Teslim Şartları" başlıklı 5. Maddesine göre 10 ay içerisinde Ankara, İstanbul Anadolu Yakası ve İstanbul Avrupa Yakasında PTT tarafından gösterilen yerlere montajları yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 16.10.2014 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar. Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. -Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1- İstekliler, teklif edecekleri sistemin ilgili mahalde kurulumu ile ilgili yerleşim planlarına ait çizimleri teklifleri ile birlikte vereceklerdir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Benzer işler; |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
- Her makinenin günde 7 saat ve 1 yıl (365 gün) boyunca çalıştığı ve 3 makinenin, 1 yılda toplam 38.325.000 adet gönderi işleneceği esas alınarak, gerekli işletim sarf malzemelerinin (ambalajlama malzemesi, etiket rulosu hariç); cinsleri, miktarları, kullanım süresi, kullanım kriteri gönderi işleme adedi veya zaman olarak sınırları ile istekliler tarafından garanti süresi ve garanti sonrası her yıl için ayrı ayrı olmak üzere 8 yıl boyunca sağlama bedelleri, işletim sarf malzeme listesi olarak verilecektir.
- İstekliler tarafından 8 yıl (3 yıl garanti + 5 yıl bakım onarım) süresince sistemlerde harcanacağı belirtilen işletme sarf malzeme fiyatları her yıl için ayrı ayrı verilecektir. Değerlendirme rakamı hesabında 8 yılın toplamı dikkate alınacaktır.
- Firma sistem teklif fiyatı (FSTF) : Firmanın Teknik şartname eki Ek-2 Birim fiyat teklif cetveline göre teklif ettiği toplam bedel.
- İşletme Sarf Maliyeti (SM): Birim fiyat teklif cetvelinin 4. Sırasında yer alacak tutarın 8 yıllık toplam bedelinin 4 (dört) ile çarpımıyla bulunacak tutar, teknik değerlendirme rakamını arttırıcı şekilde etki edecektir.
- Parçalı Bakım Onarım maliyeti (BO): Garanti sonrası 5 yıllık toplam Parçalı Bakım Onarım bedeli, Birim fiyat teklif cetvelinin 3. Sırasında yer alacak tutarın 4 (dört) ile çarpımıyla bulunacak tutar, teknik değerlendirme rakamını arttırıcı şekilde etki edecektir.
- Sistem teslim süresi (TS) : Firma, şartnamede belirtilen 10 aylık teslim süresinden daha kısa bir teslim süresi (FTS olarak adlandırılacak ve FTS<10 )vermesi halinde aşağıda belirtilen formül ile teknik değerlendirme rakamını azaltıcı şekilde etki edecektir.
FTS (ay) Çarpan TS
0 <FTS <2 0,05 TS = 0,13x FSTF
2 <=FTS <4 0,04 TS = 0,11 x FSTF
4 <=FTS <6 0,03 TS = 0,09 x FSTF
6 <=FTS <8 0,02 TS = 0,07 x FSTF
8 <= FTS <10 0,01 TS = 0,05 x FSTF
=10 0 TS = 0
İstekli ekonomik açıdan avantajlı teklifin belirlenebilmesi için aşağıda yer alan tabloyu kaşeli imzalı olarak dolduracak, teklif dosyasıyla birlikte verecektir. Tablonun verilmemesi veya boş bırakılması halinde firmanın garanti ve/veya teslim süresi için herhangi bir uzatma vermeyeceği anlamına gelecek, bu şartlarda değerlendirmeye alınacaktır.
Firma Sistem Teklif Fiyatı (FSTF) …….. 1 sistem için toplam bedel/ para birimi
Teknik şartnamede belirtilen Sistem Teslim Süresi (TS) 10 ay
Firmaca sağlanacak Kısa Teslim süresi (FTS) ------- ay
İstekli teklif ettiği erken teslim (taahhüt) süresinde sistemleri teslim edememesi durumunda ihale aşamasında kendisine avantaj sağlayan bedeli (ekonomik açıdan avantaj sağlayan miktar-TS) ceza olarak PTT’ye ödeyecektir.
DEĞERLENDİRME FİYATI:
Değerlendirme Fiyatı = [Firma sistem teklif fiyatı (FSTF)-TS+] + İşletme Sarf Maliyeti (SM) + Bakım Onarım (BO)
formülüne göre yapılacak olup, her firma için Değerlendirme Fiyatı hesaplanacaktır.
Tüm firmaların Değerlendirme Fiyatı arasında, en düşük Değerlendirme Fiyatı sağlayan firma ihaleyi kazanmış olacaktır.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Yatırım Malzemeleri Şube Müdürlüğü Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
(Sistem Donanımı) BESLEME ÜNİTESİ – 1 | 6 | Adet |
(Sistem Donanımı) BESLEME ÜNİTESİ – 2 | 15 | Adet |
(Sistem Donanımı) AMBALAJLAMA ÜNİTESİ | 3 | Adet |
(Sistem Donanımı) SHRİNK TÜNELİ | 3 | Adet |
(Sistem Donanımı) ETİKETLEME ÜNİTESİ | 3 | Adet |
(Sistem Donanımı) HAZIR ÜRÜN İŞLEME MODÜLÜ (bütünleşik veya ayrıca verilebilecektir.) | 3 | Adet |
SİSTEM UYGULAMA VE KONTROL YAZILIMI | 3 | Adet |
PARÇALI BAKIM ONARIM BEDELİ (1. Yıl) | 3 | Adet |
PARÇALI BAKIM ONARIM BEDELİ (2. Yıl) | 3 | Adet |
PARÇALI BAKIM ONARIM BEDELİ (3. Yıl) | 3 | Adet |
PARÇALI BAKIM ONARIM BEDELİ (4. Yıl) | 3 | Adet |
PARÇALI BAKIM ONARIM BEDELİ (5. Yıl) | 3 | Adet |
İŞLETME SARF MALZEME MALİYETİ 1. YIL (Garanti Kapsamı 1. Yıl) | 3 | Adet |
İŞLETME SARF MALZEME MALİYETİ 2. YIL (Garanti Kapsamı 2. Yıl) | 3 | Adet |
İŞLETME SARF MALZEME MALİYETİ 3. YIL (Garanti Kapsamı 3. Yıl) | 3 | Adet |
İŞLETME SARF MALZEME MALİYETİ 4. YIL (Bakım Onarım Kapsamı 1. Yıl) | 3 | Adet |
İŞLETME SARF MALZEME MALİYETİ 5. YIL (Bakım Onarım Kapsamı 2. Yıl) | 3 | Adet |
İŞLETME SARF MALZEME MALİYETİ 6. YIL (Bakım Onarım Kapsamı 3. Yıl) | 3 | Adet |
İŞLETME SARF MALZEME MALİYETİ 7. YIL (Bakım Onarım Kapsamı 4. Yıl) | 3 | Adet |
İŞLETME SARF MALZEME MALİYETİ 8. YIL (Bakım Onarım Kapsamı 5. Yıl) | 3 | Adet |
EĞİTİM (Teknik) | 3 | Adet |
EĞİTİM (Operatör) | 3 | Adet |
DESTEK PERSONEL MALİYETİ | 3 | Adet |
İhale iptal edilmiş
İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle