AMELİYATHANE BİRİMİ İÇİN TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Es kişeh ir Dev let H a st a nesi
Ameliyathane Birimi İçin Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/37744
1-İda re nin
a) Adresi : Çıfteler Cd. 26060 Odunpazarı Eskişehir
b) Telefon ve faks numarası : 2222374800 - 2222177236
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@esdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Eskişehir Devlet Hastanesi Sarf Depo
c) Teslim tarihi : Sözleşme yürürlüğe girmesinden itibaren 1(bir) yıl süresince, Kurumun ihtiyacına göre, İstekli partiler halinde yapılan isteği 20 (yirmi) gün içerisinde teslim edecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Eskişehir Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 02.05.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilecek ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına(TİTUBB) kayıtlı olması ve (TİTUBB)
`de Sağlık Bakanlığı Tarafından onaylı olması gereklidir. İstekli üretici ve ithalatçı firma ise ulusal bilgi bankası firma numarası istekli bayi ise Ulusal bilgi bankası firma numarası verecektir. Teklif edilecek ürünlerin UBB Kapsamı dışında kalanlar belgelendirilecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen ürünü temsil edecek nitelikte ve miktarda numune getirilecektir. Numuneler ihale saatinden önce Hastane Satın Alma birimine belge karşılığı teslim edilecek ve bu belge teklif dosyasına konulacaktır. Numune teslim etmeyen firmaların, numune vermedikleri kalem/kalemler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Eskişehir Devlet
Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 125 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankası Eskişehir Merkez Şubesi TR39 0001 0001 1740 0543 7950 03 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eskişehir Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
AMNİOSENTEZ İĞNESİ | 5.000,000 | ADET |
BİPOLAR KALEMİ VE KABLOSU | 150,000 | ADET |
C.S POLYGLACTİN ANTİBACTERİAL N:1 65MM 100CM 3/8 Y.İ (KÜNT UÇLU K.CİĞER SUTURU ) | 240,000 | ADET |
CLİCK LİNE KAVRAMA FORSEPSİ | 1,000 | ADET |
COPPER T.A 383 A | 2.000,000 | ADET |
DİSPOSABLE ENDOSKOPİK ABSORBE OLABİLEN MESH SABİTLEYİCİ STAPLER (5 mm) | 5,000 | ADET |
DİSPOSABLE ENDOSKOPİK OYNAR BAŞLI TETİKLİ DÜZ KAPATICI VE KESİCİ STAPLER 60-3,5 mm YÜKLEME ÜNİTESİ | 20,000 | ADET |
EL KURULAMA HAVLUSU | 150.000,000 | ADET |
GÖĞÜS TÜPÜ N:24 DÜZ | 50,000 | ADET |
HAREKETLİ ÇAP DÜŞÜRÜCÜ ÖRDEK AĞZI VALF 10/5 MM | 50,000 | ADET |
HEMOROİD STAPLERİ 33 MM | 50,000 | ADET |
KOMPOSİT MESH İnsizyonel Herni İçin 20x20 cm. | 5,000 | ADET |
PENRÖZ DREN | 500,000 | ADET |
PERKÜTAN ENDOSKOPİK GASTROSTOMİ KİTİ (PEG) | 50,000 | ADET |
PLEUROCAN SET | 50,000 | ADET |
REKTAL TÜP | 250,000 | ADET |
SARI LASTİK DİREN (TURNİKE) 5X 8 mm 100 | 200,000 | ADET |
SİLİKON ÖRDEK AĞZI VALFİ 5 MM | 50,000 | ADET |
T-DREN NO:14 | 10,000 | ADET |
T-DREN NO:16 | 5,000 | ADET |
YARA KAPAMA BANDI 10*25 | 5.000,000 | ADET |
YARA KAPAMA BANDI 5*7,5 | 200,000 | ADET |
YARA KAPAMA BANDI 7*10 | 500,000 | ADET |
DEVOLOPER SOLİSYON (20 LİTRELİK 2 TAKIM) | 60,000 | KOLİ |
FİXER SOLÜSYON (20 LİTRELİK 2 TAKIM) | 60,000 | KOLİ |
VİSKOELASTİK MADDE | 200,000 | ADET |
TRİPAN MAVİSİ | 200,000 | ADET |
NYLON STÜR 10/0 | 200,000 | ADET |
HİDRODİSEKSİYON KANÜLÜ | 200,000 | ADET |
VİCRYL SÜTÜR 6/0 | 250,000 | ADET |
VİCRYL SÜTÜR 8/0 | 250,000 | ADET |
BONE BAYAN | 200.000,000 | ADET |
İhale iptal edilmiş
sistemden eski verileri çekemeyip sonuçlandırılamadığı
Diğer