ÜSKÜDAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
MİNİK DOSTLAR VE REHABİLİTASYON MERKEZİNE AMELİYATHANE MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/142771 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Mimar Sinan Mahallesi Çavuşdere Caddesi No: 35 Kat:4 ÜSKÜDAR/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2165313000 - 2165313273 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | isletmemudurlugu@uskudar.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 14 Kalem Ameliyathane Malzemesi Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Üsküdar Belediye Başkanlığı Veteriner İşleri Müdürlüğüne teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihi | : | Cihazlar montajı tamamlanıp çalışır durumda kurulumunu yapılarak ve tüm standart aksesuarları, yedek parçaları ile birlikte 60 (Altmış) gün içerisinde teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Üsküdar Belediye Başkanlığı İşletme Müdürlüğü (Mimar Sinan Mahallesi Çavuşdere Caddesi No: 35 Kat:4 - ÜSKÜDAR / İSTANBUL) |
b) Tarihi ve saati | : | 09.05.2018 - 09:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
İstekli; Teknik Şartnamenin 2.1., 2.3., 2.5., 2.10., 2.11., 2.12. maddelerinde yer alan cihazlar için garanti süresi bitiminden sonra yılda 3 ay aralıklarla servis, bakım ve onarım hizmetlerinin en az 8 yıl süreyle ücreti karşılığında vermeyi taahhüt edecek olup, bu taahhüt belgesini teklif zarfında sunacaktır.Taahhüt Belgesini teklif zarfında sunmayanlar değerlendirme dışı bırakılacaktır. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
7.5.6.1. İstekliler; alınacak ameliyathane malzemelerine ait ürünlerin markalarını Teklif Cetvelinde belirtecektir. Teklif Cetvelinde marka belirtilmeyen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. 7.5.6.2. İstekliler; aşağıda cinsi ve miktarı yazılı olan Teknik Şartnameye uygun malzemelerin numunelerini; ihale tarih ve saatine kadar Başkanlığımız Yavuztürk Mahallesi Süvari Sokak No:60 adresinde bulunan Lojistik Merkezine teslim edeceklerdir. 7.5.6.3. Numune getirmeyen, numuneleri eksik getiren, numuneleri teknik şartnamede belirtilen özelliklere uygun olmayan ve numune teslim tutanağının aslını teklif zarfı içerisinde sunmayan isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. İdareye Teslim Edilecek Malzemelere Ait Numune Listesi: 1 Adet Cavitron Cihazı |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Üsküdar Belediye Başkanlığı İşletme Müdürlüğü Mimar Sinan Mahallesi Çavuşdere Caddesi No: 35 Kat:4 Üsküdar/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Üsküdar Belediye Başkanlığı İşletme Müdürlüğü (Mimar Sinan Mahallesi Çavuşdere Caddesi No: 35 Kat:4 - ÜSKÜDAR / İSTANBUL) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
BİYOKİMYA ANALİZATÖRÜ CİHAZI | 2 | adet |
CAVİTRON CİHAZI | 2 | adet |
TAM KAN SAYIM (HEMOGRAM) CİHAZI | 2 | adet |
İDRAR ANALİZ CİHAZI | 2 | adet |
ENTÜBASYON ANESTEZİ CİHAZI | 1 | adet |
KOTER CİHAZI | 2 | adet |
MİKROSKOP | 2 | adet |
SANTRİFÜJ CİHAZI | 2 | adet |
YOĞUN BAKIM KAFESİ | 3 | adet |
SEYYAR RÖNTGEN CİHAZI | 1 | adet |
BİLGİSAYARLI RADYOLOJİ (CR) CİHAZI | 1 | adet |
ULTRASONOGRAFİ CİHAZI | 2 | adet |
NEBULİZATÖR | 2 | adet |
OTOSKOP | 2 | adet |