• İhale No
    2012/17040
  • İhale Adı
    AMELİYATHANE, PEDİATRİ, PREMATÜRE BÖLÜMLERİ ONARIMI YAPTIRILACAKTIR
  • Sektör
    İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Yapım İşleri
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Mart 2012 10:00
  • İdare
    Diyarbakır Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Yayın Tarihi
    20 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


AMELİYATHANE, PEDİATRİ, PREMATÜRE BÖLÜMLERİ ONARIMI YAPTIRILACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık D iy a rba kır Ço cu k H a st a lıkla rı H a st a nesi
Ameliyathane, Pediatri, Prematüre Bölümleri Onarım Yapım İşi yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt Numarası : 2012/17040
1-İda re nin
a) Adresi : Hastaneler Cad. Dağkapı Yenişehir / Diyarbakır
b) Telefon ve faks numarası : 4122245751 - 4122290147
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@dch.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu y a pı m i şin in
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Diyarbakır Çocuk Hastalıkları Hastanesi
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 10 gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
ç) İşin süresi : Yer tesliminden itibaren 150 (Yüzelli) takvim günüdür.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Diyarbakır Çocuk Hastalıkları Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 13.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili
Meslek Odası Belgesi.
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5İhale konusu işte idarenin onayı ile alt yüklenici çalıştırılabilir. Ancak işin tamamı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden
sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu
gösteren belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin % 60
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel istenilmemektedir. b) Teknik Personel:
Adet Pozisyonu Mesleki Ünvanı Mesleki Özellikleri
1 Şantiye Şefi Makine Mühendisi veya Makine Yüksek Mühendisi 5 Yıl deneyimli
4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
11 Haziran 2011 Tarih ve 27961 Sayılı Resmî Gazetede yayınlanan yapım işlerinde iş deneyiminde değerlendirilecek benzer işlere dair tebliğin C II. ve/veya C IV. grup işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri: Makine Mühendisi veya Makine Yüksek Mühendisi
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Diyarbakır Çocuk
Hastalıkları Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 105 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Diyarbakır Şube 35828201-5001 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Diyarbakır Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, anahtar teslimi götürü bedel üzerinden verecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle anahtar teslimi götürü bedel sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1
1.İhaleye İştirak Edecek Yükleniciler Teklif Edecek Cihaz Ve Ürünlere Ait Katalogları Teklif İle Birlikte
Sunacaklardır.
2.İhaleye İştirak Edecek Yüklenicilerden İş Bitirme Olarak, Cihazlar İçin Yüksek Kapasiteli Monoblok Hijyen
Hava Üretim Belgelerini İbraz Edeceklerdir.
Yüksek Kapasiteli Monoblok Hava Hijyen Üretim Cihazı İçin Aşağıdaki Belgelerin Teklif Dosyasında
Sunulması Gerekmektedir.
1- Satıcı Firma, Teklifi İle Birlikte Cihazın Tıbbi Ve Teknik Özelliklerinin Görülebileceği Orijinal Gerekli
Teknik Dokümanları Vermelidir.
2- İstekli Tarafından Teklif Edilen Cihazın Türkiye Genelinde Yayılmış Servis Ağının Olması Kaydı İle İsteklinin Üreticiden Alınmış Satış Yetki Belgesi Olmalı Ve Servis Ağının Araştırılabilmesi İçin Belgelendirilmesi Gerekmektedir.
3- Kalite Kontrolünün İsteklinin Birimi Tarafından Yerine Getirilmesi Halinde Yeterli Personele Ve Kalite Kontrolünün Yapılabilmesi İçin Gerekli Tesislere Sahip Olduğuna İlişkin Belgeleri Vermek Zorundadır. (Teknik Personelin Ssk Primi Yatırıldığına Dair Prim Ödendi Makbuzu Veya İşe Alındığına Dair Giriş Bildirgesi, Personelin Yeterliliğini Gösteren Diploma Ve/Veya Sertifikalar.)
4- İhale Konusu Cihazlara İlişkin Eğitim Taahhüdü Ve Eğitimi Verecek Personel Listesi Ve Personelin
Yeterliliğini Gösteren Belgeleri (Diploma Ve/Veya Sertifikalar) İbraz Etmek Zorundadır.
5- Cihazlar (Sistem) En Az 2 Yıl Garantili Olacak Ve Bu Garanti Üretici Ve Türkiye Temsilcisi Ve Varsa Yetki
Verilen Satıcı Firma Tarafından Verilecektir. Garanti Süresince Bakım, Onarım Ve Yedek Parçadan Hiçbir
Ücret Talep Edilmeyecektir. Arıza Bildiriminden Sonra 48 Saat İçinde Cihaza Müdahale Edilecek Ve En Geç 15
Gün İçinde Bütün Fonksiyonlarıyla Çalıştırılacaktır. Arızalı Geçen Süre Garanti Süresinden Sayılmayacaktır.
6- Ücretsiz Garanti Bitiminden Sonra En Az 10 Yıl Süreyle Ücreti Karşılığında Yedek Parça Sağlamayı Üretici
Ve Varsa Yetki Verilen Firma Taahhüt Edecektir.
7- Satıcı Firma, Cihazları Ücretsiz Olarak Monte Edecek Ve Tüm Malzeme Ve Aksesuarları İle Çalışır Durumda Teslim Edecektir. Montaj İçin Gerekli Tüm Malzeme Ve Masraflar Firma Tarafından Karşılanacaktır. Bu Şart Teklif Dosyasında Firma Tarafından Taahhüt Edilerek Belgelendirilecektir.
8- İhaleyi Alan Firma, Ünitenin Kullanımı, Bakımı Ve Olası Arızaların Giderilmesi İle Kalibrasyonuna İlişkin Kendi Eğitilmiş Personeli Tarafından İdarenin Belirleyeceği En Az 4 Elemana En Az 2 Gün Ücretsiz Eğitim Verecektir. Bu Şart Teklif Dosyasında Firma Tarafından Taahhüt Edilerek Belgelendirilecektir.
9- Teklif Veren Firmalar Şartname Maddelerine Ayrı Ayrı Ve Türkçe Olarak Şartnamedeki Sıraya Göre Cevap Vereceklerdir. Bu Cevaplar ―……. Marka ………… Model ………… Cihazı Teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi ― Başlığı Altında Teklif Veren Firmanın Başlıklı Kağıdına Yazılmış Ve Yetkili Kişi Tarafından İmzalanmış Olmalıdır. Teknik Şartnamede İstenilen Özelliklerin Hangi Dokümanda Görülebileceği Belirtilecek Ve Doküman Üzerinde Teknik Şartname Maddesi İşaretlenmiş Olacaktır. Bu Cevaplar Orijinal Dokümanları İle Karşılaştırıldığında Her Hangi Bir Farklılık Bulunursa Firma Değerlendirme Dışı Bırakılacaktır.
10- Teklif Edilen Ünite Ce Standartlarına Haiz Olmalıdır. Yabancı Menşeli İse Iso 9000 İle Ce Standartlarına
Haiz Olmalıdır.
Antibakteriyel Pvc Esaslı Yer Kaplama İçin Aşağıdaki Belgelerin Teklif Dosyasında Sunulması Gerekmektedir.
1- Pvc Esaslı Yer Kaplama Malzemesi Üreticisi Adına Düzenlenmiş Iso 9001:2000 Ve Iso 14001 Sertifikalarına Sahip Olmalıdır. Bu Belgelerin Uluslararası Kurallara Uygun Şekilde Akredite Edilmiş Olduklarının Türk Akreditasyon Kurumu (Turkak) Tarafından Teyit Edilmelidir.
2- Üretici Firma Veya Distribütörü Adına Tse’den Alınmış Yıllık Vizeleri Yaptırılmış Türk Standartlarına
Uygunluk Belgesine Sahip Olmalıdır.
3- Üretici Firma Veya Distribütörü Adına Tse’den Alınmış İmalata Yeterlilik Belgesine Sahip Olmalıdır.
4- Pvc Yer Kaplama Malzemesi Markasına Ait Orijinal Kataloğu (Üretici Firma Kataloğu) Olmalı Ve Katalogda
Malzeme Garanti Süresi 10 Yıl Olarak Belirtilmelidir.
Paslanmaz Dr. El Yıkama Ünitesi İçin Aşağıdaki Belgelerin Teklif Dosyasında Sunulması Gerekmektedir.
1- Kullanılan Tüm Malzemeler Birinci Sınıf Ve Tse Onaylı Olacaktır.
2- Ünitenin Tamamında Kullanılacak Malzeme 1.2 Mm Kalınlığında 304 Kalite ,Satine Ve Bantlı Paslanmaz Çelikten İmal Edilmiş Olmalıdır.Kullanılacak Malzemenin Menşei Iso Normuna Uygunluğu Belge İle Sunulacaktır.
Modüler Hijyenik Panel Sistemli Hermetik Kapı Sistemleri (El Sensörlü Ameliyathane Ve Yoğun Bakım
Kapıları) İçin Aşağıdaki Belgelerin Teklif Dosyasında Sunulması Gerekmektedir.
1- İstekliler, Teklifi İle Birlikte Sistemin Teknik Özelliklerinin Görülebileceği Orijinal Gerekli Teknik
Dokümanları Vermelidir.
2- İstekliler; İhale Sürecinin Herhangi Bir Aşamasında Gerek İhale Komisyonu Gerekse İdarenin Lüzum
Görmesi Halinde Ve İdarenin İstediği Yerde Ve Tarihte (Sistem İhalenin Yapıldığı İlde Bulunuyor İse Sistemin Kurulu Olduğu Yerde, Sistem Eğer İhale Yapılan İlde Kurulu Olarak Bulunmuyor İse İdarenin İstediği İl İçi Yerde) Demonstrasyon Yapacaklardır. Buna İlişkin Taahhütname İhale Dosyasına Konacaktır. Demonstrasyon Yapmayan Firmalar İhale Dışı Bırakılacaktır.
3- Sistem En Az 2 Yıl Garantili Olacak Ve Bu Garanti Teklif Dosyasında Sunulacaktır. Garanti Süresince Bakım Ve Onarımdan Hiçbir Ücret Talep Edilmeyecektir. Arıza Bildiriminden Sonra 24 Saat İçinde Sisteme Müdahale Edilecek Ve En Geç 15 Gün İçinde Bütün Fonksiyonlarıyla Çalıştırılacaktır.
Modüler Hijyenik Panel Sistemli Otomatik Yana Kayar Kapı Sistemleri (Şifre Geçişli) İçin Aşağıdaki
Belgelerin Teklif Dosyasında Sunulması Gerekmektedir.
1- Kullanılan Cihazın Markası, Modeli Şartnameye Uygun Olacak.Tüm Mekanizma Ve Alüminyum Profiller
Dın Ve İso Belgeli Olacaktır.
2- Kurulacak Sistem İçin Enaz 2 Yıl Sistem Garantisi, 10 Yılda Yılda Yedek Parça Temin Garantisi Verilecektir.
3- İstekliler, Teklifi İle Birlikte Sistemin Teknik Özelliklerinin Görülebileceği Orijinal Gerekli Teknik
Dokümanları Vermelidir.
4- İstekliler; İhale Sürecinin Herhangi Bir Aşamasında Gerek İhale Komisyonu Gerekse İdarenin Lüzum Görmesi Halinde Ve İdarenin İstediği Yerde Ve Tarihte (Sistem İhalenin Yapıldığı İlde Bulunuyor İse Sistemin Kurulu Olduğu Yerde, Sistem Eğer İhale Yapılan İlde Kurulu Olarak Bulunmuyor İse İdarenin İstediği İl İçi Yerde) Demonstrasyon Yapacaklardır. Buna İlişkin Taahhütname İhale Dosyasına Konacaktır. Demonstrasyon Yapmayan Firmalar İhale Dışı Bırakılacaktır.
5- Sistem En Az 2 Yıl Garantili Olacak Ve Bu Garanti Teklif Dosyasında Sunulacaktır. Garanti Süresince Bakım Ve Onarımdan Hiçbir Ücret Talep Edilmeyecektir. Arıza Bildiriminden Sonra 24 Saat İçinde Sisteme Müdahale Edilecek Ve En Geç 15 Gün İçinde Bütün Fonksiyonlarıyla Çalıştırılacaktır.
Sedye Transfer Otomatik Kayar Kapılar İçin Aşağıdaki Belgelerin Teklif Dosyasında Sunulması Gerekmektedir.
1- Üretici Firma, Iso 9001 Ve Tüv Kalite Sistem Standardı Belgesine Sahip Olmalı, Bu Belge Teklifle Birlikte
Sunulmalıdır.
2- İstekliler, Teklifi İle Birlikte Sistemin Teknik Özelliklerinin Görülebileceği Orijinal Gerekli Teknik
Dokümanları Vermelidir.
3- İstekliler; İhale Sürecinin Herhangi Bir Aşamasında Gerek İhale Komisyonu Gerekse İdarenin Lüzum Görmesi Halinde Ve İdarenin İstediği Yerde Ve Tarihte (Sistem İhalenin Yapıldığı İlde Bulunuyor İse Sistemin Kurulu Olduğu Yerde, Sistem Eğer İhale Yapılan İlde Kurulu Olarak Bulunmuyor İse İdarenin İstediği İl İçi Yerde) Demonstrasyon Yapacaklardır. Buna İlişkin Taahhütname İhale Dosyasına Konacaktır. Demonstrasyon Yapmayan Firmalar İhale Dışı Bırakılacaktır.
4- Sistem En Az 2 Yıl Garantili Olacak Ve Bu Garanti Teklif Dosyasında Sunulacaktır. Garanti Süresince Bakım Ve Onarımdan Hiçbir Ücret Talep Edilmeyecektir. Arıza Bildiriminden Sonra 24 Saat İçinde Sisteme Müdahale Edilecek Ve En Geç 15 Gün İçinde Bütün Fonksiyonlarıyla Çalıştırılacaktır.
Yüksek Kapasiteli Monoblok Hava Hijyen Üretim Cihazı (4200 M3/H) İçin Aşağıdaki Belgelerin Teklif
Dosyasında Sunulması Gerekmektedir.
1- Firmalar, Teklifi İle Birlikte Cihazın Tıbbi Ve Teknik Özelliklerinin Görülebileceği Orijinal Gerekli
Dokümanları Vermelidir.
2- Yüksek Kapasiteli Monoblok Hava Hijyen Üretim Sistemi 2 (İki) Yıl Garantili Olmalı, Bu Garanti Üretici Ve
Türkiye Temsilcisi Tarafından Ayrı Ayrı Verilmelidir. Garanti Süresince Bakım, Onarım Ve Yedek Parçadan
Hiç Bir Ücret Talep Edilmeyecektir. Arıza Bildiriminden Sonra 24 Saat İçinde Cihaza Müdahale Edilecek Ve En Geç 72 Saat İçinde Bütün Fonksiyonlarıyla Çalıştırılacaktır. Arızalı Geçen Süre Garanti Süresinden Sayılmayacaktır.
3- Ücretsiz Garanti Bitiminden Sonra En Az 10 Yıl Süreyle Ücreti Karşılığında Yedek Parça Sağlamayı Üretici
Ve Temsilci Firma Taahhüt Etmeli Ve Teklifte Belgelendirmelidir.
4- Cihazlar İçin Gerekli Olan Sarf Malzeme Ve Tüm Yedek Parçaların 10 (On) Yıl Geçerli Döviz Bazındaki
Fiyat Listeleri Teklif Dosyasında Sunulacaktır.
5- Yıllık Bakım Bedeli, Teklif Bedelinin Yedek Parça Hariç % 3’ünü, Yedek Parça Dahil % 6’sını Geçmemeli, Bu Durum Taahhüt Edilmeli Ve Taahhütname Teklif Dosyasında Sunulmalıdır.
6- İhale Uhdesinde Kalan Firma, Cihazın Kullanımı, Bakımı Ve Olası Arızaların Giderilmesi İle Kalibrasyonuna İlişkin Kendi Eğitilmiş Personeli Tarafından İdarenin Belirleyeceği En Az 4 Elemana En Az 2 Gün Ücretsiz Eğitim Verecektir. Bu Şart Teklif Dosyasında Firma Tarafından Taahhüt Edilerek Belgelendirilmelidir.
7- Firmalar, Şartname Maddelerine Ayrı Ayrı Ve Türkçe Olarak Şartnamedeki Sıraya Göre Cevap Vermelidir. Bu Cevaplar ―………….Marka ………Model Aseptizör Cihazı Teklifimizin Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi‖ Başlığı Altında Firmanın Başlıklı Kağıdına Yazılmış Ve Firma Yetkilisi Tarafından İmzalanmış Olmalıdır. Teknik Şartnamede İstenilen Özelliklerin Hangi Dokümanda Görülebileceği Belirtilmeli Ve Doküman Üzerinde Teknik Şartname Maddeleri İşaretlenmiş Olmalıdır. Bu Cevaplar Orijinal Dokümanları İle Karşılaştırıldığında Her Hangi Bir Farklılık Bulunması Halinde Teklif Değerlendirme Dışı Bırakılacaktır.
8- Firma Garanti Süresi Boyunca 6 Ayda Bir Ücretsiz Partikül Ölçümü Yapacak Garanti Bitiminden Sonra Da 5
Yıl Boyunca Ücreti Mukabilinde Partikül Ölçme Taahhüdü Dosyada Sunulacaktır.
9- Teklif Edilen Cihaz Iso Ve Ce Standartlarına Haiz Olmalıdır.
Yüksek Kapasiteli Monoblok Hava Hijyen Üreti Cihazı İçin Aşağıdaki Belgelerin Teklif Dosyasında Sunulması
Gerekmektedir.
1- İstekliler; İhale Sürecinin Herhangi Bir Aşamasında Gerek İhale Komisyonu Gerekse İdarenin Lüzum Görmesi Halinde Ve İdarenin İstediği Yerde Ve Tarihte 48 Saat İçinde (Cihaz İhalenin Yapıldığı İlde Çalışır Halde Bulunuyor İse Cihazın Kurulu Olduğu Yerde, Cihaz Eğer İhale Yapılan İlde Kurulu Olarak Çalışmıyor İse İdarenin İstediği İl İçi Yerde) Demonstrasyon Yapacaklardır. Buna İlişkin Taahhütname İhale Dosyasına Konacaktır.
2- Satıcı Firma, Teklifi İle Birlikte Cihazın Tıbbi Ve Teknik Özelliklerinin Görülebileceği Orijinal Gerekli
Teknik Dokümanları Vermelidir.
3- İstekli Tarafından Teklif Edilen Cihazın Türkiye Genelinde Yayılmış Servis Ağının Olması Kaydı İle İsteklinin Üreticiden Alınmış Satış Yetki Belgesi Olmalı Ve Servis Ağının Araştırılabilmesi İçin Belgelendirilmesi Gerekmektedir.
4- Kalite Kontrolünün İsteklinin Birimi Tarafından Yerine Getirilmesi Halinde Yeterli Personele Ve Kalite Kontrolünün Yapılabilmesi İçin Gerekli Tesislere Sahip Olduğuna İlişkin Belgeleri Vermek Zorundadır. (Teknik Personelin Ssk Primi Yatırıldığına Dair Prim Ödendi Makbuzu Veya İşe Alındığına Dair Giriş Bildirgesi, Personelin Yeterliliğini Gösteren Diploma Ve/Veya Sertifikalar.)
5- İhale Konusu Cihazlara İlişkin Eğitim Taahhüdü Ve Eğitimi Verecek Personel Listesi Ve Personelin
Yeterliliğini Gösteren Belgeleri (Diploma Ve/Veya Sertifikalar) İbraz Etmek Zorundadır.
6- Cihazlar ( Sistem ) En Az 2 Yıl Garantili Olacak Ve Bu Üretici Ve Türkiye Temsilcisi Ve Varsa Yetki
Verilen Satıcı Firma Tarafından Verilecektir. Garanti Süresince Bakım, Onarım Ve Yedek Parçadan Hiçbir
Ücret Talep Edilmeyecektir. Satıcı Firma Cihazın Kullanacağı Sarf Malzemeleri Ücreti Karşılığı İşverene 10 Yıl Süreyle Temin Etmeyi Taahhüt Edecektir. Arıza Bildiriminden Sonra En Geç 24 Saat İçinde Cihaza Müdahale Edilecek Ve En Geç 15 Gün İçinde Bütün Fonksiyonlarıyla Çalıştırılacaktır. Arızalı Geçen Süre Garanti Süresinden Sayılmayacaktır.
7- Ücretsiz Garanti Bitiminden Sonra En Az 10 Yıl Süreyle Ücreti Karşılığında Yedek Parça Sağlamayı Üretici
Ve Temsilci Ve Varsa Yetki Verilen Satıcı Firma Taahhüt Edecektir.
8- İhaleyi Alan Firma Cihazın Kullanımı, Bakımı Ve Olası Arızaların Giderilmesi İle Kalibrasyonuna İlişkin Kendi Eğitilmiş Personeli Tarafından İdarenin Belirleyeceği En Az 4 Elemana En Az 2 Gün Ücretsiz Eğitim Verecektir. Bu Şart Teklif Dosyasına Firma Tarafından Taahhüt Edilerek Belgelendirilecektir.
9- Teklif Veren Firmalar Şartname Maddelerine Ayrı Ayrı Ve Türkçe Olarak Şartnamedeki Sıraya Göre Cevap
Vereceklerdir Bu Cevaplar ―………… Marka……………Model ………….
.Cihazı Teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi‖ Başlığı Altında Teklif Veren Firmanın Başlıklı Kağıdına Yazılmış Ve Yetkili Kişi Tarafından İmzalanmış Olmalıdır. Teknik Şartnamede İstenilen Özelliklerin Hangi Doküman Da Görülebileceği Belirtilecek Ve Dökümün Üzerinde Teknik Şartname Maddesi İşaretlenmiş Olacaktır. Bu Cevaplar Orijinal Dökümanları İle Karşılaştırıldığında Her Hangi Bir Farklılık Bulunursa Firma Değerlendirme Dışı Bırakılacaktır.
10- Teklif Edilen Cihaz Yerli İse Tse Ve Ce, Yabancı Menşeli İse Ce Standartlarına Haiz Olmalıdır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
07 Mart 2012



AMELİYATHANE, PEDİATRİ, PREMATÜRE BÖLÜMLERİ ONARIMI YAPTIRILACAKTIR Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Diyarbakır Çocuk Hastalıkları Hastanesi
Ameliyathane, Pediatri, Prematüre Bölümleri Onarımı Yaptırılacaktır ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/17040
1- İda re nin
a) Adresi : Hastaneler Caddesı
b) Telefon ve faks numarası : 4122245751 - 4122290147 c) Elektronik posta adresi : satinalma@dch.gov.tr
2-İpta l e dilen iha leni n ila nın ın y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 20.02.2012 - 2042
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : GÜNEYDOĞU EKSPRES - 20.02.2012
3- İha le İpta l Ta rihi : 05.03.2012
4- İpta l nedeni v ey a nedenleri
ihale yaklaşık maliyet belgeleri ve projeleri üzerinde yapılan inceleme neticesinde tespitlerin yapıldığı ve yaklaşık maliyet belgeleri arasındaki tutarsızlıktan dolayı