EÜAŞ ORHANELİ TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN
İhale Kayıt No: 2011/139985
1 – İdarenin Adresi; : EÜAŞ Orhaneli Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Orhaneli/BURSA
a) Telefon ve Faks No : Tel : 0 224 831 73 47 - 3 Hat Faks : 0 224 831 73 46
2 – İhale Konusu İşi
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Ana kazan son yanma ızgarası hidrolik hareket sisteminin teknik şartname esasları dahilinde yenilenmesi İşi
b) Teslim Yeri : Orhaneli Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
c) İşin Teslim Tarihi Süresi : Son yanma ızgarası hidrolik hareket sisteminin yenilenmesi işi 2011 yılı yıllık periyodik bakım döneminde yapılacaktır. İş kapsamında kullanılacak olan tüm malzeme ve ekipmanlar yıllık periyodik bakım başlangıcında hazır olmalıdır. Orhaneli Termik Santralinin yıllık periyodik bakımları 2011 Eylül-Ekim aylarına planlanmıştır. Yüklenici firma, teknik şartnamede belirtilen işleri planlanan duruş sürecinde 35 takvim günü içerisinde tamamlayacaktır. İşin süresi yüklenici firmanın İşyeri Teslim Tutanağını imzalaması ile başlayacaktır. Yıllık periyodik bakım planında değişiklik olması halinde, işletme müdürlüğümüzün revize edilmiş yıllık bakım planına uyulacaktır. 2011 yılı periyodik bakım planının iptal olması halinde ise bahsi geçen iş 2012 yılı periyodik bakım döneminde yapılacaktır.
3 – İhalenin Yapılacağı Yer : Aynı Adreste Satın alma ve İhale Komisyonu Salonu
a) İhalenin Tarihi ve Saati : 16 Eylül 2011 Cuma günü saat 15.00
4 –İhale dokümanı EÜAŞ Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Orhaneli /BURSA adresinde bulunan Satın Alma Servisinde görülebilir 50,00- TL (Y/Elli) (KDV Dahil) karşılığı temin edilebilir.
5 – İhale dokümanının görülebileceği ve satın alınabileceği yer: İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TL (Yüz TL) Türk Lirası karşılığı aynı adresten satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TL (altmış TL) Türk Lirası doküman bedelini Halk Bankası Orhaneli Şubesi TR52 0001 2009 2870 0013 0000 04 IBAN No.lu Müdüriyet Hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
6- Teklifler, 16 Eylül 2011 Cuma günü saat 15.00’e kadar aynı adreste bulunan Muhaberat Servisimize verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta veya kargo ile gönderilir.
7- İstekliler tekliflerini, birim fiyat tablosuna göre verecekler ve yüklenici olan firmaya birim fiyat toplam bedel sözleşme düzenlenecektir.
8 – İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ü oranında geçici teminat vereceklerdir.
9 – Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim Günü olmalıdır.
10 –Bu ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremezler.
11- İdaremizin bu alımı, 4734 sayılı kanunun 3/g bendi gereğince 4734 sayılı Kanundan istisna olup, Şirketimiz Satın alma ve İhale Yönetmeliği usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|