T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Kilis İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterli
00054447352
Sayı : 96168743/ /10/2017
Konu : 12 Ay Süreli 5 Adet Anestezi Cihazı Bakım Hizmeti Alımı İşi
Genel Sekreterliğimize bağlı Kilis Devlet Hastanesi’nin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı belirtilen malzemelerin/işin alımı 4734 sayılı Kamu İhaleleri Kanunu’nun 22. maddesinin (a) bendi hükmüne göre yapılacaktır.
Aşağıda cins ve miktarı belirtilen malzemeleri ne kadar bedelle verebileceğiniz hususundaki teklif mektubunuzu en geç 16 / 10 / 2017 günü saat 14 :00 ’e kadar Genel Sekreterliğimiz Mali Hizmetler Başkanlığına gönderilmesini rica ederim.
İdari Şartlar;
1. Satın almadan doğan tüm masraflar satıcıya aittir. KDV ise Genel Sekreterliğimize aittir.
2. Adı geçen iş için ayrıca nakliye, kargo, montaj vb. hiçbir ücret ödenmeyecektir.
3. Mal/hizmet bedeli, teslimatın bitirilip muayene komisyonunca kabul edildiği tarihten itibaren Kilis Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Muhasebe Birimince 2017 mali yılı Döner Sermaye Bütçesinden bütçe imkânları doğrultusunda en geç 120 (yüz yirmi) gün içerisinde ödenecektir.
4. Teklifler genel yekün/kısmi teklif üzerinden değerlendirilecektir.
5. Teklif mektubunun yukarıda belirtilen tarihte, mesai bitiminden önce Genel Sekreterliğimize kapalı zarf içerisinde teslim edilmesi, edilememesi halinde 0 348 814 55 31 no lu telefona faks edilmesi ve daha sonra teklif mektubunun aslının gönderilmesini rica ederim.
6. Söz konusu Teklif mektubuna ve Teknik Şartnamesine www.kiliskhb.gov.tr web sitemizden de ulaşabilirsiniz.
7. Söz konusu alımla ilgili sözleşme imzalanacaktır.
8. Teknik şartname ektedir.
Rıdvan GÖKÇEK Mali Hizmetler Başkam
Sıra |
Cinsi |
Miktarı |
Birim |
Birim Fiyatı |
Toplam Tutarı |
1 |
5 Adet Anestezi Cihazı Bakım Hizmeti |
2 |
Bakım |
|
|
Toplam (KDV Hariçtir) |
|
|
Kilis Kamu Hastaneler Birliği Mali Hizmetler Başkanlığı Abdullah Gül Bulv.Çevre Yolu Üzeri, Merkez/Kilis
Tel: 0348 822 11 11 / Dahili: 1859 Faks: 814 55 31 e-posta : kilisdevlethastanesi@gmail.com
Irt: F. ÇİMEN
Evrakın elektronik imzalı suretine http://e-belge.saglik.gov.tr adresinden 1988ffad-5557-46b4-9d23-c82d8998cdel kodu ile erişebilirsiniz. Bu belge 5070 sayılı elektronik imza kanuna göre güvenli elektronik imza ile imzalanmıştır.
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU KİLİS İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ KİLİS DEVLET HASTANESİ
GE MARKA ANESTEZİ CİHAZLARI PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA DÂHİL İSTİSNA PARÇALAR HARİÇ)
TEKNİK ŞARTNAMESİ
A) KONU: Kilis Devlet Hastanesi 2017 yılı Anestezi ve Reanimasyon Kliniklerindeki aşağıdaki listede yer alan anestezi cihazlarının yedek parça dâhil periyodik bakım onarım işi.
NO |
MARKA |
MODEL |
KÜNYE NO |
1 |
GE |
S/5 AVANCE |
1008502788 |
2 |
GE |
S/5 AVANCE |
1008502785 |
3 |
GE |
S/5 AVANCE |
1008502784 |
4 |
GE |
S/5 AVANCE |
1008502786 |
5 |
GE |
S/5 AVANCE |
- |
B) TEKNİK ÖZELLİKLER:
1. Standart bakım uygulaması anlaşma süresince, belirlenen tarihler arasında toplam olarak yılda iki (2) kere (6 ayda bir) yapılacaktır.
2. Standart bakıma vaporizatör ölçümleri, kanister bakım ve ayarları, hasta devre seti kontrolü, APL valfı kontrolü, ventilatör bakım ve kontrolü, gaz giriş filtreleri değişimi, tek yönlii valf disk ve değişimleri, anestezi monitörü bakım ve kalibrasyonu, hipoksik karışımı koruyucu kitlerin bakım ve değişimi ve hemodinamik monitör bakım ve kalibrasyonu dahildir.
3. Anlaşma süresince bakım periyotlarında anestezi personeline cihazlarla ilgili eğitim verilecektir.
4. Cihaz (ventilatör ve monitör dahil) bakım ve onarımında kullanılacak yedek parçalar orijinal ürünler olmalı ve fiyata dahil olmalıdır.
5. Yüklenici firma anlaşma süresince ücretsiz olarak Oksijen sensoru, flow sensör ve Bakım Kitlerini servis kitabındaki değişim periyodlarına göre cihazlarımıza sağlamalıdır.
6. Cihazda meydana gelen herhangi bir arıza durumunda birim tarafından firmaya telefon,
fax veya email olarak bildirdikten sonra firma en geç 24(yirmi dört) saat içersinde müdahale
edccektir. Parça gerektirmeyen durumlarda cihaz en geç 3 (üç) gün içersinde, parça gereksinimi konusunda en geç 5(beş), yurtdışı siparişlerde ise 15 (on beş) gün içersinde cihaz çalışır duruma getirilecektir. (Bu sürelere hafta sonları da dâhildir.)
7. Cihaza, sözleşme süresi boyunca %95 uptime garantisi taahhütname şeklinde verilecektir. %95’in altına düştüğü durumda geçtiği gün kadar bakım onarım sözleşme süresine eklenecektir.
8. Bakım ve onarım sırasında kullanılan yedek parçalar uluslar arası standartlara uygun olmalı ve istenildiğinde belgelendirilebilmelidir.
9. Bakım onarım formlarında ve faturada bakımı yapılan cihazın künye numarası bulunacak ve
fatura şartnamedeki ismi ile ( künye numaralı anestezi cihazlarının Periyodik Bakım
Onarım (yedek parça/mal alımı dahil, istisna parçalar hariç) iş bedeli) kesilecektir.
10. Bakım- onarım, kalibrasyon, muayene işlemleri üretici firmanın kitapçığında yer alan talimatlar ve aralıklar doğrultusunda yapılacaktır.
11. İlgili cihazda mevcutsa; üretici firmanın gönderdiği tüm yazılım güncellemeleri (update) ve modifikasyonlar, yüklenici tarafından ücretsiz olarak sisteme uygulanacaktır.
12. Bakım veya onarım sonrasında yapılan işler için bakım anlaşması süresince işçilik ve yedek parça fatura edilmeyecektir.
13. İstenildiğinde teknik bilgi, destek ve gerekli doküman Klinik Mühendislik /Biyomedikal teknik personellerine verilecektir.
14. Yüklenici firma her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almak zorundadır.
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|