• İhale No
    2011/158144
  • İhale Adı
    ANESTEZİ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Kasım 2011 10:00
  • İdare
    İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    18 Ekim 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ANESTEZİ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı İz mir İl Sa ğ lık M üdürlüğ ü
2012 Yılı İl Geneli Toplu Alım Yöntemi İle Anestezi Sarf Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/158144
1-İda re nin
a) Adresi : Hürriyet Bulvari 1 Konak İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2324418111 - 2324455970
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Müdürlüğümüz ve Bağlı Kurumların (Atatürk Eğt.Araş.Hast., Bozyaka Eğt.Araş.Hast., Dr B.U.Çocuk Hast. Ve Çocuk Cer. Eğt.Araş.Hast.,Ege Doğumevi ve Kadın Hast. Eğt.Araş.Hast., Dr S.S.Gögüs Hast. Ve Cer Eğt.Araş.Hast., Tepecik Eğt.Araş.Hast., Aliağa Dev. Hast., Alsancak Devlet Hast.,Bayındır Devlet Hast.,Bergama Dev. Hast.,Bornova Dev. Hast.,Buca Kadın Doğum ve Çocuk Hast. Hast.,Buca S.D.Dev.Hast.,Çeşme Dev. Hast., Çiğli Dev. Hast.,Dikili Dev.Hast.,Dr H.Ü. Konak Doğum Hast.,Foça Dev. Hast.,Karşıyaka Dev.Hast.,Kemalpaşa Dev.Hast.,Kiraz Dev.Hast.,Menemen Dev.Hast.,Ödemiş Dev.Hast.,Seferihisar Dev.Hast.,Selçuk Dev.Hast.,Tire Dev. Hast., Torbalı Dev.Hast.,Urla Dev.Hast.)'nin Ambar Birimlerine Malzeme Talep Listesindeki kurumların talepleri doğrultusunda belirtilen ebat ve miktarlarda teslimat yapılacaktır.
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasına müteakiben kurumların yazılı talebi doğrultusunda 30 gün içinde ilk parti teslimat yapılır. Diğer partiler kurumların yazılı talepleri doğrultusunda 30 gün içerisinde peyder pey teslim edilecektir. İşin süresi 31.12.2012 tarihine kadardır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 16.11.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
1-Teklif edilen ürünlerin Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası Onaylı Ürün Barkod Numaraları ile Tedarikçiler ve Bayilerin Bayi Kayıtlarının bulunması zorunludur. Bayi Tanımlayıcı Numaralarının ve Ürünlerin UBB çıktılarının bulunması zorunludur.
2-İstekliler teklifini, HÜAP üzerinde bulunan KİK ihale yazılım programında hazırlayarak CD ortamında dosyalarında bulunduracaklardır.Eksikliği halinde teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tüm Kalemler İçin 2 (İki) Adet Piyasaya Arz Edilmiş Haliyle Numune Sunmak Zorundadırlar. Numuneler İhaleden Önce İdareye Teslim Edilecek Olup Düzenlenen Numune Teslim Tutanakları Teklif Zarfının İçinde Bulunmalıdır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 210 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 230 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Efes Şubesi TR030001001333081468965002 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Teklif edilen tutarlarda virgülden sonra en fazla dört rakam yazılmalıdır. Bu durumda da birim fiyatla miktarın
çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak toplam tutar yazılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AIRWAY 48907,000 ADET
ANESTEZİ MASKESİ ÇOK KULLANIMLIK 1183,000 ADET
ANESTEZİ MASKESİ TEK KULLANIMLIK 5475,000 ADET
ANESTEZİ SOLUNUM DEVRESİ(PEDİATRİK) 3508,000 ADET
ANESTEZİ SOLUNUM DEVRESİ(YETİŞKİN) 19171,000 ADET
ANESTEZİ SOLUNUM DEVRESİ BALONU 4576,000 ADET
BAŞALTI SİLİKON PED 187,000 ADET
CVP ÖLÇÜM SETİ 992,000 ADET
DAMLA AYARLAYICISI(DOSİFLOW) 38490,000 ADET
ENDOTRAKEAL TÜP(KAFLI) 41289,000 ADET
ENDOTRAKEAL TÜP(KAFSIZ) 2568,000 ADET
ENDOTRAKEAL TÜP(SPİRALLİ) 24352,000 ADET
EPİDURAL SET (KATETER) 10210,000 ADET
GÖGÜSALTI SİLİKON PED 65,000 ADET
HASTA ALT BEZİ 312800,000 ADET
ISI-NEM FİLTRESİ 15250,000 ADET
KALEM UÇLU SPİNAL İĞNE 8950,000 ADET
KOMBİNE SPİNAL EPİDURAL SET 2740,000 ADET
LARINGEAL MASKE(TEK KULLANIMLIK) 437,000 ADET
LARINGEAL MASKE(ÇOK KULLANIMLIK) 547,000 ADET
NEBÜL HAZNELİ OKSİJEN MASKE SETİ 93110,000 ADET
PERKÜTAN TRAKEOSTOMİ SETİ (FORSEPSLİ) 58,000 ADET
PERKÜTAN TRAKEOSTOMİ SETİ 146,000 ADET
RADIAL ARTER KANÜLÜ NO:22(KİLİTLENEBİLİR) 6641,000 ADET
SANTRAL VENÖZ KATETER ÇİFT LÜMENLİ PEDİATRİK 91,000 ADET
SANTRAL VENÖZ KATETER ÇİFT LÜMENLİ YETİŞKİN 875,000 ADET
SANTRAL VENÖZ KATETER ÜÇ LÜMENLİ PEDİATRİK 59,000 ADET
SANTRAL VENÖZ KATETER ÜÇ LÜMENLİ YETİŞKİN 3443,000 ADET
SODA LİME 8004,000 KG
SPİNAL İĞNE KESKİN UÇLU 22100,000 ADET
STİLE 1426,000 ADET
STİMÜLATÖRLÜ PERİFERİK SİNİR BLOKAJ İĞNESİ 1955,000 ADET
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ KAFLI 443,000 ADET
UZUN KOLLU BOX GÖMLEĞİ 73624,000 ADET
ÜÇ YOLLU MUSLUK 159500,000 ADET
YETİŞKİN EL VE AYAK SABİTLEME BANDI 4419,000 ADET