• İhale No
    2014/55379
  • İhale Adı
    ANTİNEOPLASTİK İLAÇ HAZIRLAMA VE UYGULAMA SETİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Temmuz 2014 11:00
  • İdare
    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Yayın Tarihi
    29 Mayıs 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ANTİNEOPLASTİK İLAÇ HAZIRLAMA VE UYGULAMA SETİ SATIN ALINACAKTIR

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ (HASTANE) BİRİMİ

ANTİNEOPLASTİK İLAÇ HAZIRLAMA ve UYGULAMA SETİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/55379
1-İdarenin
a) Adresi : BÜYÜKDERE MAHALLESI MESELIK MEVKII 26480 MEŞELİK MERKEZ/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 2222392979/1007-1063 - 2222391477
c) Elektronik Posta Adresi : tfdssatal@ogu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : ANTİNEOPLASTİK İLAÇ HAZIRLAMA ve UYGULAMA SETİ 4 Kalem
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Depoları
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasından sonra sipariş yazısının tebliğinden itibaren ilk teslimat 15 GÜN İÇERİSİNDE, kalanı peyder pey 31.12.2015 tarihine kadar teslim edilecektir. İdare uygun gördüğü hallerde malın teslim süresini ve teslim şeklini sözleşmenin bitim tarihi olan 31.12.2015 tarihini geçmemek üzere değiştirme yetkisine sahiptir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi (Hastane) Birimi Meşelik/ESKİŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 03.07.2014 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

• İstekliler ve isteklilerce teklif edilecek tıbbi cihazlar, Sağlık Bakanlığı Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (UBB) kayıtlı ve onaylanmış olmalıdır. Bu belgeler internet çıktısı olarak sunulabilir.
• Firmalar teklif ettikleri ürünlerin UBB numarasını, üretici ve/veya ithalatçı firma kayıt numarasını, bayiler ise ayrıca bayi tanımlayıcı numaralarını teklif mektuplarında ya da ayrı bir listede ihale sıra numaraları ile birlikte sunacaklardır.
• Ayrıca firmalar teklif vermiş oldukları kalemlere ait fiyatlarını Kik İhale Bildirim Yazılımı üzerinden hazırlayarak , bu yazılımdan alacakları XML uzantılı dosyayı CD ye yükleyerek sunacaklardır.
 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Demo yapılması, teknik şartnamelerde numune, katalog, fotoğraf vb. istenilmesi halinde istekliler istenilen süre içerisinde yerine getirmek zorundadırlar. İstenilen süre içerisinde demo yapmayan, numune, katalog vb. ihale saatine kadar teslim etmeyen ve teknik şartname hükümlerine uymayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Sözleşmeler imzalandıktan sonra firmalar varsa değerlendirmeden geri dönen numunelerini elden teslim alabilecekler, işin bitim tarihine kadar alınmayan numuneler firmalara teslim edilmiş sayılacak ve süresi içinde alınmayan numunelerden sorumluluk kabul edilmeyecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağ.Uyg.ve Arş. Merkezi (Hastane) Birimi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi (Hastane) Birimi Satınalma Servisi Meşelik/ESKİŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ANTİNEOPLASTİK İLAÇ HAZIRLAMA SETİ 250 ML. (Yarı otomatik sistem ile) 20.925 ADET
ANTİNEOPLASTİK İLAÇ HAZIRLAMA SETİ 500 ML. (Yarı otomatik sistem ile) 23.175 ADET
ANTİNEOPLASTİK İLAÇ HAZIRLAMA SETİ 1000 ML. (Yarı otomatik sistem ile) 20.250 ADET
ANTİNEOPLASTİK İLAÇ UYGULAMA SETİ (Çoklu) 27.675 ADET