• İhale No
    2016/421435
  • İhale Adı
    ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Araç Kiralama -Personel Taşıma Hizmeti
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Kasım 2016 11:00
  • İdare
    DEVLET SU İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Makina İmalat ve Donatım Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Şikayet Bedeli
    157.733,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    197.198.246 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    25 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

DSİ 13. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ

DSİ 13 Bölge Müdürlüğü Personel Servisi Kiralanması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/421435

1-İdarenin

a) Adresi : BARIS MAHALLESI HALIDE EDIP ADIVAR CADDESI KEPEZ/ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 2423311616 - 2423311480
c) Elektronik Posta Adresi : dsi13@dsi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 20 adet 19+1 kişilik ve 2 adet 25+1 kişilik olmak üzere toplam 22 adet otobüs kiralanmasıdır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Antalya Büyükşehir Belediyesi sınırları içinde DSİ 13.Bölge Müdürlüğü personelinin taşınması
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : DSİ 13. Bölge Müdürlüğü Barış Mah. Halide Edip Cad. No:24 Konferans Salonu (Yemekhane Üstü) 07080 Kepez /ANTALYA
b) Tarihi ve saati : 22.11.2016 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

“C Plakalı” servis araçlarının isteklinin kendi öz malı olması zorunluluğu yoktur. Yüklenici, öz malı çalıştırmayacağı işler için alt yüklenici çalıştırabilir. Yüklenici, alt yüklenicilere yaptırmayacağı işleri kendi öz malı taşıtlarla yapmak zorundadır.
İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir. Araçların ruhsatlarının ticari olması, plakalarının da C Plakalı olması zorunludur.
İhale üzerinde kalan istekli, sözleşme imzalanmadan önce teklif ettiği servis araçları için idareden yeterlilik belgesi almak zorundadır. Sözleşmeye davet yazısının kendisine tebliğ tarihinden itibaren 5 gün içinde kendi öz malı servis araçları ile personelini DSİ 13. Bölge Müdürlüğü’nde kontrol ettirecektir. Alt yüklenici çalıştıracaksa, alt yüklenici listesini, alt yüklenicinin servis araçlarını ve personelini DSİ 13. Bölge Müdürlüğü onayına sunacaktır. Alt yüklenicilere DSİ tarafından onay verildiği takdirde, alt yükleniciye ait araçlar ve personeller de kontrol edilecektir. DSİ tarafından yapılacak yeterlilik değerlendirmesinde isteklinin öz malı servis araçları ve alt yüklenicilere ait servis araçları ve çalışacak personellerin  teknik şartnameye uygunluğu, Kamu Kurum ve Kuruluşları Personel Servis Hizmet Yönetmeliği şartlarına gerek teknik gerekse izin, ruhsat ve benzeri belgeler açısından   idarenin şartlarına uygunluğu denetlenecektir. DSİ tarafından yapılacak bu kontrollerde eksik veya yetersiz görülen hususlar ile bu eksiklik ve yetersizliklerin giderileceği süre, tanzim edilecek bir tutanakla istekliye aynı gün mahallinde bildirilecektir. Tutanakta belirtilecek süre sözleşmenin imza tarihini aşmayacak şekilde düzenlenecektir.  Yetersiz ve eksik görülen hususlar tutanakla belirtilen süre içerisinde istekli tarafından düzeltildikten sonra DSİ tarafından tekrar kontrol edilecektir. Bu kontrol sonunda da yeterlik belgesini alamayan isteklinin geçici teminatı gelir kaydedilecek ve ikinci en avantajlı teklif sahibine dönülecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektöre yapılan her türlü taşıt kiralama ve  personel taşıma işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı DSİ 13. Bölge Müdürlüğü Makine İmalat ve Donatım Şube Müdürlüğü Satınalma Komisyonu Barış Mahallesi Halide Edip Caddesi No:24 - 07080 Kepez /ANTALYA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar DSİ 13. Bölge Müdürlüğü Makine İmalat ve Donatım Şube Müdürlüğü Satınalma Komisyonu Barış Mahallesi Halide Edip Caddesi No:24 - 07080 Kepez /ANTALYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
1,2,4,6,7,8,9,13,16,17,18,19,20 nolu güzergahların Servis Araçları 3.315 gün
10,11,12,14,15 nolu güzergahların Servis Araçları (personel servis ve gün içinde diğer personel taşıma hizmetlerinde kullanılacak servis araçları) 1.375 gün
10,11,12,14,15 nolu güzergahların Servis Araçları (personel servis ve gün içinde diğer personel taşıma hizmetlerinde kullanılacak servis araçları) 75.000 kilometre
3 ve 5 nolu güzergahların Servis Araçları (en az 25+1 Kişilik Servis Araçları) 510 gün
21,22 nolu güzergahların Servis Araçları (2'şer Şoförlü Servis Araçları) 127.750 kilometre