• İhale No
    2016/489103
  • İhale Adı
    ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Araç Kiralama -Personel Taşıma Hizmeti
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Aralık 2016 08:30
  • İdare
    AKYAZI BELEDİYESİ Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Şikayet Bedeli
    78.855,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254 ile 26.293.115 TL arası
  • Yayın Tarihi
    16 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

AKYAZI BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Destek Hizmetleri Müdürlüğünce Akyazı Belediyesi Bünyesinde Çalıştırılmak Üzere 12 Ay Süre İle 41 Adet Personel Ve Sekiz Adet Araç Kiralama İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/489103

1-İdarenin

a) Adresi : Kuzuluk Mahallesi Ankara Caddesi 42 54400 AKYAZI/SAKARYA
b) Telefon ve faks numarası : 2644378007 - 2644378501
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Destek Hizmetleri Müdürlüğünce Akyazı Belediyesi Bünyesinde Çalıştırılmak Üzere 12 Ay Süre İle 41 Adet Personel Ve Sekiz Adet Araç Kiralama İşi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : 5393 Sayılı Belediye Kanunun öngördüğü hizmetlerin yapıldığı yerler
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kuzuluk Mahallesi Ankara Cad.No:42 Kuzuluk Ek Hizm.Binası Başkanlık toplantı salonu AkyazıSAKARYA
b) Tarihi ve saati : 15.12.2016 - 08:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

KAMU KURULUŞLARINA VE ÖZEL SEKTÖRE YAPILAN HER TÜRLÜ PERSONEL ALIMI HİZMETİ İLE BİRLİKTE YAPILAN TAŞIT KİRALAMA HİZMET ALIMLARI BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Akyazı Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Akyazı Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
VASIFSIZ İŞÇİ (Asgari Ücret+Yemek) (Brüt asgari ücret) 16 12 Ay
TEMİZLİK İŞÇİSİ (%10+Yemek)(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 4 12 Ay
SAHA ELEMANI (%30 + Yemek)(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 12 Ay
YIKAMA YAĞLAMACI (%30+Yemek)(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 12 Ay
BAHÇEVAN (%30+Yemek)(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 12 Ay
ŞÖFOR (%40+Yemek)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 4 12 Ay
VASIFLI İŞÇİ (%40+Yemek)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 12 12 Ay
USTA MARANGOZ (%50+Yemek)(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 12 Ay
MAKAM ŞÖFORÜ (%130 + Yemek) (Brüt asgari ücretin %130 fazlası) 1 12 Ay
Minübüs, otomatik vites klimalı,siyah renk min 1962 cc ,102 PS 8+1 kişilik dizel en az 2012 model ve üzeri olacaktır. 1 adet
Çift kabin kamyonet, beyaz renk 6+1,min.2198 cc. Motor, 155 ps dizel en az 2015 model ve üzeri olacaktır. 3 adet
Binek araç min 1600 cc,115 ps,6 vites,Beyaz renk,dizel, gövde dört kapı sedan 2016 model veya üzeri olacaktır(Araç kasko değerinin %2 sini geçen teklifler geçersiz sayılacaktır.) 3 adet
Kamyonet min 1300 cc 55kw,dizel 5 ileri vites,Beyaz renk,gövde 4 dört kapı panelvan, 2011 model veya üzeri olacaktır.(Araç kasko değerinin %2 sini geçen teklifler geçersiz sayılacaktır.) 1 adet
Vasıfsız İşçi Fazla Mesai 1.920 saat
Temizlik İşçisi Fazla Mesai 480 saat
Saha Elemanı Fazla Mesai 120 saat
Yıkama Yağlamacı Fazla Mesai 120 saat
Bahçevan Fazla :Mesai 120 saat
Şoför Fazla Mesai 1.080 saat
Vasıflı Eleman Fazla Mesai 1.440 saat
Usta Marangoz Fazla Mesai 120 saat
Makam Şoförü Fazla Çalışma 270 saat
Vasıfsız İşçi Ulusal Bayram,Yılbaşı,Resmi ve Dini Bayram Günlerinde Çalışma 248 gün
Temizlik İşçisi Ulusal Bayram,Yılbaşı,Resmi ve Dini Bayram Günlerinde Çalışma 62 gün
Saha Elemanı Ulusal Bayram,Yılbaşı,Resmi ve Dini Bayram Günlerinde Çalışma 15,5 gün
Yıkama Yağlamacı Ulusal Bayram,Yılbaşı,Resmi ve Dini Bayram Günlerinde Çalışma 15,5 gün
Bahçevan Ulusal Bayram,Yılbaşı,Resmi ve Dini Bayram Günlerinde Çalışma 15,5 gün
Şoför Ulusal Bayram,Yılbaşı,Resmi ve Dini Bayram Günlerinde Çalışma 62 gün
Vasıflı Eleman Ulusal Bayram,Yılbaşı,Resmi ve Dini Bayram Günlerinde Çalışma 186 gün
Usta Marangoz Ulusal Bayram,Yılbaşı,Resmi ve Dini Bayram Günlerinde Çalışma 15,5 gün
Makam şoforü Ulusal Bayram,Yılbaşı,Resmi ve Dini Bayram Günlerinde Çalışma 15,5 gün