SİNCAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ- MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
2017-2018 Eğitim Öğretim yılında 500 Temel Eğitim öğrencisinin 24 güzergah dahilinde 8 merkez okula taşınması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/363022 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Tandogan Mah. Zeki Ugur Cad. Hükümet Konagi 12 06930 SİNCAN/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122695446 - 3122702971 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | sincan06@meb.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılında Taşımalı İlköğretim kapsamına alınan 8 Taşıma Merkezi İlkokul – Ortaokuluna 37 yerleşim yerinden 500 öğrencinin 178 iş günü 24 güzergahtan 24 araçla taşınması hizmet alımı işi, Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Sincan |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 18.09.2017, işin bitiş tarihi 08.06.2018 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Sincan Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Destek Hizmetleri Bölümü |
b) Tarihi ve saati | : | 22.08.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
İhale konusu işi yerine getirmek amacıyla firma veya gerçek kişiler adına 600 koltuk kapasitesinde 12 yaş ve altı en az tahditli 24 araca sahip olması veya işin bitim sürecine kadar aynı kapasitede araçların kullanım sözleşmelerini ibraz etmesi. araçların ruhsatları ve araç kullanıcak personelin araç kullanma belgelerinin ibraz edilmesi Hizmetin yürütüleceği araçların her hangi bir kontrol muayesinin gecikmiş veya cezalı olmaması |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu ve Özel Sektörde Öğrenci Taşıması |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sincan Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Destek Hizmetleri Bölümü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sincan Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Destek Hizmetleri Bölümü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
2017-2018 Eğitim Öğretim yılında 500 Temel Eğitim öğrencisinin 24 güzergah dahilinde 8 merkez okula taşınması | 178 | iş günü |