DSİ 15. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ-ŞANLIURFA
DSİ GAP 15 Bölge Müdürlüğü Merkez Midibüs Kiralanması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/467703 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Hamidiye Mah. Emniyet Cad. 63300 Yenişehir HALİLİYE/ŞANLIURFA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4143132910 - 4143131363 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | mmodali@dsi.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 8 adet en az 27 kişi taşıma kapasiteli 2010 model ve üstü midibüs Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | DSİ 15. Bölge Müdürlüğü sınırları dahilindeki bütün alanlar |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | DSİ 15. Bölge Müdürlüğü Makina İmalat ve Donatım Şube Müdürlüğü - Refahiye Mah. Necip Fazıl Kısakürek Cad. No.17 63300 / ŞANLIURFA |
b) Tarihi ve saati | : | 24.10.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
1) İstekli, ihale kapsamında çalıştıracağı toplam 8 adet aracı Teknik Şartname ekinde örneği verilen Ek-2 Yüklenici ve Altyüklenici Listesinde belirtecek olup bu listeyi teklifi ile birlikte ihaleye verecektir. 2) Yüklenici veya Alt yükleniciye ait araçların plakaları, şartname hükümlerine göre alt yüklenici listesine yazılacak, bu liste araç sahipleri tarafından adı-soyadı veya firma adı yazılmak suretiyle imzalanmış veya kaşelenmiş olacaktır. 3) Alt yüklenici listesinde yazılı bulunan araçların plakalarının şartnamede yazılı bulunan hususlara uymaması, emniyetten yapılacak olan trafik sorgulamalarında araçlara ait teknik özelliklerin şartname hükümlerine uymaması, trafik kayıtlarında bulunamaması veya trafikten men v.b. gibi durumların tespiti halinde teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. 4) İsteklinin kendi malı olan araç teklif edilmesi durumunda; a) Kendi malı olan servis araçlarının demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı veya yeminli mali müşavir raporu b) Motorlu araç tescil belgesi veya motorlu araç trafik belgesi ile tevsik edecektir. Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makina ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan tarihine kadar olan kiraların ödendiğinin belgelenmesi şartı ile isteklinin kendi malı sayılır. 5) İhale üzerinde kalan istekli Yüklenici ve Alt yüklenici listesinde değişiklik yapmak isterse bir defaya mahsus olmak üzere listenin güncel son halini araçların kontrol tarihinden önce idareye vermek zorundadır. 6) Araçların kontrolü sonrası ile sözleşme imzalanmadan önce ihale üzerinde kalan istekli, Yüklenici ve Alt yüklenici listesinde yer alan, isteklinin kendi malı olan araçlar için araçlara ait 4. maddede sayılan belgeler ile kendi malı olmayan araçlar için altyüklenicilerle ilgili mevzuata göre yapacağı sözleşmelerin aslını veya noter tasdikli suretini ihale üzerinde kalan istekli sözleşme imzalanmadan önce İdareye vermek zorundadır. Sözleşme yapılan alt yüklenicilerin gerçek kişi olması durumunda imza beyannamesi, tüzel kişi olması durumunda imza sirküleri de idareye verilecektir. 7) Yukarda istenilen servis araçlarının imal yılı, tüm midibüsler için 2010 veya daha yukarı olacaktır. Motorlu araç tescil belgesinde sonradan yapılan tadilat nedeni ile model yükseltilmesi sonucu " görünümlü" ibaresi olan servis araçları kabul edilmeyecektir. 8) Bu ihale kapsamında çalıştırılacak servis araçlarından tamamı Şanlıurfa “S” Plakalı olacaktır. Belediyeden almış olduğu "S" plaka çalışma ruhsatı ile "S" plaka güzergâh izin belgesinin asıllarını veya noter tasdikli suretini sözleşme imzalamadan önce idareye verecektir. NOT: İhale üzerinde kalan istekli tarafından yukarıda belirtilen belgelerin sözleşme imzalanmadan önce idareye verilmemesi halinde istekli ihale dışı bırakılarak geçici teminatı gelir olarak kaydedilecektir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Hizmet araçları kiralanması veya personel taşıma (servis veya okul servisi) işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı DSİ 15. Bölge Müdürlüğü Makina İmalat ve Donatım Şube Müdürlüğü - Refahiye Mah. Necip Fazıl Kısakürek Cad. No.17 63300 / ŞANLIURFA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar DSİ 15. Bölge Müdürlüğü Makina İmalat ve Donatım Şube Müdürlüğü - Refahiye Mah. Necip Fazıl Kısakürek Cad. No.17 63300 / ŞANLIURFA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
2010 model ve üstü en az 27 kişilik oturma kapasiteli 8 adet midibüsün günlük çalışma ücreti | 2.008 | gün |
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/467703 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | Hamidiye Mah. Emniyet Cad. 63300 Yenişehir HALİLİYE/ŞANLIURFA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4143132910 - 4143140883 |
c) Elektronik posta adresi | : | mmodali@dsi.gov.tr |
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 29.09.2017 - 3452 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) | : | GAZETE İPEKYOL - 28.09.2017 |
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır |
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
1) İstekli, ihale kapsamında çalıştıracağı toplam 8 adet aracı Teknik Şartname ekinde örneği verilen Ek-2 Yüklenici ve Altyüklenici Listesinde belirtecek olup bu listeyi teklifi ile birlikte ihaleye verecektir.
2) Yüklenici veya Alt yükleniciye ait araçların plakaları, şartname hükümlerine göre alt yüklenici listesine yazılacak, bu liste araç sahipleri tarafından adı-soyadı veya firma adı yazılmak suretiyle imzalanmış veya kaşelenmiş olacaktır.
3) Yüklenici ve Alt yüklenici listesinin teklif zarfında olmaması veya hatalı/eksik olarak doldurulmuş olması, bu listede yazılı bulunan araçların plakalarının şartnamede yazılı bulunan hususlara uymaması, emniyetten yapılacak olan trafik sorgulamalarında araçlara ve sahiplerine ait bilgilerin uyuşmaması gibi durumların tespiti halinde teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
4) Tekliflerin değerlendirilmesi sonucu ihale üzerinde kalan istekliye sözleşmeye davet yazısı ile birlikte Ek-2 Yüklenici ve Altyüklenici Listesinde yazılı olan araçların kontrolü için Makine İmalat ve Donatım Şube Müdürlüğü’nde hazır bulundurulmasına dair yazı tebliğ edilecektir. Tüm araçlara ait motorlu araç tescil belgeleri veya motorlu araç trafik belgeleri kontrol sırasında hazır bulundurulacaktır. İdare tarafından yapılacak kontrollerde eksik, yetersiz veya değiştirilmesi gerekli görülen hususlar ile bu eksiklik, yetersizlik veya değişikliklerin giderileceği süre, tanzim edilecek bir tutanakla belirlenecektir. Araçlardaki eksik, yetersiz veya değiştirilmesi gerekli görülen hususlar tutanakla belirtilen süre içerisinde yüklenici tarafından düzeltildikten sonra İdare tarafından tekrar kontrol edilecektir.
5) Araçların son kontrolü sonrası ile sözleşme imzalanmadan önce; Yüklenici ve Alt yüklenici listesinin en son halinde yer alan, isteklinin kendi malı olan araçlar için araçlara ait
a) Kendi malı olan servis araçlarının demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı veya yeminli mali müşavir raporu
b) Motorlu araç tescil belgesi veya motorlu araç trafik belgesi
c) Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makina ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan tarihine kadar olan kiraların ödendiğine dair belgeler
ile kendi malı olmayan araçlar için altyüklenicilerle ilgili mevzuata göre yapacağı sözleşmelerin aslını veya noter tasdikli suretini ihale üzerinde kalan istekli sözleşme imzalanmadan önce İdareye vermek zorundadır.
Sözleşme yapılan alt yüklenicilerin gerçek kişi olması durumunda imza beyannamesi, tüzel kişi olması durumunda imza sirküleri de idareye verilecektir.
6) Yukarda istenilen servis araçlarının imal yılı, tüm midibüsler için 2010 veya daha yukarı olacaktır. Motorlu araç tescil belgesinde sonradan yapılan tadilat nedeni ile model yükseltilmesi sonucu " görünümlü" ibaresi olan servis araçları kabul edilmeyecektir.
7) Bu ihale kapsamında çalıştırılacak servis araçlarından tamamı Şanlıurfa “S” Plakalı olacaktır. Belediyeden almış olduğu "S" plaka çalışma ruhsatı ile "S" plaka güzergâh izin belgesinin asıllarını veya noter tasdikli suretini sözleşme imzalamadan önce idareye verecektir.
NOT: İhale üzerinde kalan istekli tarafından yukarıda belirtilen belgelerin sözleşme imzalanmadan önce idareye verilmemesi halinde istekli ihale dışı bırakılarak geçici teminatı gelir olarak kaydedilecektir.