• İhale No
    2018/358908
  • İhale Adı
    ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Eylül 2018 14:00
  • İdare
    Ankara Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    01 Ağustos 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

ANKARA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

6 adet Sürücü ( Şoför ) Hizmeti ve Hizmet Aracı Kiralaması İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/358908

1-İdarenin

a) Adresi : Ankara Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L Blok Kat:3 Samanpazarı ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125083796 - 3125083776
c) Elektronik Posta Adresi : dsermaye@ankara.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 6 adet Sürücü ( Şoför ) Hizmeti ile 5 adet Hafif Ticari Tip (PANELVAN), 1 adet Binek Tip, 1 adet Minibüs Tip ( 8+1 ) Hizmet aracının kiralanması işi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ankara Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L Blok Kat:3 Samanpazarı - ALTINDAĞ / ANKARA
c) Süresi : İşe başlama tarihi 02.01.2019, işin bitiş tarihi 31.12.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Birimi (Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L3)06100 Samanpazarı/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 11.09.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

İşin yapılması için gerekli görülen araçlara ilişkin miktar ve teknik özellikler aşağıda belirtilmiştir.

ARAÇ ÖZELLİKLERİ VE ADEDİ
a) Kiralanacak 5 Adet araç en az 2015 model, Hafif Ticari oto tipinde Kapalı Kasalı, benzinli veya dizel, Motor hacmi en fazla 1600 cc, Klimalı, Hidrolik direksiyonlu, Kilitlenmeyi önleyici fren sistemine sahip (ABS), 4 (şoför hariç) yolcu taşıma kapasitesine sahip arka ve bagaj kısmı camlı olmalıdır. En az %51 yerli menşeili olmalıdır.

b) Kiralanacak araç en az 2015 model, binek tipinde sedan, dizel(motorin) silindir hacmi 1400cc-1600cc arası, motor gücü 105 HP (veya üstü) ve  şanzıman türü otomatik olmalıdır. Araçlar sedan (bagajlı)  tip karoser, 4+1 oturma kapasiteli, elektirik kumandalı ön-arka cam, otomatik vites, Anti Blokaj Fren Sistemi, Elektonik Denge Programı, Elektronik Patinaj Önleme Sistemi, Acil Fren Destek Sistemi, Yokuşta Kalkış Destek Sistemi, ön ve arka koltuklarda emniyet kemeri, sürücü ve yolcu ön ve yan hava yastıkları, perde hava yastıkları, klima, park freni, , bagaj hacmi en az 500 lt (arka koltuk dik halde), otomatik yanan farlar, yağmur sensörü, çift hava yastığı park sensörü, radyo/CD çalar gibi donanımlara sahip olmalıdır.

c) Kiralanacak araç en az 2015 model, Minibüs tipinde, dizel(motorin) silindir hacmi En fazla 2000 cc motor hacminde, en fazla 110 Bg’de olan 8+1 koltuk kapasiteli minibüs tipi, sağ yandan ( solda kapısı olmayan) otomatik açılır sürgülü yolcu kapısı bulunan, yukarı açılır tek bagaj kapaklı, dört tekerleği disk fren sistemli, ABS-EBD-ASR-ESP-BAS güvenlik sistemi bulunan, manüel vitesli, hidrolik ve ayarlı direksiyonlu, uzaktan kumanda merkezi kilitli, tüm koltuklarda emniyet kemeri bulunan, ,hız sabitleyicisi- , ön sis farları olan, radyo cd çalarlı, klimalı, yolcu bölümünden kontrollü arka taraf ısıtma -soğutma sistemine sahip olmalıdır.

Yukarıda özellikleri belirtilen araçlardan en az 1 adedi isteklinin kendi malı olacaktır.

İstekliler kendi malı olan araçları, ruhsat demirbaş veya amortisman defterine kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı yada yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edecektir.
Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş araçlara ilişkin olarak, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilan tarihine kadar olan kiraların ödendiğinin belgelenmesi halinde bu araçlar isteklinin kendi malı sayılacaktır.
İstekliler işin yapılması sırasında kullanılacak araçların teknik kriterlerine yönelik belgelerini de teklif kapsamında sunmaları zorunludur.
İş ortaklığında araçlar, ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörde Şoförü ile birlikte her türlü araç kiralama hizmeti işi benzer iş olarak kabul edilecektir.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı A.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Ziraat Bankası Kamu Şubesi ( Şube Kodu:2533 ) TR400001002533070641015011 hesabına döküman ücreti yatırılarak ( İhale Kayıt Numarası Dekonta yazdırılacak )Ankara Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü (Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L3)06100 Samanpazarı/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü (Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L3)06100 Samanpazarı/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
SÜRÜCÜ PERSONEL ( ŞOFÖR ) (Brüt asgari ücret) 6 24 Ay
5 ADET HAFİF TİP TİCARİ HİZMET ARACI ( PANELVAN TİP ) 24 ay
1 ADET MİNİBÜS TİP ( 8+1 ) HİZMET ARACI 24 ay
1 ADET BİNEK TİP HİZMET ARACI 24 ay