İhale Kayıt Numarası | : | 2015/13014 |
a) Adresi | : | SÜMER MAH. 453 SOK. NO:2 KONAK/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2324443501 - 2322469022 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | khb35k.malisatinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 14 ADET 1095 GÜN SÜRE İLE HASTA NAKİL AMBULANSI KİRALAMA İŞİ Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Ambulanslar Tepecik EAH., Buca Seyfi Demirsoy DH., Karşıyaka DH., Alsancak D.H., Bergama DH., Aliağa DH., Bornova DH., Çiğli DH., Menemen DH., Dr. Suat Seren Göğüs Hast.EAH., Buca Kadın Doğum ve Çocuk Hast.Hast., Kemalpaşa DH., Dikili DH., ve Foça DH.' ne bağlı olarak İzmir İli merkez köyleri, ilçeleri ve köylerinde ayrıca ihtiyaca binaen Genel Sekreterliğimiz bünyesinde çalıştırılacaktır. |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 1095(Bindoksanbeş) gündür |
a) Yapılacağı yer | : | İZMİR KAMU HASTANELER BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİ-İhale Salonu-Sümer Mh. 453 Sk. No.2 Konak/İZMİR |
b) Tarihi ve saati | : | 11.03.2015 - 10:00 |
1- 07.12.2006 tarih ve 26369 sayılı "Ambulanslar ve Acil Sağlık Araçları ile Ambulans Hizmetleri Yönetmeliği" ne uygun olarak düzenlenmiş olan Ambulans Uygunluk Belgesi ihale dosyasında sunulacaktır.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin
%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 15
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler
veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
Ambulansların tasarımı ile donanımda kullanılacak tüm elektrik aksamı, cihaz ve malzemelerin montaj ve özellikleri TS - EN 1789 Standardı son versiyonuna uygun olmalıdır.Yeni tescil edilecek ambulanslar ile daha önce ambulans olarak kullanılan ve anılan standarda göre yeniden tadilat yapılan her ambulans için anılan standardın EK-C formu düzenlenerek muayene ve uygunluk işlemleri esnasında sunulacaktır |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Kamuda veya özel sektörde yapılan hertürlü araç kiralama işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
HASTA NAKIL AMBULANSI(1 ADET-TEPECIK EĞITIM ARAŞTIRMA HASTANESI) | 1.095 | gün |
HASTA NAKIL AMBULANSI(1 ADET-BUCA SEYFI DEMIRSOY DEVLET HASTANESI) | 1.095 | gün |
HASTA NAKIL AMBULANSI(1 ADET-KARŞIYAKA DEVLET HASTANESI) | 1.095 | gün |
HASTA NAKIL AMBULANSI(1 ADET-ALSANCAK DEVLET HASTANESI) | 1.095 | gün |
HASTA NAKİL AMBULANSI(1 ADET-BERGAMA DEVLET HASTANESİ) | 1.095 | gün |
HASTA NAKİL AMBULANSI(1 ADET-ALİAĞA DEVLET HASTANESİ) | 1.095 | gün |
HASTA NAKİL AMBULANSI(1 ADET-BORNOVA DEVLET HASTANESİ) | 1.095 | gün |
HASTA NAKİL AMBULANSI(1 ADET-ÇIĞLI DEVLET HASTANESİ) | 1.095 | gün |
HASTA NAKİL AMBULANSI(1 ADET-MENEMEN DEVLET HASTANESİ) | 1.095 | gün |
HASTA NAKİL AMBULANSI(1 ADET-DR. SUAT SEREN GÖĞÜS HASTALIKLARI EĞİTİM ARAŞTIRMA HASTANESİ) | 1.095 | gün |
HASTA NAKİL AMBULANSI(1 ADET-BUCA KADIN DOĞUM HASTANESİ) | 1.095 | gün |
HASTA NAKİL AMBULANSI(1 ADET-KEMALPAŞA DEVLET HASTANESİ) | 1.095 | gün |
HASTA NAKİL AMBULANSI(1 ADET-DİKİLİ DEVLET HASTANESİ) | 1.095 | gün |
HASTA NAKİL AMBULANSI(1 ADET-FOÇA DEVLET HASTANESİ) | 1.095 | gün |
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/13014 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | SÜMER MAH. 453 SOK. NO:2 KONAK/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2324443501 - 2322469022 |
c) Elektronik posta adresi | : | khb35k.malisatinalma@saglik.gov.tr |
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 10.02.2015 - 2788 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) | : | - |
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır |
İhale iptal edilmiş
İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle