ARAÇ SATIN ALINACAKTIR
Ay dın İl Sa ğ lı k M üdürlüğ ü
Gezici Ve Özürlü Diş Tedavi Ambulansi Temini alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine
göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/91349
1-İda re nin
a) Adresi : Hasanefendi Mah. Gençlik Cad. 16 09100 Aydin Merkez Aydin
b) Telefon ve faks numarası : 2562135000 - 2562128744
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@aydinsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Aydin Il Sağlik Müdürlüğü Ambar Memurluğu
c) Teslim tarihi : Sözleşmeyi Takiben 100 Gün Içerisinde Gezici Ve Özürlü Diş
Tedavi Ambulansi Tam Donanimli Olarak Teslim Edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Aydin Il Sağlik Müdürlüğü Hasan Efendi Mh.Gençlik Cd.No:16
Aydin
b) Tarihi ve saati : 16.08.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiyede serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul
edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite raporu, c)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat yeterlilik belgesi, ç)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
f) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,
ğ)İstelinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkilikurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
a)Teklif sahibi aracın donanım ve techizat ile ilgili dizayn,yapım yada montaj hataları,hatalı işçilik, eksik yada yanlış parçalardan kaynaklanan aksaklıklar ve arızalara karşı, donatılmış teknik donanıma aracın kabülünü müteakipi en az 24 süreli şartsız garanti vereceğini belgeleyecektir.
b) Teklif Sahibi ayrıca araçların teslim tarihinden itibaren 10 yıl süre ile yedek parça temin etme garantisini belgeleyecektir.
c) Belirtilen süre içersinde garanti edilen arızaları gidermede gereken her türlü masraf (yedek parça, işçilik, vb.)
teklif sahibi tarafından karşılanacaktır.
d)Teklif sahibi aracın herhangi bir arıza durumunda, bildirimi takiben 24 saat içerisinde müdahale edip en geç
96 saat içerisinde arızayı giderecek bir servis hizmeti sağlayacağını belgeleyecektir.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
a) Tüm Tıbbi Cihazlar için TİTUBB belgeleri
4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Tüm Tıbbi Cihazlar için TİTUBB Belgeleri.
Teklif edilen ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak malzemelerin TİTUBB da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.Bu belgeleri ihale dosyası içerisinde sunacaklardır.T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) Kayıtlı olduğu belgeyi ve teklif edilen sarf malzemelerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası tarafından Onaylanmış ürün (Barkod) numaraları teklif ile birlikte kalem sıra numarası belirtilerek liste halinde
vereceklerdir.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler Aracın Teknik Şartnameye uygun orjinal tanıtım kataloğu ve/veya broşürü vermek zorundadır.Yurt dışından sağlanan ve resmi nitelikte olmayan katalog broşür gibi tanıtıcı mahiyetindeki yabancı dilde verilecek olan belgeler Türkçe tercümeleriyle birlikte verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aydin Il Sağlik Müdürlüğü
/ Yönetim Hizmetleri Şube Müdürlüğü(Satınalma Birimi) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aydin Il Sağlik Müdürlüğü Hasan Efendi Mh.Gençlik Cd.No:16 Aydin adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Istekliler şartname bedellerini ve nakit teminat bedellerini efeler mh.hürriyet bulv.2275 sk.no:17 aydin adresinde
bulunan il özel idaresine yatiracaktir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|