• İhale No
    2013/133823
  • İhale Adı
    ARAÇ TAKİP SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Kasım 2013 15:00
  • İdare
    TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TIGEM) Merkez
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    26 Eylül 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ARAÇ TAKİP SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Araç Takip Sistemi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/133823
1-İdarenin
a) Adresi:Karanfil Sk. No:62 Bakanlıklar ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:0 312 417 84 70 - 0 312 425 59 55
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@tigem.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri :Altınova TİM Kadınhanı/KONYA, Anadolu TİM Mahmudiye/ESKİŞEHİR, Çukurova TİM Ceyhan/ADANA, Dalaman TİM Dalaman/MUĞLA, Gökhöyük TİM AMASYA, Gözlü TİM Sarayönü/KONYA, Koçaş TİM AKSARAY, Konuklar TİM Sarayönü/KONYA, Malya TİM Boztepe/KIRŞEHİR, Polatlı TİM Polatlı/ANKARA, Sultansuyu TİM Akçadağ/MALATYA, Türkgeldi TİM Lüleburgaz/KIRKLARELİ, Ulaş TİM Ulaş/SİVAS, Karacabey TİM Karacabey/BURSA
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin Taraflarca imzalanmasını müteakip ihale konusu Araç Takip sistemi 45 (Kırkbeş) takvim günü içerisinde teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Karanfil Sokak No:62 Bakanlıklar/ANKARA
b) Tarihi ve saati:23.10.2013 - 14:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a. İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b. İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen
Kapasite Raporu,
c. İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlik Belgesi,
d. İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve
teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi.
İsteklinin imalatçı olduğunu tevsik etmek için yukarıdaki belgelerden birini sunması yeterlidir.
İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren
belge veya belgeler aşağıdaki şekil ve kapsamda olacaktır:
İhale konusu ürünleri, bu ihale kapsamında teklif etmeye ve satmaya yetkili olduğuna dair işbu
ihaleye yönelik düzenlenmiş olacak satış yetki belgesi, Üretici Firma Türkiye ofisinden; eğer
üretici firmanın Türkiye’de ofisi yoksa üretici firmanın ihale konusu ürünler için yetki vermiş
olduğu Türkiye ana dağıtıcısından alınacaktır. Yetki belgesini imzalayan kişinin yetkili
olduğunu ve ilgili belgenin yukarıda tanımlanmış hususları karşılar şekilde olduğunu gösteren
belgeler, yetki belgesi ile birlikte ibraz edilecektir.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'nden Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesini  teklifi ile birlikte sunacaktır.

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

a) İstekliler araç birimlerinin CE sertifikasını ve araçlarda kullanıma uygunluk E-Mark sertifikasını sunmak zorundadırlar.

b) İstekliler cihaz üretici firmanın ISO 9001:2008,14001 Çevre Yönetim Sistemi Belgesini, 27001 Bilgi Güvenirliği Sistemi Kalite Belgesinin sunmak zorundadır.

c) Araç biriminin GSM/GPRS özellikleri:GSM 900/1800, GPRS Class B (3+1) olmak zorundadır.

d) ISO 9001 ve CE Sertifika Belgelerinin Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilmiş olduğu belgelenmek zorundadır. 

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) İstekli teklif ettiği ürünlere ait katalog/broşür/dokumanları idareye sunmalıdır.

b) Teknik Şartnamedeki maddelerin her biri tek tek cevaplanacak olup, verilen cevaplar her teknik şartname maddesindeki ifadenin aynısını içerir şekilde olmalı, açıklama verildiği durumda ise ilgili ifade açık ve anlaşılır olmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Karanfil Sokak No:62 Bakanlıklar/ANKARA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 160 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR300001200945200013000060 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Karanfil Sokak No:62 Bakanlıklar/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Araç Takip Sistemi Araç Birimi 658 Adet
Araç Takip Sistemi Sürücü Tanıma Birimi 658 Adet
23 Ekim 2013

İhale Tarihi 08.11.2013 15:00 olarak değişmiştir.