• İhale No
    2019/570144
  • İhale Adı
    Araç ve İş Makinesi Kiralanması Hizmeti
  • Sektör
    Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Aralık 2019 10:00
  • İdare
    SİNCAN BELEDİYESİ Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    11 Kasım 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ARAÇ VE İŞ MAKİNESİ KİRALANMASI HİZMETİ ALINACAKTIR

SİNCAN BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Araç ve İş Makinesi Kiralanması Hizmeti hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/570144

1-İdarenin

a) Adresi : Tandoğan Mah. Zeki Uğur Cad. No: 7 06930 SİNCAN/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122711269 - 3122711272
c) Elektronik Posta Adresi : sincanbelediyesi@sincan.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 233 Adet araç ve iş makinesinin 12 ay süre ile Şoförsüz olarak kiralanması hizmeti (İhaledeki araç ve iş makinelerinin tamamı idare personeli tarafından kullanılacaktır.)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Sincan
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(on iki) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Tandoğan Mah. Zeki Uğur Cad. No:7 2.Kat Meclis Toplantı Salonu Sincan/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 09.12.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Araç Kiralama Hizmet Alımı ve İş Makinesi Kiralama Hizmet Alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

(Değerlendirme yapılırken; isteklilerin sunmuş olduğu iş deneyim belgelerinde Araç kiralama hizmet alımı ve İş Makinesi kiralama hizmet alımı işlerinin aynı belge kapsamında bulunması hususu aranacaktır.)


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tandoğan Mah. Zeki Uğur Cad. No:7 1.Kat Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Servisi Sincan/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kamyon liftli kasalı (12 ay süre ile) 1 adet
Damperli kamyon (12 ay süre ile) 10 adet
Su tankeri 1 (12 ay süre ile) 5 adet
Su tankeri 2 (6 ay süre ile) 6 adet
Su tankeri 25 ton (12 ay süre ile) 2 adet
Tek dingil kamyon sepetli platf. vinç (12 ay süre ile) 2 adet
Otobüs 35+1 (12 ay süre ile) 4 adet
Otobüs 41 (12 ay süre ile) 1 adet
Otobüs 48 (12 ay süre ile) 3 adet
Traktör (12 ay süre ile) 1 adet
Beko loder (12 ay süre ile) 2 adet
Paletli beko 28-30 ton (12 ay süre ile) 1 adet
Paletli beko 35-40 ton (Kırıcılı) - (12 ay süre ile) 1 adet
Forklift (12 ay süre ile) 1 adet
Binek araç (12 ay süre ile) 29 adet
Çift kabin açık kasa kamyonet (12 ay süre ile) 29 adet
Çift kabin açık kasa kamyonet (Yol tuzlama makinesi ilaveli) - (12 ay süre ile) 5 adet
Tek kabin açık kasa kamyonet (12 ay süre ile) 4 adet
Tek kabin kapalı kasa kamyonet (12 ay süre ile) 1 adet
Panelvan tipi kamyonet (12 ay süre ile) 27 adet
Damperli kamyonet (12 ay süre ile) 2 adet
Minibüs 8+1 (12 ay süre ile) 1 adet
Minibüs 12+1 (12 ay süre ile) 1 adet
Minibüs 13+1 (12 ay süre ile) 4 adet
Minibüs 14+1 (12 ay süre ile) 5 adet
Yol yıkama aracı (12 ay süre ile) 2 adet
Yol yıkama aracı yüksek basınçlı (12 ay süre ile) 3 adet
İlaçlama makinesi (12 ay süre ile) 2 adet
Panelvan Minibüs (12 ay süre ile) 3 adet
Cenaze taşıma aracı (12 ay süre ile) 7 adet
Çim biçme traktörü (12 ay süre ile) 6 adet
Çim biçme makinesi (12 ay süre ile) 25 adet
Motorlu tırpan (12 ay süre ile) 35 adet
Konkasör (12 ay süre ile) 1 adet
Finisher (12 ay süre ile) 1 adet