• İhale No
    2010/500074
  • İhale Adı
    Araştırma ve Uygulama Hastanesi Bilgisayar ve Donanım Alımı
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Ekim 2010 10:30
  • İdare
    Adıyaman Üniversitesi Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Adıyaman
  • İşin İli
    Adıyaman
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
Bilgisayar ve Donanım Satın Alınacaktır
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı

Araştırma ve Uygulama Hastanesi Bilgisayar ve Donanım Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/500074
1-İdarenin
a) Adresi:ALTINSEHIR MAHALLESI 3005 SOKAK 13 02100 ADIYAMAN/ MERKEZ
b) Telefon ve faks numarası:4162233825 - 4162233812
c) Elektronik Posta Adresi:
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.adiyaman.edu.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Adıyaman Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 30 gün içerisinde yüklenici teslimi gerçekleştirecektir.
1) Yüklenicinin malı ihale dokümanına uygun şekilde teslim etmesi veya dokümana uygun olarak teslime hazır hale getirdiğini idareye bildirmesinden itibaren en geç (5) gün içerisinde idarece muayene kabul işlemlerine başlanılır.
2) İdare tarafından öncelikle yükleniciye muayene ve kabul işlemlerinin yapılacağı tarih bildirilerek belirtilen yer gün ve saatte kendisinin veya vekilinin hazır olması yazılı olarak bildirilir. Bildirim posta veya imza karşılığı elden teslim edilebilir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Adıyaman Üniversitesi Rektörlük Binası İhale Salonu
b) Tarihi ve saati:11.10.2010 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi

b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapsite raporu

c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi

ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi

d) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen  ve isteklinin üretici veya imaltçı olduğunu gösteren belgeler.

İstekliler, imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edilir. İş ortaklığında ortaklardan  birinin , teklif edilen mala ve mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili satıcı olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


1- Garanti süresi 3 yıl yerinde bakım ve servis olarak uygulanacaktır.



2- Her ürün için garanti süresinin bitiminden itibaren 7 yıl süresince bedeli karşılığı yedek parça sağlamak isteklinin sorumluluğundadır. Garanti başlangıç tarihi, fatura tarihidir.


4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:


Teklif edilen ürünlere ilişkin TSE veya CE belgeleri olmalıdır.


4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler tedarik edilecek malların uygunluğunu teyit etmek amacıyla cihazın üretim yerine göre orijinal katalog ve fotoğrafları sunacaklardır. İstekliler teknik şartnamede belirtilen tüm maddelere ilişkin özellikleri orijinal dökümanlar üzerinde işaretlenerek belirtilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

500 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Adıyaman Üniversitesi Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Adıyaman Üniversitesi Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim