• İhale No
    2011/59823
  • İhale Adı
    ARİTMİ EFT ÜNİTESİ TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Mayıs 2011 11:00
  • İdare
    KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    25 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ARİTMİ EFT ÜNİTESİ TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
K o ca eli Üniv er sit e si D ö ner S er ma y e İş let me M üdürlüğ ü
ARİTMİ EFT ÜNİTESİ 34 KALEM TIBBİ SARF MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/59823
1-İda re nin
a) Adresi : Eskı Istanbul Yolu 15.Km Prof.Dr.Bakı Komsuoglu Bulvarı İzmit
Kocaeli
b) Telefon ve faks numarası : 2623037153 - 2623038034
c) Elektro ik Post Adresi : uguraydin19@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı
içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kocaeli üniversitesi araştırma ve uygulama hastanesi ayniyat
deposudur.
c) Teslim tarihi : İlk teslimat taraflarca sözleşmenin imzalanmasından sonra sipariş üzerine 15 gün içinde yapılacak olup kalanı yine idarenin ihtiyacına göre sipariş üzerine peyder pey teslim edilecek ve teslim süresi 15 gün olacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Eski İstanbul Yolu 15.Km Prof.Dr.Baki Komsuoğlu Bulvarı İzmit
Kocaeli
b) Tarihi ve saati : 30.05.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1-Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği İsteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt veya bildirimi aranacaktır. İsteklilerin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.
2- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB ´da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. İstekliler Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü AT belgelerini (CE/EC sertifikaları, uygunluk beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir.
3-Özellikle genel laboratuar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacak ve bu ürünler için üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacaktır. Bu durumda isteklinin yetki belgesi ve CE, vb belgeler aranacaktır.
4- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği, tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında teklif edilen ilgili tıbbi cihazın www.iegm.gov.tr adresinden uyarı sistemi çerçevesinde takipleri yapılacaktır. Kullanımları ve piyasaya arzları durdurulanların alımları yapılmayacaktır.
5-Sosyal Güvenlik Kurumuna fatura edilebilir olan tüm tıbbi ürünlerin orijinal ürün numarasının 245 ile başlaması halinde ilgili kalem değerlendirme dışı bırakılacaktır.
6- Sağlık Bakanlığı Onaylıdır sayfasının çıktısı dosyada sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
a) İstekliler; ihalenin uhdelerinde kesinleşmesi halinde programlayıcı cihazlarını idareye onaylattıkları bir tutanakla Aritmi Ünitesi'nde sözleşme tarihinden itibaren 5(beş) yıl süre ile batarya ömrü boyunca kesintisiz (çalışır vaziyette olmak kaydıyla) bulunduracaklardır. Tutanağın bir nüshası sözleşme dosyasında bir nüshası aritmi ünitesinde, bir nüshası da yüklenicide kalacaktır. Yüklenici, 5(beş) yılın sonunda cihazını yine tutanak karşılığında iade alacaktır.
b) Bu cihazların yeni yazılımlarının çıkması durumunda yazılımlarını güncelleştireceklerdir. Yeni model programlayıcı üretilmesi durumunda yenisi ile değiştireceklerdir.
c) İstekliler ihalenin uhdelerinde kesinleşmesi halinde programlayıcı cihazlar ve iyi yetişmiş teknik eleman desteği vereceklerdir. Bu destek acil durumlar göz önüne alındığında tarafımızdan yapılan talebi takiben 2,5(iki buçuk) saat içinde gerçekleştirilmelidir.
d) İstekli bünyesinde çalışan en az 1(bir)adet teknik personele ait, teklif ettiği sistemin eğitimini almış olduğunu gösterir sertifika, bu kişilerin kimlik fotokopisi, ikametgâh belgesini, 2,5(iki buçuk) saat içinde hastaneye ulaşabilir olmalıdır.) ve iletişim için telefon numaralarını gösterir belgeleri verecektir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1. İstekliler, teklif ettiği ürünlerin Teknik Şartname hükümlerine uygun olduğuna dair Teknik Şartnameye
Uygunluk Beyanı verecektir.
2. İhale komisyonu tarafından isteklilerden numune ve/veya demonstrasyon talep edilmesi halinde, talep yazısı isteklilere ihale günü elden tebliğ edilecektir. Tebligat yapılan istekliler, istenen numuneleri orjinal ambalajında ve en az bildirilen miktarlarda ve 3(üç) iş günü içinde tutanak ile birlikte Satın Alma bürosuna teslim edilecektir
3. İstekliler T.C sağlık Bakanlığı TITUBBsistemine kayıt edildiğine dair belge ile teklif edilen kalemlerin onaylanmış ürün (Sağlık Bakanlığı Onaylıdır.) UBB Kodunu sunacaktır.
7.6. Benzer iş olarak kabul edilecek işler aşağıda belirtilmistir:
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kocaeli Üniversitesi
Araştırma Ve Uygulama Hastanesi Satınalma Bürosu adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Derince ŞB. TR190001000554132216195001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale
dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli Üniversitesi Araştırma Ve Uygulama Hastanesi Satınalma
Bürosu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
1.ve2.(1.grup), 3.4.ve 5.(2.grup), 6.7.8.9.ve 10.(3.grup), 11.12.13.14.ve 15.(4.grup), 16.17.ve 18.(5.grup), 19.ve
20.(6.grup), 21.ve 22.(7.grup), 23.24.25.26.ve 27.(8.grup) kalemler grup olup, grup içindeki kalemlerin tamamına teklif verilecektir. Diğer kalemlere tek tek teklif verilebilir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ICD VVIR ( 1.grup) 70,00 ADET
ELEKTROD ICD ( 1.grup) 70,00 ADET
ICD DDDR ( 2.grup) 20,00 ADET
ELEKTROD ICD ( 2.grup) 20,00 ADET
ELEKTROD PASİF-AKTİF FİKSASYON STEROİD SALINIMLI ( 2.grup) 20,00 ADET
ICD Bİ-VENTRİKÜL ( 3.grup) 60,00 ADET
ELEKTROD ICD ( 3.grup) 60,00 ADET
ELEKTROD PASİF-AKTİF FİKSASYON STEROİD SALINIMLI ( 3.grup) 60,00 ADET
ELEKTROD KORONER SİNÜS STEROİD SALINIMLI ( 3.grup) 60,00 ADET
CS YANDAL ERİŞİM KATETERİ ( 3.grup) 60,00 ADET
ICD Bİ-VENTRİKÜL (sıvı yükü takip edebilen) ( 4.grup) 30,00 ADET
ELEKTROD ICD ( 4.grup) 30,00 ADET
ELEKTROD PASİF-AKTİF FİKSASYON STEROİD SALINIMLI ( 4.grup) 30,00 ADET
ELEKTROD KORONER SİNÜS STEROİD SALINIMLI ( 4.grup) 30,00 ADET
CS YANDAL ERİŞİM KATETERİ ( 4.grup) 30,00 ADET
Kalp Pili, Dddr ( 5. grup) 40,00 ADET
ELEKTROD PASİF-AKTİF FİKSASYON STEROİD SALINIMLI ( 5. grup) 40,00 ADET
Kalp Pili, Vdd ( 6.grup) 50,00 ADET
ELEKTROD SİNGLE PASS STEROİD SALINIMLI ( 6.grup) 50,00 ADET
Kalp Pili, Vvir ( 7.grup) 30,00 ADET
ELEKTROD PASİF-AKTİF FİKSASYON STEROİD SALINIMLI ( 7.grup) 30,00 ADET
Kalp Pili, Bi Ventrikül (8. grup) 30,00 ADET
ELEKTROD PASİF-AKTİF FİKSASYON STEROİD SALINIMLI ( 8. grup) 30,00 ADET
ELEKTROD KORONER SİNÜS STEROİD SALINIMLI ( 8. grup) 30,00 ADET
CS YANDAL ERİŞİM KATETERİ ( 8. grup) 30,00 ADET
Kateter ablasyon 50,00 ADET
Kateter Elektrofizyolojik Diagnostik fixed Curve 50,00 ADET
Koroner Sinüs Kateteri 15,00 ADET
Dondurmalı Ablasyon Katateri (Criyo AF ablasyon seti) 40,00 ADET
Dairesel Ven Haritalama Kateteri 10,00 ADET
BRK Transseptal İğne 10,00 ADET
Transseptal İntroducer 5,00 ADET