ARIZA ONARIM VE BAKIM HİZMETİ ALINACAKTIR
Türkiye Elektrik Dağıtım A.Ş. TOROSLAR ELEKTRİK DAĞITIM A.Ş.
İhale Kayıt Numarası : 2012/6316
1 - İdarenin
a) adresi : Toroslar Elektrik Dağıtım A.Ş. Şirket Müdürlüğü Beyazevler Mah. Seyhan Barajı İçi 01150 Çukurova/ ADANA
b) telefon ve faks numarası : 3222310151 - 3222312125
c) elektronik posta adresi (varsa) : toroslar-1@toroslaredas.gov.tr
2 - İhale konusu işin niteliği, türü ve miktarı : 3 Grup Arıza, Onarım ve Bakım Hizmet Alım işinde çalıştırılması öngörülen personel ve araç sayıları Diğer Hususlar bölümünde belirtilmiştir. Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 60 gün içinde işe başlanacak olup; işin süresi her bir grup iş 12 aydır.
3- İhalenin / Yeterlik Değerlendirmesinin:
a) Yapılacağı yer : TOROSLAR EDAŞ Şirket Müd. 1. Kat Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 10.02.2012 - 10:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :
4.1.1 Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
4.1.1.1 Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2 Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2 Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1 Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi
4.1.2.2 Tüzel kişi olması halinde, pay durumu, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3 Şekli ve içeriği idari şartnamede belirtilen teklif mektubu ve cetveli (S.F: KİK015.3/H)
4.1.4 İdari şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu (S.F: KİK024.1/H) veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Muhasebe Müdürlüklerine yatırıldığını gösteren makbuzlar.
4.1.5 Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge; (S.F: KİK027.0/H)
4.1.7 İsteklinin iş ortaklığı olması halinde şekli ve içeriği idari şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi. (S.F: KİK022.0/H)
4.2 Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10'undan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda, bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayri nakdi kredisi yada üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı gösteren banka referans mektubu, Bu kriter, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir. (S.F: KİK025.0/H)
4.2.2 Bilânço veya eşdeğer belgeler :
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümlerinin veya bu belgelere eşdeğer belgelerden en az birini sunması yeterlidir.
Bu durumda;
a) Belli sürelerde nakit akışını sağlayabilmesi için gerekli likiditeye ve kısa dönem (bir yıl) içinde borç ödeme gücüne sahip olup olmadığını gösteren cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması (hesaplama yapılırken; varsa yıllara yaygın inşaat maliyetleri dönen varlıklardan, hakediş gelirleri ise kısa vadeli borçlardan düşülecektir),
b) Aktif varlıkların ne kadarının öz kaynaklardan oluştuğunu gösteren öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması (hesaplama yapılırken, varsa yıllara yaygın inşaat maliyetleri toplam aktiflerden düşülecektir),
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleri olarak öngörülür ve sayılan üç kriter birlikte aranır. Sunulan bilânçolarda varsa yıllara yaygın inşaat maliyetleri ile hakediş gelirlerinin gösterilmesi zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3 İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yağıldığı yıldan önceki yıla ait toplam cirosunu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar;
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilecek bedelin %25 sinden, ihale konusu hizmet işleri ile ilgili gelirleri için ise teklif edilecek bedelin %15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın ortalaması üzerinden asgari kriterlerin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3 Mesleki ve teknik yeterliliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1 İş deneyim belgesi:
İhale konusu iş veya benzer işlerle ilgili deneyimini gösteren ve teklif edilen bedelinin % 40 ından az olmamak üzere, İdari Şartnamenin 7.3.1. maddesine uygun iş deneyimini gösteren belge.
4.3.2 Personel durumuna ilişkin belgeler:
İşin yapılabilmesi için özellikleri ve sayıları ihale dokümanında belirtilen personellerin çalıştırılması ön görülmektedir.
4.3.3 Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin belgeler ve kapasite raporu:
İşin yapılabilmesi için gerekli görülen ekipmana özel şartnamede yer verilmiştir. Ekipman için kendi malı olma şartı aranmamaktadır.
4.3.4 Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İhaleye katılacak isteklilerin ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem belgesine sahip olmaları zorunludur. Kalite Yönetim Belgesi benzer iş olarak kabul edilen işler veya EA25 veya EA28 ile ilgili kriterleri kapsayacaktır. Kalite ve standarda ilişkin belgelerin ihale veya son başvuru tarihi itibariyle geçerli olması yeterlidir.
4.4 Bu ihalede benzer iş olarak;
AG-YG (OG) Elektrik Dağıtım Tesisi [AG-YG (OG) Elektrik Dağıtım Şebekesi, Yeraltı Kablo Şebekesi, Aydınlatma Şebekesi, İndirici Trafo Merkezi, Dağıtım Merkezi, KÖK, Trafo Postası Ve YG (OG) Kompanzasyon Tesisi], YG (OG) Enerji Nakil Hatları (ENH), YG Şalt Tesisleri, YG Enerji İletim Hatları (EİH), Arıza Onarım Ve Bakım, Bakım Onarım Ve Tesis İşleri Ayrı Ayrı Benzer İş Olarak Kabul Edilecektir.
5- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
6- İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7-İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1 İhale dokümanı. TOROSLAR EDAŞ. Şirket Müdürlüğü Beyazevler Mah. Seyhan Barajı içi 01150 Çukurova/ADANA 2. kat Özel Büro ve TOROSLAR EDAŞ. Gaziantep, Osmaniye ve Mersin İl Müdürlükleri adreslerinde görülebilir ve her bir grup iş 200,00.-TL karşılığı aynı adreslerden temin edilebilir.Doküman satış bedelinin önceden İdarenin Vakıfbank Abidinpaşa/ADANA şubesi nezdindeki TR200001500158007285787243 no.lu hesabına havale edilmesi kaydıyla, ihale dokümanı posta veya kargo yoluyla satın alınabilir. Dokümanın posta veya kargo yoluyla satın alınmasına ilişkin talep yazısı, doküman bedelinin İdarenin hesabına yatırıldığına ilişkin dekont ile birlikte ihale tarihinden en az beş gün önce İdareye faks veya posta yoluyla bildirilir. İdare, talebin alındığı tarihi izleyen iki iş günü içinde dokümanı, doküman satın alındığına ilişkin İdare yetkilisince imzalı formu da ekleyerek, talep sahibinin belirttiği adrese ödemeli olarak gönderir. Bu durumda dokümanın postaya veya kargoya verildiği tarih, dokümanın satın alınma tarihi olarak kabul edilir. Dokümanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da eksik olmasından dolayı İdare hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
7.2 İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale dokümanının tamamı CD ortamında satılacaktır.
8- Teklifler ihale saatine kadar TOROSLAR E.D.A.Ş. Şirket Müdürlüğü Beyazevler Mah. Seyhan Barajı içi 01150 Çukurova/ADANA 2. kat özel büro adresine verilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9- İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatlarının miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu ihale üzerinde bırakılan istekliyle her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyatlı sözleşme imzalanacaktır.
10- Bu ihalede kısmi teklif verilebilir. Kısmi teklifin ne şekilde verileceği Diğer Hususların DH.1.2 bölümünde açıkça belirtilmiştir.
11- Teklif ve ödemeye esas para birimi Türk parasıdır.
12- Bu ihalede alternatif teklif verilemez.
13- İstekliler, teklif ettikleri bedelin %3 ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
14- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az doksan (90) takvim günü olmalıdır.
15- Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
16- Bu ihale (ceza ve yasaklarla ilgili hususlar hariç 4734 ve 4735 sayılı kanunlarla, bunları tadil eden kanunlara tabi değildir.
17-Diğer Hususlar:
DH.1.1 (3 Grup Arıza, Onarım ve Bakım Hizmet İşi)
GRUP–1
İşin Adı
İşin Yapılacağı Yer
Gaziantep İli Islahiye ve Nurdağı İlçeleri Arıza Onarım ve Bakım Hizmet Alım İşi
Gaziantep İli Islahiye ve Nurdağı İlçeleri
Personel Listesi
Br/Kişi
Araç Listesi
Br./Ad
Koordinatör (Elektrik veya Elektrik-Elektronik Müh.)
1
4 x 4 Pikap (2 Vardiyalı çalışma düzeni)
2
Elektrik Teknikeri
2
Hidrolik Platformlu (Sepetli Araç) (2 Vardiyalı çalışma düzeni)
1
Elektrik Teknisyeni
31
Hidrolik Platformlu (Sepetli Araç) (3 Vardiyalı çalışma düzeni)
1
Haberleşme ve Veri Kayıt Operatörü
4
GRUP–2
İşin Adı
İşin Yapılacağı Yer
Osmaniye İli Kadirli, Düziçi ve Sumbas İlçeleri Arıza Onarım ve Bakım Hizmeti Alım İşi
Osmaniye İli Kadirli, Düziçi ve Sumbas İlçeleri
Personel Listesi
Br/Kişi
Araç Listesi
Br./Ad
Koordinatör (Elektrik veya Elektrik-Elektronik Müh.)
1
4 x 2 Pikap (Vardiyasız çalışma düzeni)
2
Elektrik Teknikeri
3
4 x 4 Pikap (2 Vardiyalı çalışma düzeni)
3
Elektrik Teknisyeni
52
Hidrolik Platformlu (Sepetli Araç) (3 Vardiyalı çalışma düzeni)
2
Haberleşme ve Veri Kayıt Operatörü
6
GRUP–3
İşin Adı
İşin Yapılacağı Yer
Mersin İli Silifke ve Aydıncık İlçeleri Arıza Onarım ve Bakım Hizmeti Alım İşi
Mersin İli Silifke ve Aydıncık İlçeleri
Personel Listesi
Br/Kişi
Araç Listesi
Br./Ad
Koordinatör (Elektrik veya Elektrik-Elektronik Müh.)
1
4 x 2 Pikap (2 Vardiyalı çalışma düzeni)
1
Elektrik Teknikeri
2
4 x 4 Pikap (2 Vardiyalı çalışma düzeni)
1
Elektrik Teknisyeni
40
Hidrolik Platformlu (Sepetli Araç) (Vardiyasız çalışma düzeni)
1
Haberleşme ve Veri Kayıt Operatörü
6
Hidrolik Platformlu (Sepetli Araç) (3 Vardiyalı çalışma düzeni)
2
DH.1.2. Grup ihalelerde kısmi (istenen bir veya bir kaç gruba) teklif verilebilir. İstekliler, tek bir teklif zarfı ile başvuracak olup, teklif verilen her bir grup için ayrı ayrı teklif mektubu, geçici teminat ile gerekiyorsa iş ortaklığı beyannamesi verilecektir.
Ayrıca, teklif verilen bütün gruplar için geçerli olmak üzere bir takım;
a) İdari Şartnamenin 7.1 maddesinde belirtilen katılım belgeleri,
b) İdari Şartnamenin 7.3.1 maddesinde belirtilen, teklif verilen bütün gruplar için ayrı ayrı geçerli olmak üzere, teklif bedeli en yüksek işi karşılayacak şekilde bir adet iş deneyim belgesi.
c) İdari Şartnamenin 7.2.1 maddesinde belirtilen, teklif verilen bütün gruplar için ayrı ayrı geçerli olmak üzere, teklif bedeli en yüksek işi karşılayacak şekilde Banka referans mektubu,
d) İdari Şartnamenin 7.2.2 ve 7.2.3 maddelerinde belirtilen, teklif verilen bütün gruplar için ayrı ayrı geçerli olmak üzere, bir takım ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin Bilanço veya Eşdeğer Belgeler ile İş Hacmini Gösteren Belgeler, sunulacaktır.
İstekliler, yukarıda belirtilen işlerden teklif vermeyi istedikleri işleri kendileri seçerek, seçtikleri her bir işe ait teklif mektubu, teklif birim fiyat cetveli, geçici teminat mektubu, ve gerekiyorsa iş ortaklığı beyanını hazırlayarak bunların birbirine karışmasını önleyecek şekilde her birini ayrı ayrı küçük şeffaf naylon dosya veya açık zarflar içine koyacak, bu küçük zarflarla birlikte tüm yeterlik belgelerini ve teklifleri oluşturan diğer tüm belgeleri tek bir büyük kapalı zarf (veya paket) içine koyarak teslim edeceklerdir. Büyük kapalı zarfın (veya paketin) üstü İdari Şartnamenin 23. maddesinde belirtildiği şekilde doldurulduktan sonra, işin adı kısmına grup adını yazmak suretiyle zarfın yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanarak mühürlenecek veya kaşelenecektir.