• İhale No
    2011/27626
  • İhale Adı
    arsenik arıtma ihalesi
  • Sektör
    İnşaat, Peyzaj, Taahhüt
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Mart 2011 11:00
  • İdare
    GÜLŞEHİR BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Nevşehir
  • İşin İli
    Nevşehir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ARSENİK ARITMA ALIMI YAPILACAKTIR
GÜLŞEHİR BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

arsenik arıtma ihalesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/27626
1-İdarenin
a) Adresi: KIZILIRMAK CADDESİ GÜLŞEHİR NEVŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası:3844113003 - 3844113905
c) Elektronik Posta Adresi:gulsehirbelediyesi@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):WWW.ekap.kik.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:


2 adet ekli teknik şartnameye uygun paket arsenik arıtma tesisi proses üniteleri


b) Teslim yerleri
:BELEDİYE SU DEPOLARI
c) Teslim tarihi:Sözleşmetarihi takiben ; (60) altmış takvim gün içinde Gülşehir Belediyesi GÜLŞEHİR /NEVŞEHİR adresine yüklenici tarafından teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:KARAVEZİR MAH. KIZILIRMAK CAD.NO.1 GÜLŞEHİR /NEVŞEHİR
b) Tarihi ve saati:23.03.2011 - 11:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:


 Arsenik arıtma tesisi sisteminde kullanılacak bütün malzemeler  TSE ,İSO 9001 2008 kalite yönetim sistemi  CE ve ilgili standartlara uygun özellikte olacaktır.


 







 



 









 
















 



 




 



 




Türk Akreditasyon Kurumundan bir teyit yazısı alınmadan sunula bilen ve yabancı ülkede düzenlenen kalite ve standarda ilişkin belgelerin tasdik işlemi ve Türk Akreditasyon Kurumundan bir teyid yazısı alınmadan sunulabilen ve yabancı ülkede düzenlenen ülkede kalite ve standarda ilişkin belgelerin tasdik işlemi ve tercümelerininyapılması ve bu tercümelerinin tasdiki 7.7.4ve 7.7.5 maddelerindeki esaslara tabidir tercümelerin tasdiki 7.7.4ve 7.7.5 maddelerindeki esaslara tabidir.



4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


ŞARTNAMEMİZE UYGUN DAHA ÖNCE İMAL EDİLMİŞ ÖRNEKLER.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


arsenik arıtma ile ilgili işler benzer iş olarak kabul edeceklerdir



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

60 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
70 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

TR980001000027313723995001GÜLŞEHİR ZİRAAT BANKASI ŞB yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
BELEDİYE BAŞKANLIĞI YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüzseksen) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
Garanti süresi içerisinde çıkacak arızalar telefon veya faks ile yükleniciye bildirildiği tarihten itibaren en geç 5 takvim günü içinde giderilmezse, geçen her takvim günü için sözleşme bedelinin %0,1 oranında ceza uygulanacaktır.

2- ilk numune alım tarihinden itibaren 30 ve 60 gün sonra alınacak üç adet içmesuyu numunelerinin, Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığı/ANKARA laboratuarlarında tahlilinin yapılması ve analiz ücretleri yüklenici tarafından karşılanacaktır. Uygun çıkmayan her bir tahlil sonucu için sözleşme bedelinin %0,5 i oranında ceza uygulanacaktır.

3- İşin sözleşme şartlarını sağlayacak şekilde yer tesliminden itibaren süresi çerisinde bitirilememesi halinde geçen her takvim günü için günlük sözleşme bedelinin % 0,6 oranında ceza uygulanır.

4- Sözleşme tarihinden itibaren garanti süresinin sonunda yapılacak olan kesin kabul işlemleri başlangıç tarihine kadarki süreçte uygulanan cezaların oranı sözleşme bedelinin %15?ini geçerse sözleşme fesih edilecek, kesin teminat irat kaydedilecek ve ilgili kanunlara göre işlem yapılacaktır.

5- Yüklenici sistemde arıtılmış suyun arsenik değerinin aşağıdaki tabloda verilen sınır değere uygun olduğunu garanti edecektir.



Parametre Birim Arıtılmış su

Arsenik µg/l ? 5



6- İhale dokümanında belirtilen değerlendirme kriterlerine göre yeterliliği tespit edilen istekliler, öncelikle ihale konusu işin teknik detayları ve gerçekleştirme yöntemleri gibi hususlarda, fiyatı içermeyen ilk tekliflerini sunacaklardır. İdarenin ihtiyaçlarını en uygun şekilde karşılayacak yöntem ve çözümler üzerinde ihale komisyonu her bir istekli ile görüşür. Teknik görüşmeler sonucunda şartların netleşmesi üzerine, bu şartları karşılayabilecek isteklilerden, gözden geçirilerek şartları netleştirilmiş teknik şartnameye dayalı olarak fiyat tekliflerini de içerecek şekilde tekliflerini vereceklerdir.

7- Sistemin ve sistemde kullanılan tüm ekip ve ekipmanların, garanti süreleri, geçici kabul tarihinden itibaren 2 (iki) yıl olacaktır.

8- Geçici kabul, ilk numune alım tarihinden itibaren sistemin kesintisiz çalıştığı, idarece belirlendikten sonra, bu şartnamenin Diğer Hususlar 2. maddesinde belirtilen son numunenin de ?İnsani Tüketim Amaçlı Sular Yönetmeliği? ne uygun ve Diğer Hususlar 5. maddesinde belirtilen kriterleri sağladığını gösteren analiz sonuçlarının idareye ulaşmasını müteakip 15 (onbeş) takvim günü içerisinde, idarenin belirlediği bir tarihte yapılacaktır.

9- Kesin kabul, geçici kabul tarihinden itibaren 1 (bir) yıl sonra, idarece uygun görülecek bir tarihte yapılacaktır.



Katalitik Medya ya da Absorban madde kullanarak arsenik giderimi yapan firmalar, tedarikçisi ya da distribütörü olduğu firmadan en az 10 yıl boyunca yedek parça temin garantisi adı altında sunacakları ve kendilerine itafta bulunulan antetli belgeyi, yeminli tercüman ve noter onaylı olarak teklif dosyalarına sunacaklardır. Belge tarihi ihale tarihinden en fazla 30 gün öncesinde alınmış olacaktır.










Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim