DETAY |
Pazartesi 30.Mart.2020 |
|
KAYIT SIRA NUMARASI
|
122479 |
İŞİN TANIMI
|
ASANSÖR BAKIM VE ONARIM İŞİ |
İŞİN MİKTARI
|
1 |
İHALENİN YAPILACAĞI YER
|
ZONGULDAK |
İRTİBAT TELEFONLARI
|
0 372 257 19 01 (8023) |
İHALE KOMİSYONU
|
İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI |
İHALE TARİH VE SAATİ
|
1 Nisan 2020 Çarşamba 09:00:00 |
TESLİM YERİ
|
Zonguldak İl Jandarma Komutanlığı |
TEDARİK USULÜ
|
4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ |
İHALE DÖKÜMANI |
DOSYA İNDİR |
İHALE İLAN METNİ |
DOSYA İNDİR LİNKİ İLE BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİNE VE EK-3''E ULAŞILABİLİR.
DOĞRUDAN TEMİN İŞLEMİNDE ARANACAK ÖZELLİKLER VE TEKNİK ŞARTLAR.
1. Hizmet alımı için Ek-3 Asansör Periyodik Kontrol Raporu kullanılacaktır. Raporda belirtilen uygunsuzluklar giderilecek ve ayrıca asansöre "Kurtaran UPS (Akü Devresi, Kabin Semerkasa Kauçuk Makara Değişimi, Wiserol Dış Kasa Değişimi, Şifreleme sisteminin yağmurdan konunması için posta kutusu benzeri bir malzeme ile muhafaza altına alınması ve Mavi Etiket eksikliklerinin tamamlanması ve ilgili kurumdan Mavi Etiket alınması işide yapılacaktır. Tüm bu işler yüklenicinin sorumluluğunda olacakve idareden herhangi bir ücret talep edilmeyecektir. Hizmet alımının ön incelemesi Devlet Memuru Veli IRAK tarafından yapılacak ve Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığına sunulmak üzere Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi tanzim edilecektir.
2. Geçici ve Kesin Teminat alınmayacaktır. Bu alım için İdari Şartname düzenlenmeyecektir. Sözleşme tanzim edilecektir. Sözleşme tasarısı Ek-4'dedir. 2020 yılı oranlarına göre harç ve pul bedelleri ilgililer tarafından yatırılması sağlanacaktır. Yüklenici tarafından iş yerine ait sigorta yaptırılacaktır. Hizmet alımı Hizmet İşleri Genel Şartnamesi esaslarına göre yapılacaktır.
3. Hizmet işinin kabulü Hizmet İşleri Muayene ve Kabul Yönetmeliği esaslarına göre yapılacak olup, söz konusu işin kabulünü müteakip Hizmet/Yapım İşi Belgesi, 867 Numaralı Birlik Mal Saymanlığı tarafından kesilecek ve Maliye Şube Müdürlüğü mali kontrollerin yapılmasını müteakip gerekli belge düzenlenerek ödemesi yapılacaktır. Yapılacak işin yer teslimi, Hizmet İşleri Genel Şartnamesi hükümlerine uygun olarak sözleşmenin imzalanmasını müteakip beş (5) takvim günü içinde yapılacaktır.
4. Alınan Hizmetin ödemesi esnasında Maliye Şube Müdürlüğünce KDV kanunu ve ilgili Genel Tebliğ esaslarına göre KDV Tevkifatı uygulanacaktır. Alım 488 sayılı damga Vergisi Kanunu’na (karar pulu binde 5,69) tabidir.
5. Birim fiyat teklif cetveli belirtilen tarihe kadar fatihyilmazel@jandarma.gov.tr e-posta adresine, 0 372 257 19 01 belgegeçer yolu ile veya elden zarf içerisinde ihale komisyon başkanlığına teslim edilecektir.
6. Bütün belgeleri inceledim, okudum ve herhangi bir ayrım ve sınıflama yapmadan bütün koşullarıyla ve yukarıda belirtmiş olduğum (KDV hariç) fiyattan vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum. …../……/ 2020
|
|
|
|
|
|