• İhale No
    2005352
  • İhale Adı
    ASANSÖR REVİZYON
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    11 Şubat 2020 10:00
  • İdare
    Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Yayın Tarihi
    07 Şubat 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI SAKARYA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Sakarya Ünversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı : 83529411-10//154

Konu : Teklif vermeye Davet (Doğrudan Temin)                06.02.2020

Hastanemizin ihtiyacı olup ilişikte sunulan “Teklif Vermeye Davet ile Teknik Şartnamede” cinsi, miktarı ile teknik özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin ihale ile satın alınacaktır.

İlgili malzemelere ilişkin teklif fiyatlarınızı; proforma fatura veya kurumunuza ait teklif mektubumuzu kullanarak fiyat vermeniz rica olunur.

TEKLİF VERMEYE DAVET (Doğrudan Temin)

 

 

 

 

 

S.No

Malzeme/İşin Adı

UBB KODU

Miktarı

Birimi

Tes. Tarihi

Birin»Fiyat

TL

Toplam Fiyat TL

1

6 NOLU ASANSÖR REVİZYON HİZMETİ

 

1

Adet

 

 

 

 

TOPLAM

 

 

İdari Şartlar:

1 .Fiyatlar KDV Hariç verilecektir.

2. Vereceğiniz fiyat idaremize teslim fiyatı (Kargo, Nakliye vb.) eklenerek verilmelidir.

3.              Piyasa           Fiyat araştırma mektuplar 11.02.2020 10:00:00 'a kadar kurumıımuza ulaştırılmalıdır.

4.              Marka           ve Teslimat süresi belirtilecektir.

5. Varsa; teklif edilen malzemeye ait UBB KODU mutlaka belirtilecektir. Tekliflerde firma tanımlayıcı numara ve bayi tanımlayıcı numara belirtilecektir. Tekliflerde Vergi numarası belirtilmesi zorunludur.

6.               Ödeme         en geç 150 ( YÜZELLİ) gün içerisinde yapılacaktır.

7.  İdaremiz teklif edilen fiyatların neticesine göre numune isteyebilir.

8.  İdaremiz en düşük fiyatı kabul etmek zorunda olmayıp; malzeme seçiminde verimlilik, kalite, malzemenin nevine göre satış sonrası hizmet ile ilgili kriterleri de değerlendirir.

9.  Stok olmaması, koşulların sağlanamaması gibi durumlarda ise Teklif veremiyoruz veyahut Stok yok ibareli ve kaşe imzalı dönüşlerin yapılması piyasa araştırması yapıldığının belgelendirilmesi adına öneme sahiptir.

10.             Teklif           veren firmalar teklif ettikleri malzemenin teknik şartnameye uygun olduğunu kabul etmiş sayılır.

11.  Numune değerlendirilmesi yapılmayan durumlarda muayene kabul aşamasında malzemenin teknik şartnameye uygunluğu muayene kabul komisyonunca değerlendirilir.

12.              Uygun        görülmeyen malzemelerin alımı yapılmayacaktır.

13.                 Hastane    Yöııetiliciliğimiz firmanın teknik şartnameye uygun teklif vermemesinden dolayı hiçbir hukuki sorumluluğu kabul etmeyecektir.

14.                 Türkiye    Kamu Hastaneleri Kurumu Mali Hizmetler Kurum Başkan Yardımcılığının 23.02.2016 tarih ve 19617613 sayılı yazısına istinaden TİTUBB üzerinden barkod eşletirilmelerini yanlış,hatalı yapan firmalara yanlış eşleştirmeden kaynaklanan doğacak zararlar rücu edilecektir.

Adres : Adnan Menderes Cad. Sağlık Sk. NO. 193 K.l Satın Alma Birimi Adapazarı/SAKARYA (Merkez Kampüsü) "Tel: 0264 888 40 58 (SABİT) 444 54 00 (SANTRAL)

(Dahili:) Bilgi İçin: DİLEK GÜLER Faks: 0264 275 67 40"

E-mail: Doğrudan temin için: seahdogrudantemin@gmail.com

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

ASANSÖR REVİZYON HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.                   KONU:

Hastanemiz Merkez Kampüsünde mutfak tarafında kullanılan 6 nolu asansörün revizyon hizmetini kapsamaktadır.

2.                                TEKNİK     ÖZELLİKLER:

•         Selcom marka kat ve kabin kapılarında bulunan tüm eksiklerin giderilmesi .(Fiş kontaklar, makaralar, patenler, halat ve makaralar vs.)

•         Tüm kat ve banin mekanizmasının mevcut parçalarının komple sökülüp temizlenip, eksikleri tamamlanarak tekrar montajı.

•         Tüm kat kapılarının sabitlenmiş ve aşırı paslanmış olan üst NPU ların komple antipas ile boyanması.

•         Fotosel değişimi.

•         Motor kasnak değişimi.

•         Saptırma kasnağı değişimi.

•         Encoder kaplin takılması, gerekirse komple değişimi.

•         Kasnak koruma saçı.

•         Yangın ve deprem sensörü değişimi.

•         Regülatör halatı takılması.

•         Regülatör sivici.

•         Pano eksiklerinin giderilmesi.

•         4 adet Kabin paten blokları değişimi

•         4 adet kabin paten değişimi.

•         4 adet karşı ağırlık paten blokları değişimi.

•         1 takım kurt ağızı (fren blokları) değişimi.

•         Makine dairesi ve kuyu dibi mantar stop

•         Kabin aydınlatması, kabin acil aydınlatması, fan, telefon

•         12v,l,2Aakü.

•         Tüm manyetik tüp ve mıknatıs grubu, t bayraklar.

•         Kuyu dibi revizyon seti.

•         Kuyu aydınlatma.

•         Kapı altları k

•         Kabin üstü korkuluk.

•         Kabin üstü revizyon kutusu kapağı.

•         Çalışmayan tüm kasetlerinin değişimi.

•         Kabin tabanı değişimi.

•         Kabin tavanı flexi glass.

•         Kuyu dibi suyunun çekilmesi.

•         Diğer gerekli tüm eksiklerin tamamlanıp çalışır vaziyette teslimi.

•         Mavi etiket alınması.

3.                                        MUAYENE ŞARTLARI

3.1.                                Muayene   sırasında Firma elemanı hazır bulunabilir, bulunmaması halinde Firma muayene sonucunu kabul etmiş sayılır.

3.2.    Kurulan sistemler tüm elemanları ile göz muayenesine tabi tutulacak ve kontrol sonucunda hiçbir elemanında kırık, çatlak, ezik, boya hatası vb. hiçbir uygunsuzluk olmayacaktır.

3.3.                                 Muayene   esnasında dizayn ve imalat hataları sebebiyle oluşabilecek kazalardan Firma sorumlu olacaktır.

3.4.    Montaj ve demontaj firma tarafından yapılmalıdır.

5. GARANTİ ŞARTLARI

5.1. Tüm aksam /cihazları ve montaj işçiliği ile en az 1 ay garantisi olmalıdır. Garanti süresi içinde imalat, montaj, malzeme, yazılım hatalarından kaynaklanan arızalar ve sistem elemanlarının uyumsuzluğu sonucunda oluşan arızalar garanti kapsamındadır.

 

2/3

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim