T.C. ^
SAĞLIK BAKANLIĞI SAKARYA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sakarya Ünversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
k* v*,.
Sayı : 83529411-10//472
Konu : Teklif vermeye Davet (Doğrudan Teinin) 03.04.2020
Hastanemizin ihtiyacı olup ilişikte sunulan “Teklif Vermeye Davet ile Teknik Şartnamede” cinsi, miktarı ile teknik özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin ihale ile satın alınacaktır.
İlgili malzemelere ilişkin teklif fiyatlarınızı; proforma fatura veya kurumunuza ait teklif mektubunuzu kullanarak fiyat vermeniz rica olunur.
TEKLİF VERMEYE DAVET
(Doğrudan Temin) Namık Ç0T
İdari ve Mali İşler Müd.Yrd.
S.No |
Malzeme/İşin Adı |
UBB KODU |
Miktarı |
Birimi |
Tes. Tarihi |
Birim Fiyat TL |
Toplam Fiyat TL |
1 |
Asansör Revizyonu (Mavi Etiket) |
|
2 |
Adet |
|
|
|
|
TOPLAM |
|
İdari Şartlar:
1 .Fiyatlar KDV Hariç verilecektir.
2. Vereceğiniz fiyat idaremize teslim fiyatı (Kargo, Nakliye vb.) eklenerek verilmelidir.
3. Piyasa Fiyat araştırma mektuplar 06.04.2020 10:00:00 'a kadar kurumlunuza ulaştırılmalıdır.
4. Marka ve Teslimat süresi belirtilecektir.
5. Varsa; teklif edilen malzemeye ait UBB KODU mutlaka belirtilecektir. Tekliflerde firma tanımlayıcı numara ve bayi tanımlayıcı numara belirtilecektir. Tekliflerde Vergi numarası belirtilmesi zorunludur.
6. Ödeme en geç 150 ( YÜZELLİ) gün içerisinde yapılacaktır.
7. İdaremiz teklif edilen fiyatların neticesine göre numune isteyebilir.
8. İdaremiz en düşük fiyatı kabul etmek zorunda olmayıp; malzeme seçiminde verimlilik, kalite, malzemenin nevine göre satış sonrası hizmet ile ilgili kriterleri de değerlendirir.
9. Stok olmaması, koşulların sağlanamaması gibi durumlarda ise Teklif veremiyoruz veyahut Stok yok ibareli ve kaşe imzalı dönüşlerin yapılması piyasa araştırması yapıldığının belgelendirilmesi adına öneme sahiptir.
10. Teklif veren firmalar teklif ettikleri malzemenin teknik şartnameye uygıın olduğunu kabul etmiş sayılır.
11. Numune değerlendirilmesi yapılmayan durumlarda muayene kabul aşamasında malzemenin teknik şartnameye uygunluğu muayene kabul komisyonunca değerlendirilir.
12. Uygun görülmeyen malzemelerin alımı yapılmayacaktır.
13. Hastane Yönetiliciliğimiz firmanın teknik şartnameye uygun teklif vermemesinden dolayı hiçbir hukuki sorumluluğu kabul etmeyecektir.
14. Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Mali Hizmetler Kurum Başkan Yardımcılığının 23.02.2016 tarih ve 19617613 sayılı yazısına istinaden TİTUBB üzerinden barkod eşletirilmelerini yanlış,hatalı yapan firmalara yanlış eşleştirmeden kaynaklanan doğacak zararlar rücu edilecektir.
Adres : Adnan Menderes Cad. Sağlık Sk. NO. 193 K.l Satın Alma Birimi Adapazarı/SAKARYA (Merkez Kampüsü) "Tel: 0264 888 40 58 (SABİT) 444 54 00 (SANTRAL)
(Dahili:) Bilgi İçin: DİLEK GÜLER Faks: 0264 275 67 40"
E-mail: Doğrudan temin için: seahdogrudantemin@gmail.com
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
ASANSÖRLERİN REVİZYONU (MAVİ ETİKET) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. KONU:
1.1. Bu teknik şartnamede T.C Sağlık Bakanlığı Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi “İdare”, asansörlerin revizyonu için istekliler “Firma” olarak adlandırılacaktır.
Bu Teknik Şartname, İdarenin Merkez Kampüslerindeki 13-14 nolu asansörlerin revizyonunu (ibs¥İ etiket) kapsamaktadır.
2. TEKNİK ÖZELLİKLER:
2.1. Revizyon kapsamında 2 adet asansörün yıllık kontrolü sırasında tespit edilen uygunsuzluklardan kontrol raporlarında sarı ve kırmızı olarak ifade edilen tüm uygunsuzluklar giderilecektir. Asansörlerde tespit edilen uygunsuzluklar ekte verilmiştir. (Ek: Asansör Periyodik Kontrol Raporları).
2.2. Uygunsuzlukların giderilmesi için gerekli tüm yedek parça, parça, malzeme ve işçilik firma tarafından karşılanacaktır.
2.3. Çalıştırılacak firma elemanlarının can güvenliği gerek iş mahallinde gerekse ulaşım esnasında firmaya aittir. Firma, bünyesinde çalıştırdığı personelin sosyal güvenlik sigortalarım yaptırmak zorundadır. Firma iş mahallinde iş güvenliği tedbirlerini almakla yükümlüdür. Yüklenici hiçbir ihtar ve ikaza gerek kalmadan gerekli emniyet tedbirlerini zamanında alma ve kazalardan korunma yöntemlerini işçilerine öğretmekle yükümlüdür. Bu itibarla hizmetin ifasında, gerek ihmal, dikkatsizlik ve tedbirsizlikten ve gerekse ehliyetsiz işçiler çalıştırmaktan veya herhangi bir sebeple vuku bulabilecek tüm kazalardan yüklenici firma sorumludur.
2.4. Firma tarafından temin edilen ve montajı yapılan yedek parçalar ve montaj işçiliği firmanın en az 1 (bir) yıllık garantisi altında olacaktır.
2.5. Firma tarafından sökülen parça ve malzemeler İdareye teslim edilecektir.
2.6. Firma bu işte alt yüklenici kullanmayacaktır.
2.7. Firma teklif vermeden önce asansörleri yerinde görecek ve Asansör Periyodik Kontrol Raporlarına göre detaylı inceleme yapacaktır. Firma gerektiğinde, İdare yetkilileri ve asansör kontrol firmaları ile irtibata geçecektir.
2.8. Firma; asansör kurulumu, bakım ve onarımında tecrübeye sahip olacaktır. Referans listesini teklifi ile birlikte sunacaktır.
2.9. İş bitiminde asansörlere mavi etiket alma işi ve bedeli firmaya ait olacaktır. Muayene kuruluşu tarafından yapılacak kontroller sırasında çıkabilecek uygunsuzluklar firma tarafından hiçbir ücret (malzeme, işçilik vs.) talep etmeksizin yapılacaktır.
2.10. Firmanın TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi olacaktır. Firmanın en az bir servis teknik sorumlusu, en az iki teknik bakım personeli olacaktır. Servis teknik sorumlusunun, makina veya elektrik veya elektrik-elektronik veya mekatronik alanlarında mühendislik/teknoloji fakültelerinin birinden mezun olması gerekir.
2.11.255724171/02 kiniklik nolu asansörün kumanda panosu değişimi, flexible ve kilit tesisatı değiştirilmesi.
3. MUAYENE ŞARTLARI
3.1. Yapılan işlemler “Asansör Periyodik Kontrol Raporları” üzerinden kontrol edilecektir.
3.2. 4 adet asansörün ekte verilen periyodik kontrol raporlarında, sarı ve kırmızı olarak ifade edilen tüm uygunsuzluklarının giderilmesi ve tüm asansörlere mavi eti (asansör kullanılabilirlik belgesi) alınması halinde işin kabulü yapılacaktır.
3.3. Firmamn montaj işçiliği göz muayenesine tabi tutulacaktır. Göz muayenesi sonucunda, takılan hiçbir parçada kırık, çatlak, kaçıklık, sallanma vb. uygunsuzluk olamayacaktır.
3.4. Mavi etiket için birim kontrol (SRK firması ile yapılan işler için) harcamalar firmaya aittir.
4.1. Bu şartname kapsamındaki işlerin yapılması (mavi etiket alımı dahil) sipariş onayına müteakip 35 iş günü içerisinde olacaktır.
Has'*neS
2/2
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|