• İhale No
    2011/209368
  • İhale Adı
    ASANSÖRLER PERİYODİK BAKIMI
  • Sektör
    İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Ocak 2012 11:00
  • İdare
    Çankırı Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Çankırı
  • İşin İli
    Çankırı
  • Yayın Tarihi
    06 Ocak 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ASANSÖRLER PERİYODİK BAKIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Ç a n kır ı D e v let H a st a nesi
Asansörler periyodik bakımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale
usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/209368
1-İda re nin
a) Adresi : Aksu Mahallesi Öğretmenler Sokak No : 11 18200 Çankırı
b) Telefon ve faks numarası : 3762131098 - 3762128538
c) Elektronik Posta Adresi : cankiridhsatinalma18@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
Çankırı Devlet Hastanesi Ana bina ve ek binada bulunan 8 kalem
b) Yapılacağı yer : Asansör için Ana Bina Adresi : Aksu Mahallesi Öğretmenler Sokak No :
11 Çankırı, Ek Bina Adresi : Kırkevler Mahallesi Kastamonu Caddesi
Halk Eğitim Merkezi Binası Yanı No : 7 Çankırı
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(oniki) aydır
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Aksu Mahallesi Öğretmenler Sokak No : 11 18200 Çankırı
b) Tarihi ve saati : 18.01.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
İhaleye katılan firmalar aşağıda belirtilen belgeleri ihale dosyasında sunmalıdır.
İhaleye katılan firmalar 15 Şubat 2003 tarih ve 25021 sayılı Resmi Gazete'de yayınlanan Asansör yönetmeliğinin bakımla ilgili 23.maddesi gereğince ;
a)Anlaşma yapılan firma, asansörü imal eden asansör firması veya onun yetkili servisi olabileceği gibi, bir başka asansör firması veya onun yetkili servisi olabilir. Ancak garanti süresince aylık bakım ve servis hizmetleri için anlaşmaya bağlanan firma muhakkak asansörü imal eden asansör firması veya onun yetkili servisi olmalıdır. İlgili yönetmelik gereğince; Asansör firmaları dışındaki yetkili servisler durumlarını belgeleyen Yetkili Servis belgesini ihale evrakı ile birlikte vereceklerdir.
b)Firma bünyesinde çalıştırmış olduğu veya anlaşmalı çalıştığı Elektrik-Elektronik veya Makine Mühendisi için
“Serbest mühendislik ve müşavirlik belgesi(SMM)” ile “büro tescil belgesi” vereceklerdir. c)Firma yönetmelik gereği “Hizmet yeterlik belgesi” verecektir.
d)Asansör bakımı yapan firma “Sanayi ve Ticaret Bakanlığı satış sonrası Hizmet Yeterlik Belgesi “olacaktır. e)Noter tasdikli imza sirkülerini veya vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza sirkülerini ekleyeceklerdir. f)Firmanın ISO 9001 belgesi olacaktır.
g)Firmanın Ticaret odası kaydı ve faliyet raporu olmalıdır. h) Firmanın H modülü CE belgesi olmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çankırı Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi ( Adres : Aksu Mahallesi Öğretmenler Sokak No : 11 Merkez / Çankırı ) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 40 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini bedelini T.C Ziraat Bankası Çankırı Şubesin 'deki
13908241-5001 nolu Döner Sermaye Saymanlık hesabına ( IBAN : TR88 0001 0000 6913 9082 4150 01 ) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta
yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çankırı Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim