• İhale No
    2011/141562
  • İhale Adı
    ASANSÖRLERİN PERİYODİK BAKIMI (11 AY SÜREYLE) HİZMET ALIMI İHALESİ YAPILACAKTIR
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Ekim 2011 14:00
  • İdare
    ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(EÜAŞ) Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kütahya
  • İşin İli
    Kütahya
  • Yayın Tarihi
    27 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ASANSÖRLERİN PERİYODİK BAKIMI (11 AY SÜREYLE) HİZMET ALIMI İHALESİ YAPILACAKTIR

EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
Aşağıda özellikleri belirtilen hizmet alımı açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası                 :  2011/141562
1 - Teşekkülün;
a) Adresi                                    :  EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğü P.K:8 Seyitömer/KÜTAHYA
b) Telefon ve Faks Numarası    :  0–274–248 56 60 (Pbx)  Fax: 0–274- 248 56 65
c) Elektronik Posta Adresleri     :  www.euas.gov.tr & www.somtes.gov.tr
2 - İhale konusu işin:
a)
 
SIRA NO
ASANSÖRÜN ADI
YÜK KAPASİTESİ
VEYA İNSAN SAYISI
DURAK SAYISI
MİKTAR
1-
IV. Ünite kazan asansörü
2000 Kg. veya 25 kişi
8
1 Adet
2-
IV. Ünite insan asansörü
4 kişi
4
1 Adet
3-
İşletme binası insan asansörü
4 kişi
4
1 Adet
 
b) Teslim Yeri                           :  EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Seyitömer/ Kütahya
c) İşin Süresi                             :  Yer teslim tarihine müteakip, 11 (Onbir) ay’dır.
d) Dosya No                              :  Ticaret 2011 / 55
e) İhale Usulü                            :  Açık İhale
3 - İhalenin;
a) Yapılacağı Yer                       :  EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğü İhale Komisyonu toplantı Odası
b) İhale Tarihi ve Saati               :  13.10.2011 günü Saat: 14.00
4 - İhaleye Katılma ve istenilen Belgeler:
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda belirtilen belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir.
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına veya ilgili Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
d) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif mektubu,
e) Bu şartnamede belirlenen geçici teminat,
f) İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve içeriği şartnamede belirlenen ortak girişim beyannamesi
g) Vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekâletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
h) İhale dokümanının satın alındığını gösterir belge,
ı) Yer Görme Belgesi
i) İş Deneyim Belgeleri:
İsteklilerin, ilk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet alımlarıyla ilgili yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin olarak iş deneyimini gösteren belgeleri vermeleri zorunludur. Bu belgenin istekli tarafından teklif edilen bedelin % 30’i oranında ihale konusu hizmet veya benzer hizmetlere ait tek sözleşmede yerine getirilmiş olması zorunludur.
Devredilen işlerde devir öncesindeki veya sonrasındaki dönemde toplam sözleşme bedelinin en az % 80’inin tamamlanması şartıyla, ilk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet işlerine ilişkin belgelerde, iş deneyim belgesi olarak kabul edilecektir.
İş ortaklığında pilot ortağın, istenen iş deneyim tutarının en az % 70’ini, diğer ortakların her birinin ise istenen iş deneyim tutarının en az % 10’unu sağlaması gerekir. Ancak, diğer ortak veya ortakların iş deneyim tutarı toplamı, istenen iş deneyim tutarının % 30’undan az olamaz.
Gerçek kişilere veya iş deneyim belgesi düzenlemeye yetkili olmayan her türlü kurum ve kuruluşa bedel içeren tek bir sözleşmeye dayalı olarak gerçekleştirilen işlerde, iş deneyim belgesi düzenlenemez. Bu durumda, bitirilen işlere ilişkin iş deneyiminin belgelendirilmesinde aşağıdaki esaslar uygulanır:
(a) Yurtdışında gerçekleştirilen işler hariç yukarıda belirtilen işlerde; sözleşme ve bu sözleşmenin uygulanmasına ilişkin olarak 213 sayılı Vergi Usul Kanununun ilgili hükümleri çerçevesinde düzenlenen; fatura örnekleri veya bu örneklerin noter, yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya vergi dairesi onaylı suretleri veya serbest meslek makbuzu nüshaları ya da bu nüshaların noter, yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya vergi dairesi onaylı suretleri, personel çalıştırılan işlerde o işe ait sosyal güvenlik prim ödemelerini gösteren belgeler, iş mevzuatının zorunlu tuttuğu hallerde ise, ayrıca ilgili sigorta müdürlüğünden alınan işyeri bildirgesi iş deneyimini gösteren belgelerdir. Aday veya istekli, iş deneyimini gösteren bu belgeleri teklifi kapsamında sunar. Bu maddede belirtilen işler için iş deneyim belgesi düzenlenmiş olsa bile, ihale komisyonunca dikkate alınmayacaktır.
(b) Yurt dışında gerçekleştirilen işlerde, o ülkenin resmi kurumları tarafından düzenlenmiş iş deneyimini gösteren belgeler veya sözleşme ve bu sözleşmeye bağlı olarak düzenlenen fatura örnekleri veya fatura örneğinin o ülkenin yetkili makamları tarafından onaylı suretleri ya da fatura dengi belgeler iş deneyimini gösteren belgeler olarak kabul edilir.
Bu kapsamda sunulan belgelerin, o ülke mevzuatına göre düzenlenmesi, sözleşmede; iş sahibinin adı ve soyadı veya unvanı, işin yapıldığı yer ve iş tanımı, yüklenicinin adı ve soyadı veya ticaret unvanı, sözleşme bedeli ve tarihi ile işin bitim ve/veya kabul tarihinin gösterilmesi zorunludur.
j)
- İstekliler teklifleri ile birlikte Sanayi ve Ticaret Bakanlığı veya yetkili kıldığı merciden “Asansör Bakım Firması Belgesi”ni birlikte vermek zorundadır.
- İstekliler teklifleri ile birlikte Çalıştırdıkları mühendisler için kendi firmaları adına çıkarılmış “Serbest Mühendislik ve Müşavirlik Belgesi” (Elektrik Mühendisleri Odası ve Makine Mühendisleri Odasından ayrı ayrı olacaktır.) vermek zorundadırlar.
- İstekliler teklifleri ile birlikte TSE hizmet yeterlilik belgesi.
- İstekliler teklifleri ile birlikte asansör bakım işleriyle ilgili referansları.
Benzer İş: Her Türlü Asansör Bakım İşleri
5 - İhale Dökümanı:
a) EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğü adresinde görülebilir ve istenildiği takdirde KDV Dâhil 50,-TL (Y.Elli Türk Lirası) Bedeli mukabili bu adresten temin edebilirler. İhaleye teklif verecek isteklilerin İhale dokümanı satın almaları zorunludur.
b) Firmalar ihale doküman bedelini Müdürlüğümüz veznesine veya Kütahya Vakıflar Bankası Şubesi neznindeki TR89 0001 5001 5800 7281 1575 49 IBAN no’lu hesaba yatırıp doküman bedelinin yatırıldığını gösterir makbuz karşılığı elden veya tebligat adresi, telefon, fax numarası,  vergi dairesi ve vergi numarasını gösterir kaşeli ve imzalı yazı ile istenebilir.
6 - Teklifler ihale günü 13.10.2011 günü saat 14.00’e kadar EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Muhaberat servisi’ne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postadaki gecikme nedeni ile geç gelen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
7 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 Takvim günü olacaktır.
8 - Bu İhaleye sadece yerli istekliler katılabilir. Yabancı firmalar ile ortaklık yapan yerli firmalar bu ihaleye katılamazlar.
9 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
10 - Konsorsiyumlar bu ihale konusu iş için teklif veremez.
11 - Teklif zarfları ihale günü saat 14.00’de EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğünde katılımcılar huzurunda alenen açılacaktır.
12 - İş bu ihale 4734 sayılı kanunun 3. maddesinin (g) bendi kapsamında 04.12.2008 tarih 27074 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan “EÜAŞ Genel Müdürlüğünün 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 3.maddesinin (g) bendi kapsamında yapacağı Mal ve Hizmet alımı kapsamındaki yönetmelik” usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.
7233/1-1

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim