• İhale No
    2142624
  • İhale Adı
    ASANSÖRLERİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    17 Kasım 2020 12:00
  • İdare
    Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    12 Kasım 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

 

YAKLAŞIK MALİYET TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih

: 12/11/2020

Teklif No

:

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Erdinç ADIYAMAN  (Satınalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

:

Firma Tel & Faks & E Posta

:

Yetkili Adı Soyadı

:

 

Sayın ……………………………………………………………………………………………………………….

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim Tarihi

1

 

ASANSÖRLERİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (1 AYLIK 12 DÖNEM)

47

ADET

 

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

                     

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren  Bursa İl Sağlık Müdürlüğü  Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 17/11/2020 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır.  SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

:

NOT

:

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

 

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

     

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

 

Erdinç ADIYAMAN

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 

NOT: Teklifi verilen ürün "Ürün Takip Sistemi (ÜTS)" kaydı bulunması zorunludur.

 

 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

ASANSÖR YEDEK PARÇALI BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

Madderl İşin Tanımı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesine ait Ana Bina 11 adet, Kadın Doğum Binası 12 adet, Kalp Merkezi Ek Binası 9 adet, Dörtçelik Akıl ve Ruh Sağlığı Hastanesi 6 adet, Nilüfer Ek Binasına ait 4 adet, Osmangazi Ek Binaya ait 5 Adet, toplam 47 adet asansörlerin 01.01.2021-31.12.2021 tarihleri arası ayda bir defa olmak üzere parça dahil periyodik bakım ve onarımlarının yapılması işinin, aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir.

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

Otis, Uzbir, Ema, Omak.Mikel

Asansör

47

12

 


 

Madde:2.İşin kapsamı.

Aylık bakımlarda idare tarafından yaptırılması istenen; bakım, temizlik ve kontroller aşağıda belirtilen "Periyodik Bakım Esasları " dâhilinde yapılacaktır.

TAHRİK SİSTEMİ:

A.C. tahrik motor yataklarının kontrolü, yağ ikmalinin yapılması.

A.C. tahrik motor içinin elektrik süpürgesi ile temizlenmesi.

Tahrik ve yardımcı kasnakların kontrolü, tahrik makinesi yağının değiştirilmesi.

Tahrik makinesi karşı yatağının kontrolü ve yağ ikmali.

Tako jeneratör kömürlerinin kontrolü ve temizliği.

Makine dairesinin temizliğinin yapılması.

KUMANDA TABLOSU:

Tablo içindeki cihazların ve diğer akşamı elektrik süpürgesi ile temizlenmesi.

Tablolarının filtrelerinin temizlenmesi (varsa)

Termik ve mekanik şalterlerin kontrollerinin yapılması.

KAT KAPILARI:

Kat kapılarının her katta çalışma kontrolünün yapılması.

Kapıların kilit, kontak, askı makarası ve halatlarının kontrolünün yapılması.

Kat kapılarının ray, eşik ve aksesuarlarının genel temizliğinin yapılması.

KABİN VE AKSESUARLARI:

Kapı makine ve motoru ile kabin üstü aksesuarların temizliği.

Oto. Kapı Mak. Motoru yataklarının yağ kontrolü.

Oto. Kapı Mak. Motoru kayış, halat ve kontaklarının kontrolü.

Fotosel detektör ve emniyet çıtasının fonksiyon kontrolü.

Kapı sıkıştırma, paraşüt ve diğer emniyet kontaklarının kontrolü.

Kabin paten ve kılavuz tekerleklerinin kontrolü ve ayarı.

Kabin taban kontaklarının kontrolü.

Kabin içi kumanda, aydınlatma, havalandırma sistemlerinin kontrolü.

Kabin üstü saptırma kasnağının (varsa) yataklarının yağlanması.

Kabin içi diafon, alarm ve telefon sistemlerinin kontrolleri.

KUYU ÜNİTELERİ VE RAYLAR:

Kuyudaki elektrik ve kontrol şalterinin kontrolü.

Kabin ve karşı ağırlık raylarının gaz ile temizlenmesi, gerekiyorsa yağlanması.

Ray, konsol, mesnet ve aksesuarların temizlenmesi.

Kuyu dibinin temizliğinin yapılması.

Denge zinciri ve kasnağının (varsa) kontrolü ve yataklarının yağlanması.

Hidrolik tamponlar (varsa) yağ ikmali.

Kuyu aydınlatmasının kontrolü.

Kuyu dibi stop şalterlerinin ve regülatör kontaklarının kontrolü.

Karşı ağırlık paten veya kılavuz tekerleklerinin kontrolü.

Karşı ağırlık saptırma kasnağının (varsa) yataklarının yağlanması.


 

ÇELİK HALATLAR:

Çelik halat bağlantı noktalarının kontrolünün yapılması.

Çelik halatların (tipine göre) gerekiyorsa yağlanması.

PİS KUMANDA:

Dış kumanda fonksiyon kontrolünün yapılması

Dış kumanda düğmeleri, ok, gonk, sinyal ve dijital panellerinin kontrolü.

HIZ REGÜLÂTÖRÜ:

Regülâtörlerde kontak, halat ve çalışma kontrollerinin yapılması.

Kabin ve karşı ağırlık hız testinin yapılması.

MADDE 3: Aylık bakım ve onarımlarda firmanın uyması gereken kurallar.

•        İhale süresi, ihale tarihinden itibaren o yılın sonuna kadardır. "İdare" isterse ihale süresini uzatma yetkisine sahiptir.

•        Asansörlerin bakımları; ayda bîr defa olmak üzere, "İdarenin" teknik personeli nezaretinde "Yüklenici" firma tarafından yapılacak. "Bakım Çizelgeleri" üç nüsha olarak hazırlanacak ve "İdare" personeli ile "yüklenici" firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacak. Bakım çizelgesinin imzalı bîr nüshası "teknik servise" verilecek, bir nüshası "muayene kabul birimine" diğer nüsha da firmaya verilecek.

•        "Yüklenici", sözleşme yaptığı yıl içerisinde asansörlerin, asgari her ay bir defa olmak üzere bakımını yapmak zorundadır. Bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.

•        Bakım zamanını dışında çıkabilecek muhtemel bir arıza halinde, bu durum "İdarenin" yetkili teknik personeli tarafından derhal "Yüklenici" firmaya bildirilecek, mesai saatleri dâhilinde olmak üzere, "yüklenici" firma ihbarı aldıktan sonra en geç 2 saat içerisinde iş yerine gelerek asansörün arızasını giderme çalışmasına başlayacaktır. Asansörün arızasınm, "Yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş, belli bîr nedenden dolayı giderilememesi gibi uzun süreli hallerde "Yüklenici" durumu "idareye" bildirecek ve ek süre talebinde bulunacaktır. "Yüklenicinin" "İdare" tarafından yapılacak arıza ihbarlarına belirtilen sürede, üç kere icap etmemesi halinde "İdare" "Sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

•        Firma parçaları temin edebileceğine dair yazılı bir taahhüt de bulunmalıdır. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan motor ve sürücü fiyatlarını idareye bildirecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Asansörlerin yeniden yapılması veya değiştirilmesi gerekecek parçalar hakkında aşağıdaki sekil uygulanacaktır.

1.      Belirtilen işler yapılırken, "Yüklenici" tarafından yapılan işin cinsini, çalışılan süreyi bildiren 3 (üç) kopyalık iş fişi tanzim edilecek, işin bitiminde İmzalı bir kopyası "Hastane idaresine" bira kılacak,2. kopyası muayene kabul birimine hak ediş yapılabilmesi için bırakılacak. "Hastane idaresi" tarafından imzalanacak olan üçüncü kopya da "Yükleniciye" iade edilecektir.

2.      Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

3.      Asansör bakım faturası, her ay yapılacak olan bakım işinin bitiminde, aylık olarak tanzim edilecektir.

4.      "İdare" "Yüklenicinin" sorumluluklarım yerine getirmemesi halinde "Sözleşmeyi" tek taraflı olarak feshedebilir. "Yüklenicinin" kesin teminatı gelir kaydedilir ve bu durumda idare başka bir "Yüklenici" ile yeniden sözleşme yapabilir.

5.      Yüklenici işin verildiği tarihten itibaren İlk on beş gün için de Asansörlerin ilk bakımlarını yapacak ve İdare tarafından verilen bakım planlarına uyacaktır.

6.      Arızalı parçaların yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.

7.      Asansörlerin bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

8.      Sonradan doldurularak gönderilen bakım çek listeleri kabul edilmeyecektir.

9.      Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

10.  Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Çıkan parçalar idareye teslim edilecek. Sözleşme sonunda idarenin uygun gördüğü parçaların bertarafı firma tarafından yapılacaktır.

11.  Firmanın düzenleyeceği periyodik bakım formlarında, firmanın yetki belgeli Makine Mühendisinin onayı olacaktır.

12. 

       
   
 

Aylık periyodik bakımlar, idarenin hasta, ziyaretçi ve personel trafiğinin yoğun olmadığı,


 

hizmetin en az aksayabileceği saatlerde yapılacaktır.

13.  Asansörlerin yedek parça değişimi, hizmeti aksatmayacak şekilde yapılacak yerli ürünlerde 3 iş günü, ithal ürünlerde 10 işgününü geçmeyecektir.

14.  Herhangi bir parçanın değiştirilmesine, yenilenmesine veya tamir edilmesine ilişkin tüm kararlar hastana İdaresinin onayı alındıktan sonra yapılacaktır.

15.  Firma arızalı parçayı orijinal yedek parça ile değiştirilecektir.

16.  Orijinal kullanılmayan yedek parçalardan kaynaklı doğacak tüm maddi ve hukuki sorumluluk firmaya ait olacaktır.

17.  Periyodik olarak veya kullanıcıdan kaynaklı olsa bile tüm arızalanan parçalar (motor ve sürücüler hariç) firma tarafından temin edilerek ücretsiz olarak değiştirilecektir.

18.  Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi iki (2) saat il dışı ise on iki /12) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. İklim ve yol durumunun uygun olmadığı durumlarda arızaya 24 saat içerisinde müdahale etmek zorundadır. Arızanın acili yetine hastane idaresi (teknik servis sorumlusu, cihazı kullanıcı birim sorumlusu)karar verir.

19.  Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

20.  Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

MADDE 4: "Yüklenici11 firmadan istenen belgeler

1)   Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.

2)    Asansörün her türlü bakımını ve anzasını giderecek taahhütname

3)    Sanayi ve Ticaret Bakanlığımın 20 Aralık 1995 tarihinde ve 22499 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Asansör Yönetmeliği gereklerine dair belgeler (Büro tescil ve satış sonrası hizmet yeterlilik belgeleri)

4)    Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu îhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

5)     Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır. Sözleşme süresinde personel değişikliği olursa idareye yazılı olarak bildirilecektir.

6)    Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle ( Hek, arıza vs.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak İsterse, yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.

7)    Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.

8)    Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep İçin fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçalan temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

9)    TS 2168 ve TS 10922 Standartlarında yer alan Asansör Bakım Kurallarına uygun bakım prosedürü uygulanacaktır.

10)   Yedek parça fiyat listesi (2021 yılı için)

11)   Bakım sırasında asansör kapılarına bakım yapıldığına dair bilgilendirme tabelaları takılacaktır.

12)    Yüklenici tüm binalarımızda hastane teknik personelinden ikişer kişiden az olmamak üzere asansör sayısını dikkate alarak belirleyeceği sayıda kişiye acil durumlarda kurtarma çalışması konusunda eğitim verecektir. Verilen eğitim tutanakla kayıt altına alınacaktır. Ayrıca kurtarma çalışmalarını içeren talimatı hazırlayacak, kurtarma çalışmasını yapacakların kolaylıkla görebilecekleri yerlerde muhafaza edecektir. Yüklenici eğitim alan kişilerin değişmesi halinde yeni görevlilere eğitim verilmesini sağlayacaktır.

13)    Firmanın malzeme ve ekipmanlarını muhafazası için idare yer gösterecek, bu alan dışında firmaya ait malzeme bırakılmayacaktır. Makine daireleri boş ve temiz tutulacaktır.

MADDE 5: Asansörlerin Yıllık Kontrolü

Yüklenici firma asansörlerin yıllık kontrol tarihinden önce ilgili standartlara göre yeşil etiket hariç (kırmızı, sarı vb.) etiket almaması için gerekli malzeme listesini ve teknik şartnamesini İdareye bildirilerek, kontrol tarihinden önce, idare tarafından malzeme temini yapıldıktan sonra firma tarafından yerinde uygulama yapılacaktır. Kırmızı veya diğer etiket alması durumunda firma en kısa zamanda gerekli çalışmaları yaparak asansörü yeşil etikete uygun hale getirmelidir.

 
 

A tipi muayene kuruluşuna yaptırılacak yıllık kontrol ücretleri firma tarafından ödenecektir. Kontrollerde gecikme vb., uygunsuzluk durumunda cezaya girilmesi durumunda idaremize kesilecek olan para cezası firma tarafından ödenecektir.

SIRA

NO

BULUNDUĞU BİNA

ASANSÖR

KAPASİTE

DURAK

ÜRETİM

MARKASI

(KG)

SAYISI

YILI

1

ANA BİNA

Otis

1600

5

2001

2

ANA BİNA

Otis

1600

5

2001

3

ANA BİNA

Otis

1600

7

2001

4

ANA BİNA

Otis

1600

7

2001

5

ANA BİNA

Otis

1600

7

2001

6

ANA BİNA

Otis

1600

7

2001

7

ANA BİNA

Otis

1600

7

2001

8

ANA BİNA

Otis

1600

7

2001

9

ANA BİNA

Otis

1250

7

2001

10

ANA BİNA

Otis

1250

7

2001

11

ANA BİNA OTOPARK

Uzbir

630

4

2001

12

KADIN DOĞUM EK BİNA

Uzbir

1650

7

2007

13

KADIN DOĞUM EK BİNA

Uzbir

1650

7

2007

14

KADIN DOĞUM EK BİNA

Uzbir

1650

7

2007

15

KADIN DOĞUM EK BİNA

Uzbir

1650

7

2007

16

KADIN DOĞUM EK BİNA

Uzbir

1250

7

2007

17

KADIN DOĞUM EK BİNA

Uzbir

1250

7

2007

18

KADIN DOĞUM EK BİNA

Uzbir

1250

7

2007

19

KADIN DOĞUM EK BİNA

Uzbir

1250

7

2007

20

KADIN DOĞUM EK BİNA OTOPARK

Uzbir

630

4

2008

21

KADIN DOĞUM EK BİNA OTOPARK

Uzbir

630

4

2008

22

KADIN DOĞUM EK BİNA OTOPARK

Uzbir

630

4

2008

23

KADIN DOĞUM EK BİNA OTOPARK

Uzbir

630

4

2008

24

DÖRTÇELİK RUH HASTALIKLARI HAST

EMA

1600

3

2013

25

DÖRTÇELİK RUH HASTALIKLARI HAST

EMA

1600

5

2013

26

DÖRTÇELİK RUH HASTALIKLARI HAST

EMA

1000

5

2013

27

DÖRTÇELİK RUH HASTALIKLARI HAST

EMA

1000

5

2013

28

DÖRTÇELİK RUH HASTALIKLARI HAST

EMA

1600

6

2013

29

DÖRTÇELİK RUH HASTALIKLARI HAST

EMA

1000

6

2013

30

NİLÜFER EK BİNA

Otis

1600

7

2011

31

NİLÜFER EK BİNA

Otis

1600

7

2011

32

NİLÜFER EK BİNA

Otis

1600

7

2011

33

NİLÜFER EK BİNA

Otis

1000

8

2011

34

KVC EK BİNA

Omak

630

8

2016

35

KVC EK BİNA

Omak

630

8

2016

36

KVC EK BİNA

Omak

630

7

2016

37

KVC EK BİNA

Omak

1600

5

2016

38

KVC EK BİNA

Omak

1275

10

2016

39

KVC EK BİNA

Omak

1275

10

2016

40

KVC EK BİNA

Omak

630

4

2016

41

KVC EK BİNA

Omak

1600

3

2016

42

KVC EK BİNA

Omak

250

2(monşarj)

2016

43

Osmangazi Ek Bina

Mikel

1000

7

2003

44

Osmangazi Ek Bina

Mikel

450

8

2008

45

Osmangazi Ek Bina

Mikel

450

8

2008

46

Osmangazi Ek Bina

Mikel

250

2(monşarj)

2008

47

Osmangazi Ek Bina

Mikel

250

2(monşarj)

2008

 

 

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim