• İhale No
    2011/42243
  • İhale Adı
    ASFALT KATKI MADDESİ (DOP) SATINALMA İŞİ
  • Sektör
    Yakacak Odun ve Kömür Alımları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Artvin Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Artvin
  • İşin İli
    Artvin
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ASFALT KATKI MADDESİ (DOP) SATINALMA İŞİ
Artvin İl Özel İdaresi

ASFALT KATKI MADDESİ (DOP) SATINALMA İŞİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/42243
1-İdarenin
a) Adresi:Çarşı Mahallesi Ticaret ve Kültür Sitesi Kat:2 08000 ARTVİN
b) Telefon ve faks numarası:4662121791 - 4662127638
c) Elektronik Posta Adresi:www.artvinozelidare.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Malzeme Artvin İl Özel İdaresi İktisadi işletmesi bünyesinde Artvin ili Ardanuç ilçesi Naldöken Köyü Arekler Mevkiinde faaliyet gösteren asfalt plenti şantiyesine teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi:Malzeme idarenin denetiminde muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır. Malzeme Artvin İl Özel İdaresi İktisadi işletmesi bünyesinde Artvin ili Ardanuç ilçesi Naldöken Köyü Arekler Mevkiinde faaliyet gösteren asfalt plenti şantiyesine teslim edilecek olup Yükleme, Nakliye ve Boşaltma fiyatlara dahil olacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Artvin İl Özel İdaresi (Çarşı Mahallesi Ticaret ve Kültür Sitesi Kat:1 Encümen Toplantı Salonu ARTVİN)
b) Tarihi ve saati:06.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a) Aday veya istekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Aday veya istekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Aday veya istekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.

İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.

 


4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:


Yüklenici firma malzemeyi teslim etmeden önce ithalatçı ise ithalatçı belgesi, kalite standardı, dağıtımını yaptığı kurum ve gümrük belgelerini; yerli üretici ise ürüne ait kapasite raporu TSE ve ISO ile birlikte diğer üretim belgelerini getirmek zorundadır.



İdareye teklif edilen malzemeye ait üreticisince düzenlenmiş Ürün Bilgi Formu ve yine aynı ürüne ait üreticisince düzenlenmiş Güvenlik Bilgi Formu teklif ekinde idareye verilecektir.


4.3.2.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


İdarece istenilen malzeme katı (granül) olup; idareye teklif edilen malzemeye ait olduğunu gösteren ve akredite bir kurum verilmiş erime ve parlama deneyleri istekli tarafından teklif mektubu ile birlikte idareye verilecektir. Akredite olmayan bir kurum tarafından verilmiş ya da şartname limitleri dışında kalan deney sonuçları kabul edilmez.

İstekli idareye teklif ettiği ürüne ait orijinal ağırlığında olmak kaydı ile üzerinde ürün adı, üreticisi ve üretim standardını ve seri numarasını gösteren bir numuneyi komisyona sunacaktır. Komisyon dikkatine sunulan numune teslim edilecek üründen farklı olmayacaktır.

İdareye bırakılan orijinal ambalajındaki numuneler TCK 10. Bölge Müdürlüğü’nde yaptırılacak deney sonucuna göre fiyat hususu ile birlikte değerlendirmeye tabi tutulacaktır.

İdareye teklif edilen malzemelerin stok ömrü normal hava ve ortam koşullarında minimum 2 yıl olup bu husus üreticisince düzenlenmiş Ürün Bilgi Formu’nda bulunacaktır.

 


4.3.2.3. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İdareye bırakılan orijinal ambalajındaki numuneler TCK 10. Bölge Müdürlüğü’nde yaptırılacak deney sonucuna göre fiyat hususu ile birlikte değerlendirmeye tabi tutulacaktır.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekli idareye teklif ettiği ürüne ait orijinal ağırlığında olmak kaydı ile üzerinde ürün adı, üreticisi ve üretim standardını ve seri numarasını gösteren bir numuneyi komisyona sunacaktır. Komisyon dikkatine sunulan numune teslim edilecek üründen farklı olmayacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Tip1 (Kalker) mıcır ile Yapışma (vialit) ve Soyulma (Nicholson) deneyleri yapılacaktır. Deney sonucunda aşağıdaki formüle değerlendirme yapılacaktır.
A: Teklif değerlendirmesinde kullanılacak olan aşağıdaki yazılı formül sonucu bulunacak olan değerlendirmeye esas teklif birim fiyat;
B: Teklif edilen birim fiyat;
C: Bin kilogram bitüme katılacak katkı miktarı (kg) (verilen numuneye ait deney sonucu bulunacaktır)
A = BxC formulü kullanılarak en avantajlı teklif sahibi bulunacaktır;

Fiyat dışı unsurlar dikkate alınarak değerlendirilmiş teklif bedeli : Binde Kullanım Oranı x Teklif tutarı.



6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Artvin İl Özel İdaresi (Çarşı Mahallesi Ticaret ve Kültür Sitesi Kat:2 ARTVİN) adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Artvin İl Özel İdaresi (Çarşı Mahallesi Ticaret ve Kültür Sitesi Kat:2 ARTVİN)
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Asfalt Katkı Maddesi 3000,00 Kg.