• İhale No
    2011/17904
  • İhale Adı
    Asfalt Plenti (%5 nemde 100 ton/saat kapasiteli)
  • Sektör
    İş Makineleri ve Ekipmanları Alımı, Kiralanması, Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Mart 2011 10:00
  • İdare
    Ordu Özel İdaresi Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ASFALT PLENTİ (%5 NEMDE 100 TON/SAAT KAPASİTELİ) SATIN ALINACAKTIR
Ordu İl Özel İdaresi Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü

Asfalt Plenti (%5 nemde 100 ton/saat kapasiteli)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/17904
1-İdarenin
a) Adresi:Durugöl Mah. Atatürk Bul 191 52200 ORDU MERKEZ ORDU
b) Telefon ve faks numarası:4522332558 - 4522333182
c) Elektronik Posta Adresi:yolulasim@orduozelidare.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:


1 Adet %5 nemde 100 ton/saat kapasiteli Asfalt Plenti


b) Teslim yeri
:İdaremiz Ordu Merkez İlçe Kayabaşı konkasör tesisi sahası
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasından sonra 60 gün içinde tesis çalışır durumda teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:İl Özel İdaresi Sosyal Tesisleri İhale Odası - Durugöl Mah.Atatürk Bulvarı No:191 ORDU
b) Tarihi ve saati:14.03.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler

Teklif edilen bedelin
% 10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belge veya 60 günlük teslim süresi içinde istenilen kapasitede en az 1 (bir) adet Asfalt Plenti imalini geeçekleştirecek kapasitede olacaktır. miktarında üretim kapasite raporunu sunacaktır.

Bu iki belgeden birinin sunulması yeterlidir.

4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,

d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.


4.3.3. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin belgeler:


Otomasyon sisteminde Phoenix Contact /Interbus sistemi veya eşdeğeri kullanılacaktır.Eşdeğer otomasyon sistemi kullanılacaksa;bu otomasyon sisteminin,yüklenici firmanın teklif ettiği plent üreticisinin son 5 yılda imal ettiği ;ihale konusu plentin üretim kapasitesi veya üzerinde en az 5 tesiste başarılı şekilde çalıştığıyla ilgili referansların ihale teklif zarfı içinde verilmesi gerekir.


4.3.4. Kapasite raporuna ilişkin belgeler:


Yüklenici resmi makamlarca onaylı ve geçerli kapasite raporu sunmalıdır.



Bu kapasite raporu,üretici firma tarafından ihale konusu Asfalt Tesisinin üretiminin 60 gün içinde yapılabileceğini göstermelidir.


4.3.5.
4.3.5.1. Kaliteye ilişkin belgeler:
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.3.6. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Tedarik edilecek şu  malzemelere ait teknik dokümanlar ihale teklif zarfı içinde sunulacaktır.Bu dokümanlarda birden fazla ürüne ait bilgi olması halinde;İstekli tedarik edeceği ürünü tam olarak belirten onayladığı bir  listeyi doküman ekinde verecektir.



1-Kurutma tamburunu tahrik eden motor ve redüktör grubu



2-Kurutucu brülörü



3-Agrega kantarı



4-Filler kantarı



5-Bitüm kantarı



6-Karıştırıcı (mikser) motoru ve redüktörü



7-Kuru tip toz tutma filtresinde kullanılacak filtre torbası



8-Bitüm ve yakıt pompaları



9-Hava kompresörü



10-Otomasyon sistemi



11-Tanklarda kullanılacak taşyünü izolasyon malzemesi



12-Boru izolasyonunda kullanılacak "Aluminyum folyo kaplı prefabrik boru"



İhale komisyonu bu dokümanların teknik şartnameye uygunluğunu değerlendirerek yeterliliği tespit edecektir.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


İstenilen veya daha yüksek kapasitelerde Mobil veya Yarı mobil asfalt plentleri



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

10 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Ordu İl Özel İdaresi Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü (Satınalma Servisi) adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İl Özel idaresi Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü (Satınalma Servisi) Durugöl Mah.Atatürk Bulvarı No:191 ORDU
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim