• İhale No
    2019/55852
  • İhale Adı
    ASFALT PLENTİ VE EKİPMANI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    İş Makineleri ve Ekipmanları Alımı, Kiralanması, Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Mart 2019 11:00
  • İdare
    Karabük İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    08 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ASFALT PLENTİ VE EKİPMANI SATIN ALINACAKTIR

KARABÜK ÖZEL İDARESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Karabük İl Özel İdaresi Asfalt Plenti ve Ekipmanı Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/55852
1-İdarenin
a) Adresi : Kartaltepe Mah. Kılıçaslan. Cad. Günaylar İş Merkezi Kat:3-4-5 KARABÜK MERKEZ/KARABÜK
b) Telefon ve faks numarası : 3704151722 - 3704126128
c) Elektronik Posta Adresi : info@karabukozelidare.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Adet Asfalt Plenti Alımı (Montaj Dahil)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü Asfalt Üretim Sahası
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanılacak ve 30 gün içinde teslim yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kartaltepe Mh. Kılıçarslan Cad. Günaylar İş Merkezi Kat:1-3-4 Merkez/Karabük
b) Tarihi ve saati : 11.03.2019 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belge, teknolojik ürün deneyim belgesi veya üretim kapasite raporunu sunacaktır.
Üretim kapasite raporu düzenlemesi :

Firma Yılda en az 5 (beş) adet asfalt plenti üretme kapasitesine (En az 1 tanesi 240 ton/saat kapasiteli) sahip olduğunu belgelendirecektir.

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

-TS EN 536: Yol Yapım Makinaları - Asfalt Karıştırma Tesisleri -Güvenlik Kuralları belgesi
-TS EN 746-2: Endüstriyel Isıl İşlem Teçhizatı – Bölüm 2: Yanma ve Yakıtla Çalışan sistemler için güvenlik kuralları belgesi
-Tasarım, Üretim ve Satış Sonrası Müşteri Hizmetlerini de kapsayan TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Sertifikası

-Asfalt Plenti CE Beyanı,
-Bütün kaynaklı birleştirmeler, ISO 3834-2 (TS EN ISO 3834-2, EN ISO 3834-2, DIN EN ISO 3834-2 v.b.) Metalik malzemelerin Ergitme Kaynağı Kalite Belgesi,
-EN 1090-1 Çelik yapı uygulamaları – Bölüm 1: Yapısal bileşenlerin uygunluk gerekleri, EN 1090-2 (sınıf EXC3) Çelik ve alüminyum yapı uygulamaları – Bölüm 2: Çelik yapılar için teknik gerekler standartları.
-ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi,
-Detaylı olarak hazırlanmış plente ait Türkçe kesit ve görünüş teknik resimleri ile tanıtıcı broşür, kullanma kılavuzu, yedek parça kılavuzu ve elektrik devre şemaları (verilen yedek parça katalogu elektrik devre şemaları, vb bilgiler teknik şartnamedeki tarif edilen plente ait olacaktır.)
-Tekliflerde yer verilen Asfalt Plenti tip ve modeline ait; Mikser Kulesi, Bitüm Tankları, Filtre Bacası, Agrega Dik Elevatörü, Kurutucu, Filler Sistemleri ünitelerinin teknik şartnamede belirtilen standartlara göre statik hesapları.

-Brülör;

Gaz Yakan Cihazlar Yönetmeliği                          2009/142 EC

Elektromanyetik Uyumluluk Yönetmeliği            2004/108/EC

Alçak Gerilim Yönetmeliği                                        2006/95/EC

Makine Yönetmeliği                                             2006/42/EC ye

ve bunların atıfta bulunduğu TS EN 676+A2 standartlarına uygun olduğunu gösterir CE Uygunluk Beyanı ve CE işaretine haiz olacaktır. İstekli CE Uygunluk Beyanı

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Tesis ile ilgili plan ,proje, yerleşim planları , hesaplamalar , kullanılacak malzemelerle ilgili teknik doküman , katalog ve broşürlerin  ihale evrakları ile birlikte sunulması gerekmektedir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Asfalt plenti üretim ve montaj işi


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 1.000 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karabük İl Özel İdaresi- Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karabük İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
19 Şubat 2019

DÜZELTME İLANI

ASFALT PLENTİ VE EKİPMANI SATIN ALINACAKTIR
KARABÜK ÖZEL İDARESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

ASFALT PLENTİ VE EKİPMANI SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2019/55852
1- İdarenin
a) Adresi:Kartaltepe Mah. Kılıçaslan. Cad. Günaylar İş Merkezi Kat:3-4-5 KARABÜK MERKEZ/KARABÜK
b) Telefon ve faks numarası:3704151722 - 3704126128
c) Elektronik posta adresi:info@karabukozelidare.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :08.02.2019 - 3796
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : -
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

-ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi,
Bölümü İlandan Çıkarılmıştır