• İhale No
    2010/521218
  • İhale Adı
    Aşı Şisesi Seti ve Vasat Saklama Seti
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Aralık 2010 10:30
  • İdare
    GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
AŞI ŞİSESİ SETİ VE VASAT SAKLAMA SETİ SATIN ALINACAKTIR

Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü

Aşı Şisesi Seti ve Vasat Saklama Seti
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2010/521218
1-İdarenin
a) Adresi : Bakanlıklar Akay Caddesi 3 ÇANKAYA ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : İdari Şartname için: Genel Müdürlük ; 3124253451 Teknik Şartname için : Pendik V.K.A.E Müdürlüğü ; 2163900600 - Genel Müdürlük: 3124178209- Pendik V.K.A.E Müdürlüğü :2163547692
c) Elektronik Posta Adresi : mucadele@kkgm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : www.kkgm.gov.tr


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pendik Veteriner Kontrol ve Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü- İSTANBUL
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren en geç 120 (yüzyirmi) takvim günü içinde mallar (setler) teslim edilecektir. Malın teslim yeri Pendik Veteriner Kontrol ve Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü Pendik/İSTANBUL’dur.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü Toplantı Salonu Akay Cad. No: 3 Bakanlıklar/ ANKARA
b) Tarihi ve saati : 23.12.2010 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


1) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler



-İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi



-İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi



2) İstekli yetkili satıcı veya temsilci ise buna ilişkin belgeler ( Yetkili satıcı vaya temsilci,satıcısı veya temsilcisi olduğu imalatçı firmanın imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeleri sunacaktır.)

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


1) İstekliler, alım konusu malın özelliğini göz ününde bulundurarak, satış sonrası servis, bakım ve onarım hizmetlerini yerine getireceğine dair taahhüt belgesi verecektir.



2) İstekliler, arızalı veya bozuk çıkan ürünlerin değiştirileceğine dair taahhüt belgesi verecektir.

4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:


A) ISO 9001 Belgesi



B) Teklif edilecek ürünlere ait uygunluk raporu



          (1) Teklif edilecek ürünlere ait uygunluk raporu, Pendik Veteriner Kontrol ve Araştırma Estitüsü Müdürlüğü tarafından verilecektir.



          (2) Pendik Veteriner Kontrol ve Araştırma Estitüsü Müdürlüğünce ürünlere ait uygunluk raporunun hazırlanmasında aşağıdaki kriterler gözönünde bulundurulacaktır.



a) Aşı şişesi setinin uygunluk raporunun hazırlanmasında; ilgili bileşenlerin (aşı şişesi, bromobutil tıpa, damlalık, alimunyum kapak) teknik şartnamedeki bildirilen özelliklere uyup uymadığının kontrol edilmesinin ardından, aşağıdaki kriterler yönünden de kontrolleri yapılacaktır.



aa) Aşı şişelerinin liyofilizasyon stresine olan dayanıklılığı (herhangi bir çatlama kırılma, kopma vb. istenmeyen durumların değerlendirilmesi)



ab) Liyofilizasyonun ardından aşı şişelerindeki vakumun kontrolü.



ac) Numune olarak gönderilen aşı şişesi, tıpa ve alimunyum kapaklar kullanılarak bir kontrol aşı denemesi yapılacak ve liyofilizasyondan sonra minumum 1 ay süre ile birer haftalık aralıklarla aşıdan canlılık sayımı yapılarak stabiliteleri değerlendirilecek ve istenmeyen oranda bir canlılık kaybının olup olmadığına bakılacaktır.



ad) Damlalıkların kalibrasyonları kontrol edilecektir. Bu amaçla deneme aşı üretiminde kullanılan aşı şişelerin ucuna takılan damlalıkların aşı şişelerine hiç bir surette sızdırma yapmadan uygun bir şekilde takıldığı kontrol edildikten sonra, damlalığın ne miktarda aşıyı damlattığı standart sapmalar dikkate alınarak saptanacaktır.



b) Vasat saklama seti için Pendik Veteriner Kontrol ve Araştırma Estitüsü Müdürlüğünde bir sistem çalışması yapılacaktır.



          (3) İstekliler tarafından aşı şişesi setine ait uygunluk raporunun alınabilmesi için Aşı şisesi setinde yer alan ürünlere ait en az 200 numune, en geç ihale tarihinden 45 gün önce Pendik Veteriner Kontrol ve Araştırma Estitüsü Müdürlüğüne teslim edilecektir.



          (4) İstekliler tarafından vasat saklama setine ait çalışma için en geç ihale tarihinden 15 gün önce Pendik Veteriner Kontrol ve Araştırma Estitüsü Müdürlüğüne müracaat edilecektir.



          (5) Numune teslimatı ve sistem çalışması için yukarıda belirtilen tarihlerden sonra yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.



          (6) Teklif edilen ürünlere ait uygunluk raporu, Pendik Veteriner Kontrol ve Araştırma Estitüsü Müdürlüğünce en geç ihale tarihinden 5 gün öncesine kadar isteklilere verilmiş olmalıdır.



          (7) Teklif edilen ürünlere ait uygunluk raporu alamayan istekliler ihaleye katılamaz, katılmış olsalar dahi teklifleri değerlendirilmez.



          (8) Ortak girişim olarak ihaleye girecek isteklilerden; ortaklardan birinin uygunluk raporu almış olması yeterli kabul edilecektir.

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


 



           (1) Teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla numune, teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğraf ayrı ayrı veya birlikte sunulur.



          (2) İş ortaklığında teklif edilen mal esas alınarak ortaklardan biri, birkaçı veya tümü tarafından teklif edilen mala ilişkin olarak ön yeterlik şartnamesinde veya idari şartnamede yapılan düzenleme çerçevesinde; numune, teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğraf sunulur.



            (3) Mala ait kataloglar, fotoğraflar ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren dokümanlarının yetersiz kalması durumunda teklif mektubunda yer alan “…………………..üzere ihale dokümanında yer alan tüm düzenlemeleri dikkate alarak teklif verdiğimizi, dokümanda yer alan yükümlülükleri yerine getirmememiz durumunda uygulanacak yaptırımları kabul ettiğimizi beyan ediyoruz.” ifadesi gereğince malın teknik şartnameye uygun olarak verileceği kabul edilmiş sayılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Her türlü laboratuvar cihazları, benzer iş kapsamında değerlendirilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü Akay Cad.No:3 Kat:4 Oda No:401 Bakanlıklar/ANKARA adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü Akay Cad. No:3 Kat:4 No:401 Bakanlıklar/ANKARA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.





 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AşıŞisesi Seti 400000,00 Adet
VasatSaklama Seti 100,00 Adet