• İhale No
    1607017
  • İhale Adı
    ATFİYE SAATÇİ
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    03 Mayıs 2018 09:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    02 Mayıs 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞUK MÜDÜRLÜĞÜ

Kırşehir Sağlık Bakanlığı - Ahi Evran Üniversitesi Eğilim ve Araştırma Hastanesi

Sayı: 75990205-869 -776                                                                                                                                                                                                                                                                            Kırşehir

Konu: Hizmet/Malzeme Alımı                                                                                                                                                                                                                                                                          2.05.2018

Hasta Adı :                                               ATFİYE SAATÇİ (11053-18) TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğtve Araş-Hast ihtiyacı olan aşağıda cins vc miktan yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulu ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalma birimine fex ile yada elden uSavurmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0J86 213 45 15 Dahili: 1879

Hastanemiz F^tsı: 0386 213 32 31            ^ ^

NOT:Teklif mektupları en geçL^^./Ö.5/2018-Saat: r^_3                 ^                      Kadar Satmalma Birimine Ulaştırılmalıdır.        **

MALZEMENİN C'NSİ

 

 

 

 

 

 

TOPLAM

EKİ : TEKNİK ŞARTNAME

>'QT?                                       teB»n!lnp»ı dfogaPImrteriin.

Ancak mdtaL aamarfl ahi durumun» gSrr kmkaüak mabemr vade Hatada dejlılkilk olabilir. Malumt «avlarının artın »«i durumunda en                                                                       UMU tlrmanm . fazla kullamlan kalem irin Mwadi teklif ettlil fliattan fatla

fcyfl—iha m?Un?ır sdt* f»^p»nwnı fatura ritttkdr. MakattaBirikiri İle BatSnlOk An Eh itinden frt liallnfo Ah—Mlâ

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- TrkJtf Birim Fiyatları KDV Hariç n Türk Unu oUnk verilecektir.

2-        SiliniL kazıntı v» inin kaşe bulunmayan leküflrr değerlendirmeye alınmayacaktır.

3-           Numune lıtenHdigi taktirde numune en kısa (tirede »atınalma birimine gönderilecektir.

4-       UBR                   kapanımda yer alan ürünlerin lek başına UBB kaydı yeterli olmayıp, teldin üreticllthalatçı Firma dışında veren firmalar için , üret kİ* <ya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olmuı g ere kn »ektedir.

5-                Bakanlığıma TKIIK nun 09.01.2017 tarih v* OOÛ34**W« aayıh yazılan gereilnct. UBB kapaamındakl nluaMhr için firmaların - TIBBİ CİHAZ 5 ATİ S YERİ YETERLİLİK BELCELERİNİ de teklifleri 0e birlikle »un malar. genkmektedlr.

6-           lstekliler  listedeki bütün kalendere veya diledikleri kalendere te küf verebilirler.

7-             S3zkonusu   alımla ilgili tün vergl-resira iv harçlar, kargo taııma ve tüm ulaşım giderleri ılj^ela giderleri uhteainde kalan kişl/flrmaya aittir.

S-İdaremiz mallı itm et 1 alıp almamakta veya bir kamını almakla lerhesnlr.Flnmlar teklifverme İde bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-          DcJerien    d İrmemiz kalem kalem . yada lyli» bütünlük an etmesi bakımından toplam fiyat ransın* {Sre yapılabilecektir.

10-              Mabemeier  Depo t t-Ulmldlr. Depoya taşınman Ue 11(111 tüm taşıma v.b.glderier firma)a aittir.

11-       Teklif veren firma S.U.T.hilkümleri gerekince klare tarafından İşlem yapılacağını kabul etmiş taydır.

12- Atımlar Aril ihtiyaclanıuız* yfineiik olduğundan . İdaremiz t arafoıdan ı erilen âl parti aonnuı belirtilen gün İçerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için İdaremiz lipari»! tok taraflı İptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklir vermekle bu hükmü kabul etmiş aaydır.

13-       Alım    uh İninde kalan firma alıma İlişkin olarak düzenleyeceği faturada mabeenıeıln barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda dojru eşleştirilmiş olmasından aortunludur. Geri Sdeme kurumu barkod ve SUT kodlarının cşicşfirilmeal İle ilgili olarak TİTLBB kayıtlarım esas almadığından . hastanemiz İdaresi bu karıdan esas almayacak. anılan kurumun herhangi Ur mrette malzeme barkod ve SUT kodunun do{nı eşleşmediğini tespit ederek (eri Edeme yapmaman halinde oluşan zarar nedeniyle İdare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek. Kdrm e yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş «ayılır.

14- Son teklifverme sûresi içerisinde toslün edilmeyen teklifler değerlendirmeye ahamayarakttr.Flraıalarteklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

15-               Bakanlığımız    T.K.ILK. Balkanlısının 27.11 J0| 5 tarih ve 00015701269 saııh yazılar» gerekince . firmaların teklif edilen ürünbrin satmalma tarihimiz itibariyle Sağlık Bakanlığı (SB.) durumunun uygun elması. hastaya kullanıldığı tarihle ise M F. Dil-A sislrmine kayıtb olması gerekmektedir. Bu nedrnle sutııtalma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurum um uzca yapdacak olup , bellikle hastaya ySnrlik kullanılan malzemelerde teklif edilen barkod numaralından farklı bir barkod numarasına sahip ürünün kullanılman looucu fatura edilen malzemelerin MEDULA ı İst eadne kayıtlı olmadıkı tespit edildiğinde, malıeıne bedelleri İlgili firmanın Sde melerinden kesilerek İlgili has Un e d Soer sermaye hesaplarına geilr kaydedilecektir. Firmalar kuru m um uza teklif vermekle bu hükmün tantanamı kabul etmiş sayılır.

16-           Amrilyat    suna erdikten sonra ameliyatta kullanılan ro ellemelere alt fatura ilgili firma tarafından mutlaka ameliyatın yapıldığı tarih yazılmak suretiyle kesilerek. fatura 5n Urafına hasta adı soyadı. kullanılan malzemelerin adı .SUT kodu, barkod numarası yazılmalıdır. Fatura arka tarafına be ameliyatta kullanıtau malzemelere alt lıarkodlan ekliksiz olarak yapıştınlmalıdır. Barkod aaynı fazla olup fatura arka yüzeyine ıt»nudıgı takrirde İse AA ebatınde boş kağıda kalan barkodlar yapaşnnlarak fatura aslına İliştirilerek hastaneye en geç 7 gün içersinde teılinı edilmelidir. (Eksik barkodlu faturalar teslim alınmayarak, Ogill firmaya resmi yazı İle iade edilecektir. ) Faturanın herhangi Ur sebeple harfaneye geç tealim edilmesi sonucu hastanın taburcu olması durumunda , fatura bedeli SGKya fatura edilen »ez be sSc konutu fatura bedri! ilgili firmaya Sd en meyerek. hastane dfiner lermaye hesaplarına gelir olarak kaydedilecektir. Firma iş bu alım İçin teklif \rrmekie bu hükmü kabul etmiş sayıhr. Alım uhtealnde kalan firma alıma konu olan maluıue yada malzemeleri kullandırdıktan sonra kuHanda*dı£ı malzemelere alt faturalım kesmez, yada kestiği halde idaremize belirtilen süre içerisinde 7 gün O'etli Gün) tealim etmez. yada faturası kargo, posta v.h. dağılanda kay bolur be bu durumb idare ndıin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi. belirtilen zamanda İdaremize leslm edilmeyen fatura bedelkri İle ilgBldc firma idaremizden herhangi bir hak yada alacak talep etmeyecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talebinde bulunmayacağımda İş bu alıma iştirak etmekle kabul etmiş ıayılır.

* TEKNlK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.İMZA VE KAŞE:

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Kırşehir İl Sağlık Müdürlüğü Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Baştabipliğine

SUT KODU: KV4013

Sealin Ajan Şartnamesi

1)      Manuel Vein sealing sistemle uyumlu olarak çalışmalıdır.

2)      Venöz damarların perkütan yolla ven lümeni içerisinden kapatılması işlemi için uygun olmalıdır.

3)      PTFE teslim kateterine yapışmamak (nonadheziv) olmalıdır.

4]      1 cc lik cam ampullerde bulunmalıdır.

5]      Solventinde DMSO içermelidir.

6]      Lazer ışığı ile kürleme sistemine uyumlu olarak çalışmalıdır.

7]      Yüksek yoğunluklu olmalıdır ancak sürekli olarak vermeye uygun akışkanlıkta olmalıdır.

8]      İhaleye girecek firmalar distribütör firma tarafından yetkilendirilmiş olmalıdır. Bunu yetki belgesiyle göstermelidir ve bu belge ihale dokümanlarında sunulmalıdır.

9)      İhaleye girecek firmalar en az 2 gün önceden kullanılacak malzemeyi ilgili klinikte denetip uygunluk belgesi almalıdır.

10)  İlgili şartname maddelerine birebir uymayan firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim