• İhale No
    2012/11411
  • İhale Adı
    ATIKSU ARITMA TESİSİ GERÇEK ZAMANLI UZAKTAN NUMUNE İZLEME SİSTEMİ KURULUMU ALIMI YAPILACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Şubat 2012 10:00
  • İdare
    ANTAKYA BELEDİYESİ Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    31 Ocak 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ATIKSU ARITMA TESİSİ GERÇEK ZAMANLI UZAKTAN NUMUNE İZLEME SİSTEMİ
KURULUMU ALIMI YAPILACAKTIR
Ant a ky a B elediy esi Su Ve K a na liza sy o n İşleri M üdürlüğ ü
Atıksu Arıtma Tesisi Gerçek Zamanlı Uzaktan Numune İzleme Sistemi Kurulumu Mal Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/11411
1-İda re nin
a) Adresi : Cumhuriyet Mahallesi Adnan Menderes Caddesi 2 31020 Hatay
Merkez Hatay
b) Telefon ve faks numarası : 3262149195 - 3262149199
c) Elektronik Posta Adresi : beyazmasa@antakyabel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Antakya Belediyesi Atıksu Arıtma Tesisi
c) Teslim tarihi : Teslimat ve montaj dahil, sistemin çalışır halde teslimi 60 (Altmış )
günlük süre içinde yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Cumhuriyet Mahallesi Adnan Menderes Caddesi No:2
Antakya/Hatay
b) Tarihi ve saati : 16.02.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
• Kesin kabul tarihinden başlamak üzere tüm sistemin en az 2 yıl yerinde garantisi olacaktır.
• Yıllık bakım onarım planı oluşturulmalıdır.
• Cihazların periyodik (günlük/aylık/yıllık) bakımları hususunda tesis yetkilisine eğitim verilmelidir.
• Cihazların periyodik bakımları, plan tarihlerine uygun olarak yapılmalıdır.
• Cihazların ve sistemin en az 2 yıl servis bakımı yapılmalıdır.
• Cihazların ve sistemin sürekliliği esastır. Sistem kurulup veri akışı sağlanması başlanmasıyla birlikte sürekli olarak ölçüm prensibine uygun olarak veri akışının sürekliliğinden sorumlu olup olası cihaz arızalarında sisteme en fazla 72 saat içinde müdahale edip sisteme arızasını 72 saat içinde gidermekle yükümlüdür. Veri akışının sürekliliğinisağlamakla yükümlüdür.
• Yüklenici firma, cihazlarla ilgili bütün arızaların yanında sistemin veri akışından servis süresi bitimine kadar
sorumludur.
• Atıksı Arıtma tesisleri, sürekli ölçüm sisteminin 2 yıl ücretsiz servis süresi bitim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde sistemin veri akışı aksamadan sürekli işletilmesi için yıllık bakım-onarım sözleşmesi yapmakla yükümlüdür. Yapılacak bakım onarım sözleşmesi sistemin bütün bileşenlerini(yazılım,cihazlar,kabinvb) kapsamalıdır ve kurulacak web yazılımında her türlü arıza, bakım-onarım, parça değişim ve kalibrasyon planları görülebilmelidir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a)Tedarik edilecek sisteme ait tüm ekipmana ait kataloglar, fotoğraflar ile ölçüm ve analiz için kullanılacak cihazlara ilişkin ölçüm aralıkları, performans raporu, ölçüm yöntemleri (Fotometrik, kolorimetrik, titrimetrik
vb.), kullanılacak tüm sarf malzeme, yedek parça ve reaktif bilgilerini, reaktiflerin saklama sürelerini ve bunların saklanması için gerekli olan her türlü cihaz ve teçhizata ilişkin bilgileri, bakım ve kalibrasyon gerektirmeden cihazların kullanılabileceği sürelere ilişkin bilgileri ve cihazların saptama limitlerini ayrıntılı şekilde gösteren belge ve dokümanları teklifleri ile birlikte ihale komisyonuna sunacaklardır.
b) İstekliler, teknik şartnameye cevaplarını ve açıklamalarını içeren belgeleri teklifleri ile birlikte ihale
komisyonuna sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Antakya Belediyesi Su ve
Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Antakya Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim