• İhale No
    2012/38653
  • İhale Adı
    ATIKSU ARITMA TESİSİ YAPTIRILACAKTIR
  • Sektör
    İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Yapım İşleri
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Nisan 2012 10:30
  • İdare
    UŞAK ÜNİVERSİTESİ Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    30 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ATIKSU ARITMA TESİSİ YAPTIRILACAKTIR
Uşa k Üniv er sit e si Y a pı İ şleri Ve Te kni k Da ire B a şka nl ığ ı
Uşak Üniversitesi Bir Eylül Yerleşkesi Atıksu Arıtma Tesisi yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt Numarası : 2012/38653
1-İda re nin
a) Adresi : Üniversitesi Bir Eylül Yerleşkesi Yapı İşleri ve Teknik Daire
Başkanlığı İzmir Yolu Üzeri 8. Km. Pk:64200 Merkez/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 0 276 221 22 11 - 0 276 221 22 12
c) Elektronik Posta Adresi : yapi@usak.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu y a pı m i şin in
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Uşak Üniversitesi Bir Eylül Yerleşkesi
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 5 gün içinde
yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
ç) İşin süresi : Yer tesliminden itibaren 90 (Doksan ) takvim günüdür.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Uşak Üniversitesi Bir Eylül Kampüsü MA2 Akademik Blok 1.Kat
01 Nolu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 24.04.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili
Meslek Odası Belgesi.
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5İhale konusu işte idarenin onayı ile alt yüklenici çalıştırılabilir. Ancak işin tamamı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu
gösteren belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin % 100
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel istenilmemektedir. b) Teknik Personel:
Adet Pozisyonu Mesleki Ünvanı Mesleki Özellikleri
1 Şantiye Şefi Çevre Mühendisi
4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
Yapım İşlerinde İş Deneyiminde Değerlendirilecek Benzer İşlere Dair Tebliğde yer alan (A) XI. Grup İşler, benzer iş olarak kabul edilecektir.
4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri: İnşaat Mühendisliği veya Mimarlık
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak Üniversitesi Yapı
İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı İhale Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak Üniversitesi Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı Genel Evrak
Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1,2
- Atık su arıtma tesisine ait tüm inşaat, mekanik ve diğer tüm bileşenlerinin tamamlanmasına müteakiben sözleşme bedelinin en fazla %75 i ödenecektir. Diğer kısım aktif çamur prosesinin çalıştırılıp, arıtılmış su analizi sonuçlarının müspet gelmesi neticesinde ödenecektir.
- İstekliler; işi, proje ve teknik şartnamelere uygun şekilde yapacaklardır. Pursantaj tablosunda olsun olmasın, proje, detay ve mahal listesinde belirtilen işler fen ve sanat kurallarına uygun bir şekilde yüklenici tarafından yapılacaktır. Pursantaj tablosunda yapılan hatalardan yola çıkılarak ek ödeme istekleri kabul edilmeyecektir.
- Üçüncü şahıslara ve Uşak Üniversitesi ne verilebilecek her türlü can ve mal kayıplarından Yüklenici
sorumludur.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
10 Nisan 2012


ATIKSU ARITMA TESİSİ YAPTIRILACAKTIR Uşak Üniversitesi Yapı İşleri Ve Teknik Daire Başkanlığı
Atıksu Arıtma Tesisi Yaptırılacaktır ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/38653
1- İda re nin
Uşak Üniversitesi Bir Eylül Yerleşkesi Yapı İşleri ve Teknik
a) Adresi : Daire Başkanlığı İzmir Yolu Üzeri 8. Km. Pk:64200
Merkez/Uşak 64200
b) Telefon ve faks numarası : 2762212211 - 2762212212 c) Elektronik posta adresi : yapi@usak.edu.tr
2-İpta l e dilen iha leni n ila nın ın y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 30.03.2012 - 2071
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : -
3- İha le İpta l Ta rihi : 06.04.2012
4- İpta l nedeni v ey a nedenleri
Yerel gazete ilanı için yazılmış olan üst yazının onaylanmaması nedeni ile.