• İhale No
    2012/15753
  • İhale Adı
    ATIKSU ARITMA TESİSLERİNİN BAKIM, ONARIM VE İŞLETİM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
    İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
    Finansal ve Sigorta Hizmetleri
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Mart 2012 15:00
  • İdare
    ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ Su ve Kanalizasyon İdaresi ASKİ Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ATIKSU ARITMA TESİSLERİNİN BAKIM, ONARIM VE İŞLETİM HİZMETİ ALINACAKTIR
Ada na Su Ve K a na liza sy o n İda re si A s ki Ge nel M üdürlüğ ü
Seyhan, Yüreğir ve Karaisalı Atıksu Arıtma Tesislerinin Bakım, Onarım ve İşletilmesi Hizmet İşi hizmet alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/15753
1-İda re nin
a) Adresi : Cemalpaşa Mah. Ethem ekin Sokak No:16 Seyhan/Adana
b) Telefon ve faks numarası : 3224571025 - 3224579719
c) Elektronik Posta Adresi : info@adana-aski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Seyhan, Yüreğir ve Karaisalı Atıksu Arıtma Tesisleri
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 365(üçyüzaltmışbeş) gündür
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : ASKİ Genel Müdürlüğü 1.Kat Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 09.03.2012 - 15:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine
dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait
gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın
belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının
ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
TS ISO-EN 9001:2000 Kalite Yönetim Sistem Belgesinin ve TS ISO 14001 Çevre Yönetim Sistem Belgesinin, asıllarının veya noter onaylı suretlerinin sunulması zorunludur.
Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan
alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kojenerasyon Ünitesine Sahip, Evsel Biyolojik Atıksu Arıtma Tesisi İşletme ve Bakım Onarım İşi yapmış
olmak
benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Seyhan Atıksu Arıtma
Tesisi Seyhan/Adana adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ASKİ Genel Müdürlüğü Yazı İşleri ve Kararlar Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
İşletmelerMüdürü 1,00 12,000 AY
SeyhanAAT Tesis Şefi 1,00 12,000 AY
Yüreğirve Karaisalı AAT Tesisler Şefi 1,00 12,000 AY
ÇevreDenetim Sorumlusu 1,00 12,000 AY
Prosesve Laboratuar Sorumlusu 2,00 12,000 AY
Elektrikve Otomasyon Sorumlusu 2,00 12,000 AY
Mekanikve Bakım Onarım Sorumlusu 2,00 12,000 AY
İşGüvenliği Sorumlusu 1,00 12,000 AY
ElektrikŞefi 2,00 12,000 AY
MimikOperatörü 11,00 12,000 AY
KaraisalıAAT Formeni 1,00 12,000 AY
ProsesFormeni 2,00 12,000 AY
MekanikFormeni 2,00 12,000 AY
ElektrikFormeni 2,00 12,000 AY
MekanikÇamur Susuzlaştırma Operatörü 5,00 12,000 AY
ProsesVardiya Personeli 15,00 12,000 AY
ElektrikUstası 14,00 12,000 AY
MekanikUstası 11,00 12,000 AY
LaboratuarŞefi 2,00 12,000 AY
LaboratuarGörevlisi 4,00 12,000 AY
İdariİşler Sorumlusu 2,00 12,000 AY
BaşŞoför 1,00 12,000 AY
DepoGörevlisi 2,00 12,000 AY
İşGüvenlik Saha Personeli 3,00 12,000 AY
YardımcıSaha Personeli 5,00 12,000 AY
SantralGörevlisi 2,00 12,000 AY
PeyzajGörevlisi 7,00 12,000 AY
Hizmetli 6,00 12,000 AY
İdaripersonel 5,00 12,000 AY
ServisŞoförü 2,00 12,000 AY
VardiyaŞoförü 2,00 12,000 AY
TraktörŞoförü 4,00 12,000 AY
Prosesve Laboratuar Sorumlusu (Ulusal Bayram ve Genel Tatil GünleriÇalışma) 2,00 5,000 GÜN
Elektrikve Otomasyon Sorumlusu (Ulusal Bayram ve Genel Tatil GünleriÇalışma) 2,00 4,500 GÜN
Mekanikve Bakım Onarım Sorumlusu (Ulusal Bayram ve Genel Tatil GünleriÇalışma) 2,00 5,000 GÜN
MimikOperatörü (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma) 7,00 14,500 GÜN
MekanikÇamur Susuzlaştırma Operatörü (Ulusal Bayram ve Genel TatilGünleri Çalışma) 3,00 14,500 GÜN
ProsesVardiya Personeli (Ulusal Bayram ve Genel Tatil GünleriÇalışma) 9,00 14,500 GÜN
ElektrikUstası (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma) 9,00 14,500 GÜN
MekanikUstası (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma) 3,00 14,500 GÜN
VardiyaŞoförü (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma) 2,00 14,500 GÜN
TraktörŞoförü (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma) 2,00 14,500 GÜN
YemekHizmetleri 2930,00 12,000 AYx Tabldot
ServisHizmetleri 12,000 AY
ElektrikFatura Bedelleri 12,000 AY
LaboratuarHizmetleri 12,000 AY
KireçTemini 40,000 TON
PolielektrolitTemini 70,000 TON
DemirIII Oksit Temini 60,000 TON
Üniformalarve Kişisel Koruyucu Araç, Gereçleri 12,000 AY
Bürove Kırtasiye Araç Gereçleri 12,000 AY
TemizlikMalzemeleri Temini ve Temizlik Hizmetleri 12,000 AY
PeriyodikBakım Onarım Hizmetleri 12,000 AY
G2Bakımı 6,000 ADET
G10Bakımı 1,000 ADET
G60Bakımı 1,000 ADET
D1Bakımı (Seyhan ve Yüreğir) 4,000 ADET
D1Bakımı (Karaisalı) 1,000 ADET
P1Bakımı (ABS 110 kW) 16,000 ADET
P1Bakımı (ABS 132 kW) 5,000 ADET
P1Bakımı (KSB 95 kW) 3,000 ADET
P1Bakımı (KSB 110 kW) 4,000 ADET
B24Bakımı 7,000 ADET
Digesterlerin(Çürütücü Tankları Temizlik ve Mikser) Bakımları 8,000 ADET
AsansörlerinBakımları 12,000 AY
K1Bakımı 2,000 ADET
ÇamurNakliyesi Hizmetleri 12,000 AY
Tesislerinİlaçlanması 12,000 AY
TesislerinSigortalanması 12,000 AY
İşSağlığı, Güvenliği Ve Çevre Yönetim Hizmetleri 12,000 AY
TesislerinÇevre Tanzimi Ve Peyzaj İşlemleri 12,000 AY
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş

Bütün Tekliflerin Aşırı Düşük Olarak Değerlendirilmesi Nedeniyle