• İhale No
    2010/500517
  • İhale Adı
    ATIKSU SİSTEMİNİN İŞLETİLMESİ İŞİ
  • Sektör
    Tesis, Kantin İşletme ve Gayrimenkul Satış, Kiralama
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Ekim 2010 14:00
  • İdare
    ANTALYA SU VE ATIKSU İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(ASAT)
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ATIKSU SİSTEMİNİN İŞLETİLMESİ HİZMETİ ALINACAKTIR.

Antalya Su Kanal İdaresi Yatırım ve İnşaat Dairesi Başkanlığı/İhale ve Kesin Hesap Şube Müdürlüğü

ATIKSU SİSTEMİNİN İŞLETİLMESİ İŞİ
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2010/500517

1-İdarenin

a) Adresi : FABRİKALAR MAHALLESİ DUMLUPINAR BULVARI NO:3 ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 2423101200 - 2423101291
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@asat.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : ---


2-İhale konusu hizmetin

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Antalya Büyükşehir Belediyesi Mücavir Alan Sınırları Dahilinde.
c) İşin süresi :
İşe başlama tarihi 02.01.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2012


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ASAT Genel Müdürlüğü, İhale Salonu (Asma Kat - A11 Nolu oda)
b) Tarihi ve saati : 19.10.2010 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%12’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin
%8’inden
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 20
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:


İhale üzerinde kalan istekli sözleşme konusu işletme hizmetlerinde kullanılmak üzere aşağıda tanımlı ekipman ve araçları bulundurmak zorundadır.



 











































































































CİNSİ



SAYISI



TEKNİK ÖZELLİK



Vidanjör (şöförlü)



2 adet



2009 Model ve Üstü



Lastik Tekerlekli Kazıcı Yükleyici (Ekskavator) (Operatörlü)



1 adet



2004 model ve üzeri, En az 17 ton çalışma ağırlığında, geniş kovası (120 cm), dar kovası (60 cm) 



Lastikli (Kazıcı Yükleyici) Back-Hoe Loader  (Operatörlü)



4 adet



2004 model ve üzeri, Aracı en az; kazıcı yükleyici özellikte en az 90hp motor gücünde



Paletli Ekskavatör (Operatörlü)



1 adet



2004 model ve üzeri, En az 25 ton çalışma ağırlığında, geniş kovası (120 cm), dar kovası (60 cm)



Kamyon



3 adet



2006 model ve üzeri



Çift Kabinli Kamyonet



4 adet



2007 model ve üzeri



Tek Kabinli Kamyonet



3 adet



2007 model ve üzeri



Kamyonet Aracı



1 adet



2007 model ve üzeri



Binek Oto



12 adet



2010 model ve üzeri



Çift Kabinli Pikap



13 adet



2008 model ve üzeri



4x4 Çift Kabinli Saha Aracı



1 adet



2008 model ve üzeri



Kanalizasyon İşletme Sistemi ekipman ve malzemeleri



1 set



Kanalizasyon İşletme Hizmetleri Özel Teknik Şartnamesindeki geçen teknik özeliklerde



Arıza-Bakım Ölçüm ve Yardımcı Ekipmanları



1 set



Atıksu İşletme Hizmetleri Özel Teknik Şartnamesindeki geçen teknik özeliklerde



Kombine Kanal Temizleme Aracı



3 adet



İdare tarafından temin edilecektir.



Minibüs Tipi Kuka Kanal Temizleme Aracı



2 adet



İdare tarafından temin edilecektir.



Kanal Kamera Kontrol ve Görüntüleme Aracı



1 adet



İdare tarafından temin edilecektir.



Hiyap Kamyon Vinç



1 adet



İdare tarafından temin edilecektir.



Çim Traktörü ve Bahçe Ekipmanları



3 adet



İdare tarafından temin edilecektir.



Çamaşır Yıkama Makinesi



2 adet



İdare tarafından temin edilecektir.



Temin edilecek makine, teçhizat ve ekipman için kendi malı olma şartı aranmayacaktır.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:


İstekliler kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesinden en az birini bulundurmak ve teklif dosyası içerisinde sunmak zorundadır.



Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


a) Atıksu Arıtma Tesisi İşletmiş Olmak,



b) İçmesuyu Arıtma Tesisi İşletmiş Olmak,



c) Kanalizasyon Şebekesi Bakım veya İşletmesi Yapmış Olmak,



Olarak tanımlı işlerden herhangi bir tanesini sağlaması şartı aranacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

350 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

ASAT Genel Müdürlüğü, İhale ve Kesin Hesap Şube Müdürlüğü (4. kat – 403 Nolu oda) adresinden satın alınabilir.

İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
360 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
ASAT Genel Müdürlüğü - Vakıflar Bankası Yüzüncüyıl Şubesi 7292315442 nolu hesaba (İBAN NO: TR630001500158007292315442) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
ASAT Genel Müdürlüğü, Evrak Kayıt Servisi (5.Kat - 517 Nolu oda)
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 ((Doksan)) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.


13.Diğer hususlar:
a) Üçüncü şahıslara ve ASAT’ a verilebilecek her türlü can ve mal kayıplarından Yüklenici sorumludur.

b) Teknik Şartnamede niteliği ve sayısı belirtilen personelin niteliğini ve deneyim süresini gösteren belgeler sözleşmenin imzalanmasının ardından işe başlanmadan önce yüklenici tarafından idareye sunulur.




 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim