ATÖLYE SERVİS MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
M illi Sa v un ma B a ka nlığ ı Ge nel K ur ma y B a şka nlığ ı B a ğ lıla rı Ve M üst eşa rlı k İz m. t er sa nesi K . lığ ı
11 (Onbir) Kalem Atölye Servis Malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/149974
1-İda re nin
a) Adresi : Anadolu Caddesı Naldöken Karşıyaka İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2323653980 - 2323679295
c) Elektronik Posta Adresi : izmir.ter500@dzkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İzmir Tersanesi Komutanlığı Naldöken/Karşıyaka/İzmir
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 60 (Altmış) takvim günüdür.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Güney Deniz Saha K.lığı Satınalma Komisyon Bşk.lığı Anadolu caddesi Turan/Bayraklı/İzmir
b) Tarihi ve saati : 16.11.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Üreticiye ait (yetkili satıcı olması durumunda üretici firmaların ürününü satmaya ve belgelerini kullanmaya yetkili olduklarını belirten belgeler ile birlikte) AQAP Belgesi veya Kalite Yönetim Sistem Belgesi istekliler tarafından ihale aşamasında teslim edilecektir.
İhale aşamasında teslim edilecek belgelerin; aslı veya aslına uygunluğu noterce onaylanmış olacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Kaliteye ilişkin belgeler:
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen
ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin
istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.3.1.2. Standarda ilişkin belgeler:
İmalatlarda kullanılacak malzemelere ilişkin kalite standartları aşağıda olduğu gibidir:
I. MDF TS EN 622-5'e uygun olacak ve yüklenici bu hususu belgelendirecektir.
II. Priz TS IEC 60906-1 e uygun olacak ve yüklenici bu hususu belgelendirecektir.
III. Kaçak akım rolesi TS EN 61008-1' e uygun olacak ve yüklenici bu hususu belgelendirecektir. IV. Paket şalter TS EN 60947-3'e uygun olacak ve yüklenici bu hususu belgelendirecektir.
V. Otomatik sigorta TS 5018-1 EN 60898-1'e uygun olacak ve yüklenici bu hususu belgelendirecektir. VI. Çekmece rayları üzerinde bulunan rulmanlar TS ISO 104 ve TS 371 ISO 76'ya uygun olacaktır. Yüklenici yukarıda belirtilen belgeleri muayene aşamasında; Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığına teslim edecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 5 TRY (Türk Lirası) karşılığı Güney Deniz Saha K.lığı
Satınalma Komisyon Bşk.lığı Anadolu caddesi Turan/Bayraklı/İzmir adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Güney Deniz Saha K.lığı Satınalma Komisyon Bşk.lığı Anadolu caddesi Turan/Bayraklı/İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Masa Tipleri Tip-1: Elektronik Teknik Servis Masası | 47,000 | ADET |
Tip-2: ESD Korumalı Elektronik Teknik Servis Masası | 5,000 | ADET |
Tip-3: Hafif Mekanik Teknik Servis Masası | 15,000 | ADET |
Tip-4: Ağır Mekanik Teknik Servis Masası | 11,000 | ADET |
Tip-5: Çekmeceli Ağır Mekanik Çalışma Masası | 5,000 | ADET |
Araba Tipleri Tip-1: Montaj Arabası | 3,000 | ADET |
Tip-2: Ağır Yük Taşıma Arabası | 5,000 | ADET |
Tip-3: Sistem Taşıma Arabası | 2,000 | ADET |
Tip-4: Çekmeceli Ağır Malzeme Taşıma Arabası | 23,000 | ADET |
Tip-5: Çekmeceli Hafif Malzeme Taşıma Arabası | 50,000 | ADET |
Tip-6: Raflı Araba | 3,000 | ADET |