• İhale No
    2017/300988
  • İhale Adı
    AYNİYAT TÜKETİM DEPO VE TEKNİK ATÖLYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    31 Temmuz 2017 10:00
  • İdare
    UŞAK KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    07 Temmuz 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

AYNİYAT TÜKETİM DEPO VE TEKNİK ATÖLYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

AYNİYAT TÜKETİM DEPO MALZEMESİ VE TEKNİK ATÖLYE MALZEMESİ ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/300988
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000 - 6512-6516 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 29 Kalem / AYNİYAT TÜKETİM DEPO MALZEMESİ VE TEKNİK ATÖLYE MALZEMESİ ALIMI İŞİ Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : UŞAK KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ UŞAK ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ilgili ambarı
c) Teslim tarihi : Malzemeler 2 eşit parti halinde teslim edilecektir. İlk parti malzemeler sözleşme imzalanmasına müteakip 20 gün içinde teslim edilecek, ikinci parti ise Kasım ayının ilk haftası teslim edilecektir. Bağlı Sağlık Tesislerinin acil ihtiyacının olması halinde sipariş verildikten sonra malzemeler 10 iş günü içerisinde ilgili Sağlık Tesisine teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi 31.12.2017 tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 31.07.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

*İstekliler ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar teklif ettikleri malzemelere ait numunelerini/kataloglarını ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Söz konusu numunelerin/katalogların üzerine firma ismini ve ürünlerin ihaledeki sıra numarasını belirten etiket yapıştırılmış şekilde olacaktır.

23. Kalem için Katalog ve/veya tanıtıcı belge verilecektir.

Diğer malzemeler için en az 1'er adet numune verilecektir.

Ayrıca katalog verilen malzemelerde idarenin isteği doğrultusunda ihale sonrasında numune istenebilecektir.

*Firmalar teklif ettiği malzemelerin marka ve model bilgilerini teklifiyle birlikte sunacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin Türkiye Halk Bankası Uşak Şubesi TR200001200978200006100047 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
FOTOKOPİ KAĞIDI A4 15.000 paket
KARTON BARDAK 100.000 adet
ISTAMPA MÜREKKEBİ MAVİ 110 adet
İNCE KALEM PİL AAA 10.000 adet
9V YASSI PİL 1.000 adet
TELLİ PLASTİK DOSYA 10.000 adet
KIRMIZI TÜKENMEZ KALEM 1.600 adet
MAVİ TÜKENMEZ KALEM 14.000 adet
KOLİ BANDI 200 adet
SELEFON BANT 200 adet
TEL RAPTİYE MAKİNESİ ORTA 50 adet
ŞARJLI KALEM PİL 250 adet
HASTA ÖNLÜĞÜ YETİŞKİN BOYDAN 50.000 adet
HASTA ÖNLÜĞÜ ALT - ÜST ÇOCUK 10.000 adet
HASTA ÖNLÜĞÜ ALT - ÜST YETİŞKİN 5.000 adet
HASTA ÖNLÜĞÜ BOYDAN ÇOCUK 5.000 adet
GALOŞ 200.000 adet
ÇARŞAFLIK BEYAZ KUMAŞ 2.500 metre
MUAYENE MASA ÖRTÜSÜ RULO 3.000 rulo
KLOR TABLET 500 kutu
TEMİZ ODA KIYAFETİ 50 takım
TEMİZ ODA ÖNLÜĞÜ 5 adet
183 x 366 x 18 MM MDF LAM 650 tabaka
MİX BANYO BATARYASI SICAK - SOĞUK 103 adet
18 WAT FLORASAN AMPUL 1.480 adet
36 WAT FLORASAN AMPUL 400 adet
15 WAT TASARRUFLU AMPUL 1.190 adet
3 x 1.5 TTR KABLO 2.000 metre
3 x 2.5 TTR KABLO 600 metre