• İhale No
    2012/19898
  • İhale Adı
    AYRAN 1/5 LT.LİK (200 ML.) 70.000 ADET
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Mart 2012 10:00
  • İdare
    Çanakkale 2. Kolordu Komutanlığı
  • İhale İli
    Çanakkale
  • İşin İli
    Çanakkale
  • Yayın Tarihi
    29 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


AYRAN 1/5 LT.LİK (200 ML.) 70.000 ADET
M illi Sa v un ma B a ka nlığ ı Ge nel K ur ma y B a şka nlığ ı B a ğ lıla rı Ve M üst eşa rlık 2 K o r. k.
Ayran 1/5 lt.lik (200 ml.) 70.000 adet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/19898
1-İda re nin
a) Adresi : Hoca Hamza Mah. Tugsavul Cad. 15 17500 Gelibolu Çanakkale
b) Telefon ve faks numarası : 2865661137 - 2865666898
c) Elektronik Posta Adresi : 2korihale@kkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 18'inci Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı Tüketim Malzemeleri
101 Mal Saymanlığı Ortaköy / Gelibolu / Çanakkale
c) Teslim tarihi : 10.3.1. Sözleşmenin imzalanmasını (Sayıştay tesciline tabi işlerde
ise bu tescilin yapılmasını) müteakip, İşe başlama tarihi ve sözleşme süreci başlayacaktır. ilgili mal kalemi için 10.2.1. maddesinde belirtilen tarihten itibaren, İşe başlama tarihi ve sözleşme süreci başlayacaktır. 10.3.2. Belirtilen tarihlerden önce ilgili mal kalemi için işe başlanmayacaktır. Ancak sözleşme, İhale sürecinin
gerektirdiği sebeplerle 10.2.1. maddesinde belirtilen işe başlama
tarihinden sonraki bir tarihte imzalanır ise, İşe başlama tarihi olarak sözleşmenin imzalandığı tarih kabul edilecek, belirtilen işin süresi bu tarihten itibaren hesaplanacak ve 31 Aralık 2012 tarihini geçmeyecektir. 10.3.3. İşin süresi; İşe başlama tarihinden itibaren;
274 takvim günüdür. 10.3.4.Teslim Programı Ve Teslim Tarihi a. Teslim Şekli: Taahhüt konusu mal; işe başlama tarihi ile işin süreci içerisinde mal saymanlığınca, günlük/haftalık/aylık ihtiyaç miktarları doğrultusunda yapılacak tebligatlara uygun olarak mal teslimi yapılacaktır. İdare görülecek lüzum ve ihtiyaca göre teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapma, birkaç günlük ihtiyacını toplu alma hakkına sahiptir. Tebligat Çizelgesi, yükleniciye mal
teslim gününden en az 3 (üç) iş günü önce tebliğ edilmiş olacaktır. b. Yüklenici, kendisine bu yolla yapılan tebligata ilave olarak; mal teslim tarihinden bir (1) gün önce en geç saat 14:00 a kadar, mal
saymanlığı ile bizzat veya telefonla irtibata geçerek, getirilecek malın güncellenmiş miktarını (teyiden) öğrenmek mecburiyetindedir. (Birlik kazan mevcudunda vaki olabilecek
değişiklikler, tebligat miktarını da değiştireceğinden; getirilecek mal miktarı, başlangıçta taslak olarak yapılan planlamaya nazaran artabilir/eksilebilir) c. Yüklenici; mal tesliminden bir gün önce (saat
14:00 a kadar), mal saymanlığı ile irtibata geçerek getirilecek malın güncellenmiş miktarını teyit etmediği taktirde; yüklenicinin güncel miktarlı mal tebligatını aldığı var sayılacak, ve bu miktara göre işlem yapılacaktır (bir gün önce irtibat kurarak, gerçek tebligat miktarını öğrenmek tamamen yüklenicinin sorumluluğundadır). Getirilen mal muayene neticesine göre gerekli işleme tabi tutulacak, fazla getirilen mal ise alınmayacaktır. (Yüklenicinin, mal
tesliminden bir gün önce saymanlık ile irtibata geçmesi ve kendisine yapılan güncel miktarlı mal tebligatı, mal saymanlığınca bir tutanakla kayıt altına alınacak, bu tutanakta; irtibat kuran kişi, nereden aradığı, arama zamanı ve tebligatı yapan personelin kimliği
kayıt edilecektir. Yüklenici ile bu konuda ihtilafa düşülmesi halinde, bu tutanak esas dayanak olarak kabul edilecektir.) ç. Günlük/haftalık/aylık ihtiyaç nispetinde teslimi yükleniciye tebliğ olunan mallar; yüklenici tarafından, teslim gününde, 09:00 / 13:00 saatleri arasında mal saymanlığına cezasız olarak, saat 15:00'a kadar cezalı olarak teslim edilebilecektir. Yüklenici muayene edilmek üzere teslim ettiği malın ret edilmesi halinde, ret edilen malın yerine teslim süreleri içerisinde 1 (bir) defa mal teslim etme hakkına sahiptir. Taahhüt ettiği malı teslim sürelerine uygun olarak yerine getirmediği takdirde, idare tarafından çekilecek ihtarlı süre içerisinde, yüklenici 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir. d. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. e. Mal
Alımları Denetimi, Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmeliği ve TSK Mal Alımları Denetimi, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi gereğince taahhüt konusu malın teslim edilen ve müstakil kullanıma elverişli bölümleri için, Kısmi kabul yapılır. Kısmi kabul yapılan işlerde kısmi kabulü yapılan bölümün bedeli aylık olarak ödenir. Ancak kabul edilmeyen bölüm için sözleşmenin feshedilmesi gerektiğinde sözleşmedeki kesin teminatın tamamı hazineye irat kaydedilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : 2.nci Kolordu İhale Komisyon Başkanlığı Gelibolu
b) Tarihi ve saati : 14.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı 2.nci Kolordu İhale
Komisyon Başkanlığı Gelibolu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 2.nci Kolordu İhale Komisyon Başkanlığı Gelibolu adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle