• İhale No
    2012/165981
  • İhale Adı
    BAKIM ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Kasım 2012 14:00
  • İdare
    ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    16 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

BAKIM ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
Ondokuz M a y ıs Üniv er sit esi Dö ner Ser ma y e İ şlet me M üdürlüğ ü
23 Adet Asansörün 12 Aylık Bakım Onarım Hizmeti Satın Alınması İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/165981
1-İda re nin
a) Adresi : Ondokuz Mayıs Ünıversıtesı Döner Sermaye Isletme Müdürlügü
Kurupelit Kampüsü Atakum/Samsun
b) Telefon ve faks numarası : 3623121919 - 3624576010
c) Elektronik Posta Adresi : omusamsa@omu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sağlık Uygulama Ve Araştırma Merkezi
(Bundan Sonra ''Omusuvam'' Olarak Yazılacaktır.) Atakum / Samsun
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : OMUSUVAM Başhekimlik Toplantı Salonu Atakum / Samsun
b) Tarihi ve saati : 30.11.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
1) TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi veya Sanayi ve Ticaret Bakanlığının Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik
Belgesi,
2) Firmalara ait 95 - 16 AT - CE belgesi,
3) TSE 13015 uygunluk belgesi,
4) Arıza durumunda arıza bildiriminin yapılacağı telefon, faks ve/veya elektronik posta bilgileri, ihale dosyasında sunulmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu
gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen her türlü asansör bakım ve onarımları benzer iş olarak kabul
edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı OMUSUVAM Satınalma
Ünitesi Atakum / Samsun adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar OMUSUVAM Başhekimlik Toplantı Salonu Atakum / Samsun adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 ((Doksan)) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Hasta Asansörleri 12 Kat-12 Durak-1000 Kg 3 Adet x 12 Ay
İdari ve Akademik Personel Asansörleri 12 Kat-12 Durak-1000 Kg 3 Adet x 12 Ay
Yük Asansörü (Çöp Toplama) 13 Kat-13 Durak-1000 Kg 1 Adet x 12 Ay
Yük Asansörü (Ameliyathane) 12 Kat-12 Durak-1000 Kg 1 Adet x 12 Ay
Yük Asansörü (Morg) 3 Kat-3 Durak-750 Kg 2 Adet x 12 Ay
Ameliyathane Asansörü 2 Kat-2 Durak-1000 Kg 1 Adet x 12 Ay
Çöp İstasyonu Asansörü 3 Kat-3 Durak-750 Kg 1 Adet x 12 Ay
Nükleer Tıp Asansörü 2-Kat-2 Durak-1250 Kg 1 Adet x 12 Ay
Kafeterya Asansörü 4 Kat-4 Durak-1250 Kg 1 Adet x 12 Ay
Poliklinik Asansörü 3 Kat-3 Durak-600 Kg 1 Adet x 12 Ay
Personel Asansörü 12 kat-12 Durak-2000 Kg 1 Adet x 12 Ay
Hasta Asansörleri (Çocuk Hastanesi) 6 Kat-6 Durak-1000 Kg 3 Adet x 12 Ay
Hasta Asansörleri (Çocuk Hastanesi) 6 Kat-6 Durak-600 Kg 1 Adet x 12 Ay
Sedye Asansörü (Şehir Hemodiyaliz Merkezi) 7 Kat-7 Durak-450 Kg 1 Adet x 12 Ay
Sedye Asansörü (Şehir Hemodiyaliz Merkezi) 7 Kat-7 Durak-750 Kg 1 Adet x 12 Ay