• İhale No
    2013/7125
  • İhale Adı
    BAKIM ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Şubat 2013 10:00
  • İdare
    SGK ADANA SOSYAL GÜVENLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    25 Ocak 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

BAKIM ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
SGK ADA NA İ L M ÜDÜR LÜĞÜ
Adana Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü, İadeli Tıbbi Cihazlar Bakım ve Onarım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/7125
1-İda re nin
a) Adresi : Çınarlı Mahallesı Dr.Alı Mentesoglu Caddesı Tasa Ishanı 24 01330
Seyhan/Adana
b) Telefon ve faks numarası : 3223634640 - 3223634864
c) Elektronik Posta Adresi : adanasgim@sgk.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Adana Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü'ne bağlı olarak faaliyet gösteren
Sağlık Sosyal Güvenlik Merkezi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.03.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Adana Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü- Çınarlı Mah. Dr. Ali Menteşoğlu
Cad. Taşa İşh. Kat.7 No:24 Seyhan/Adana
b) Tarihi ve saati : 12.02.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu
gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
*Firma, tıbbi cihazlarla ilgili bakım-onarım hizmeti vermeye yetkili olduğuna dair SANAYİ BAKANLIĞI veya TSE Hizmet yeterlilik belgesini kuruma verecektir. *Firma iş konusu cihazların bakım onarımında kullanılacak test cihazları (basınç, flow, volüm, solunum, db, oksijen, sıcaklık, nem ölçümlerini yapabilen) kalibrasyon cihazları ve diğer elektronik ölçüm ve test cihazlarına sahip olacaktır. Bu cihazların periyodik kalibrasyon belgeleri olacak, yenilendikçe Kuruma ibraz edilecektir. *İş konusu cihazların bakım onarımını yapacak personel teknik servis raporu düzenleme yeterlilik belgesine sahip olacak ve en az Elektrik Teknikeri olacaktır. Bu elemanların diploma ve diğer teknik eğitim sertifikaları, varsa iş deneyim belgeleri Kuruma verilecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Sektörde yapılmış, içeriğinde tamamı veya bir kısmı ihale konusu işleri içeren tıbbi cihaz bakım onarım işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü-Çınarlı Mah. Dr. Ali Menteşoğlu Cad. Taşa İşhanı No:24 Kat:7 Seyhan/Adana adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü- Çınarlı Mah. Dr. Ali Menteşoğlu
Cad. Taşa İşh. Kat.7 No:24 Seyhan/Adana adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
OKSİJEN KONSANTAROTÖRÜ BAKIMI 195 Adet
OKSİJEN KONSANTAROTÖRÜ ONARIMI 40 Adet
CPAP BAKIMI 20 Adet
CPAP ONARIMI 8 Adet
AUTOCPAP BAKIMI 5 Adet
AUTOCPAP ONARIMI 2 Adet
BPAP/BPAP-S BAKIMI 12 Adet
BPAP/BPAP-S ONARIMI 8 Adet
BPAP S/T BAKIMI 10 Adet
BPAP S/T ONARIMI 5 Adet
BPAP-S/T AVAPS-ASV BAKIMI 4 Adet
BPAP-S/T AVAPS-ASV ONARIMI 2 Adet
EV TİPİ VENTİLATÖR BAKIMI 20 Adet
EV TİPİ VENTİLATÖR ONARIMI 6 Adet