• İhale No
    2017/545326
  • İhale Adı
    BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Kasım 2017 10:00
  • İdare
    Mersin Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    30 Ekim 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR

GENÇLİK HİZMETLERİ VE SPOR İL MÜDÜRLÜKLERİ -MERSİN DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR SPOR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

İl ve İlçe Müdürlüklerimiz ile bağlı tesislerde kurulu bulunan kompanzasyon panoları ile trafoların bir yıllık bakım iş ve işletme sorumluluğu hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/545326

1-İdarenin

a) Adresi : GMK BULVARI EDİP BURAN SPOR SALONU YANI 277/ 33110 YENİŞEHİR/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 3243252829 - 3243252503
c) Elektronik Posta Adresi : info@mersin.gsb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Bakımı yapılacak trafo sayısı 20 (yirmi), kompanzasyon panosu sayısı ise 25(yirmibeş) olup, teknik şartnamenin 41.(kırkbirinci) maddesinde işin miktarı ve türü tablo halinde belirtilmiştir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Mersin Gençlik Hizmetleri ve Spor İl ve İlçe Müdürlüklerinin teknik şartnamenin 41. maddesinde belirtilen tesislerinde yapılacaktır.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mersin Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü toplantı salonu
b) Tarihi ve saati : 16.11.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde faaliyet gösteren kurum ve kuruluşların bünyesinde bulunan kompanzasyon ve trafo sistemlerinin periyodik bakım,onarım ve işletme sorumluluğunu  (kompanzasyon ve trafo sistemlerinin periyodik bakım,onarım ve işletme sorumluluğu işlerinin tamamını) gerçekleştirdiğini gösteren iş deneyim belgeleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü / ihale Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü ihale servisi (teklif zarfları ihale servisine teslim edilecektir) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kompanzasyon panosu 14 adet (Mersin merkezde bulunan tesisler için) 12 ay
Kompanzasyon panosu 2 adet (tarsus ilçesindeki tesisler için) 12 ay
Kompanzasyon panosu 2 adet (erdemli ilçesindeki tesisler için) 12 ay
Kompanzasyon panosu 3 adet (silifke ilçesindeki tesisler için) 12 ay
Kompanzasyon panosu 1 adet (mut ilçesindeki tesisler için) 12 ay
Kompanzasyon panosu 1 adet (gülnar ilçesindeki tesisler için) 12 ay
Kompanzasyon panosu 2 adet (anamur ilçesindeki tesisler için) 12 ay
trafo ve panosu 12 adet (Mersin merkezde bulunan tesisler için) 12 ay
trafo ve panosu 2 adet (tarsus ilçesinde bulunan tesisler için) 12 ay
trafo ve panosu 2 adet (erdemli ilçesinde bulunan tesisler için) 12 ay
trafo ve panosu 2 adet (silifke ilçesinde bulunan tesisler için) 12 ay
trafo ve panosu 1 adet (mut ilçesinde bulunan tesisler için) 12 ay
trafo ve panosu 1 adet (anamur ilçesinde bulunan tesisler için) 12 ay