İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ 2018 YILI 15 KISIM MUHTELİF CİHAZLARIN BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/584944 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | DİKKALDIRIM MAHALLESİ, HAT CADDESİ, NO: 4 16090 OSMANGAZİ/BURSA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2242956000 - 2242334461 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | bursa.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 15 KISIM MUHTELİF CİHAZLARIN BAKIM ve ONARIM HİZMETİ ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi Dikkaldırım Mahallesi, Hat Caddesi, No: 4 16090 - Osmangazi / BURSA |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi Dikkaldırım Mahallesi, Hat Caddesi, No: 4 16090 - Osmangazi / BURSA |
b) Tarihi ve saati | : | 13.12.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
1. ve 6. Kısımlar için teklif verecek istekliler TS 12865 Brülörler Yetkilendirme belgesini,
2. Kısım için teklif verecek istekliler TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi veya T.C Gümrük ve Ticaret Bakanlığının Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesini,
3.Kısım için teklif sunacak istekliler TSE Hizmet Yeterlilik Belgesini,
4.Kısım için teklif verecek istekliler TS 12739 Hizmet Yeterlilik Belgesini,
5. Kısım için teklif verecek istekliler TS 12426 Yeterlilik Belgesini,
7.Kısım için teklif verecek istekliler TS 12426 TSE Hizmet Yeterlilik Blegesini,
8. Kısım için teklif verecek istekliler TS 12850 Hizmet Yeterlilik Belgesini,
9.Kısım için teklif verecek istekliler;
Sanayi ve Ticaret Bakanlığının 20.12.1995 tarihinde 22499 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Asansör Yönetmeliği Gereklerine dair belgeler (SMM,Büro Tescil ve Satış Sonrası Hizmet Yeri Yeterlilik) belgelerini,
15. Kısım için teklif sunacak istekliler TS 12643 Hizmet Yeterlilik belgesini teklif zarfında sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
1.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde yapılan Kalorifer Kazanı,Brülör,Isıtma Sistemi Bakım Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 2.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde yapılan VRF Sistemi Bakım Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 3.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde yapılan Yangın Algılama Sistemi Bakım Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 4.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde yapılan Telefon Santrali Bakımı ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 5.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde yapılan Biyogüvenlik Kabinleri Bakımı ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 6.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde yapılan Kombi ve Duvar Tipi Kazan Bakım Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 7.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde yapılan Röntgen Cihazı ve Banyo Cihazı Bakım Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 8.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde yapılan Klima Santralleri ve Fan Coil Bakım Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 9.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde Asansör Bakım ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 10.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde yapılan Kompanzasyon Tesisi Bakımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 11.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde yapılan Soğuk Oda Bakımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 12.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde yapılan Jeneratör Bakımı ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 13.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde yapılan Fotoselli Kayar Kapı Bakım ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 14.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde yapılan Kamera Bakımı ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 15.Kısım:Kamu veya Özel Sektörde yapılan Kesintisiz Güç Kaynakları ( UPS) Bakımı ve Onarımı İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi Dikkaldırım Mahallesi, Hat Caddesi, No: 4 16090 - Osmangazi / BURSA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi Dikkaldırım Mahallesi, Hat Caddesi, No: 4 16090 - Osmangazi / BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
24 ADET KALORİFER KAZANI VE BRÜLÖRÜN (DOĞALGAZ) BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI. (YILDA 1 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
4 ADET KATI YAKITLI KALORİFER KAZANININ BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI. (YILDA 1 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
1 ADET VRF SOĞUTMA SİSTEMİ BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI (YILDA 4 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
17 ADET YANGIN ALGILAMA SİSTEMİNİN BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI. (YILDA 4 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
45 ADET TELEFON SANTRALİNİN BAKIM ONARIMI HİZMETİ (YILDA 3 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
1 ADET BİYOGÜVENLİK KABİNİ (BİLSER-BİOSAFETY CABİNET) BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI. (YILDA 1 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
2 ADET BİYOGÜVENLİK KABİNİ (MEDİSAFE-CLASS II SAFETY CABİNET) BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI (YILDA 1 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
57 ADET KOMBİNİN BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI. (YILDA 1 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
6 ADET DUVAR TİPİ KAZANIN ONARIMI HİZMETİ ALIMI. (YILDA 1 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
11 ADET RÖNTGEN CİHAZININ BAKIM ONARIMI HİZMETİ (YILDA 4 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
9 ADET OTOMOTİK BANYO MAKİNASININ BAKIM ONARIMI HİZMETİ (YILDA 4 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
88 ADET FAN COİL (MDV MKT 2 – 400) BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI. (YILDA 1 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
5 ADET KLİMA SANTRALİ (KLS-16) BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI. (YILDA 1 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
15 ADET ASANSÖRÜN BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI (BİR YIL İÇİNDE 12 PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
12 ADET ENGELLİ PLATFORMUNUN BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI (BİR YIL İÇİNDE 12 PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
30 ADET KOMPANZASYON TESİSİNİN BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI (YILDA 12 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
4 ADET SOĞUK ODA SİSTEMİNİN PARÇA HARİÇ BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI İŞİ (YILDA 12 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
35 ADET JENERATÖR BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI.(BİR YIL İÇİNDE 12 PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
10 ADET ÇİFT KANAT FOTOSELLİ KAPININ BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI.(BİR YIL İÇİNDE 4 PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
21 ADET TEK KANAT FOTOSELLİ KAPININ BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI.(BİR YIL İÇİNDE 4 PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
4 ADET BARİYER KAPININ BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI. .(BİR YIL İÇİNDE 4 PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
7 ADET BAHÇE KAPISININ BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI. .(BİR YIL İÇİNDE 4 PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
12 ADET KEPENK KAPININ BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI. .(BİR YIL İÇİNDE 4 PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
220 ADET SABİT KAMERANIN BAKIM ONARIMI HİZMETİ (YILDA 4 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
9 ADET SPEED DOME KAMERANIN BAKIM ONARIMI HİZMETİ (YILDA 4 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
36 ADET KAYIT CİHAZININ BAKIM ONARIMI HİZMETİ (YILDA 4 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
36 ADET MONİTÖRÜN BAKIM ONARIMI HİZMETİ (YILDA 4 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
4 ADET KONTROL KLAVYESİNİN BAKIM ONARIMI HİZMETİ (YILDA 4 DEFA PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |
103 ADET KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞININ (UPS) BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI(BİR YIL İÇİNDE 4 PERİYODİK BAKIM) | 12,000 | ay |